Anette Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Her kommer en bunke av mine bilder Tesh og Kaja trener Marianne/marvin og tesh Damene koser seg i sola Yaris Pen Asti Asti ser Tøfflus Asti vil til Tøfflus Morsom måte å riste seg på Mocca Martine og Dennis Tesh likte ikke å måtte se på Tindra Kaja og Rio Marvin og SandyEyeCandy Rio på utstilling Nå aner ikke jeg hvordan en basenji skal stå og jeg har sånn 50 bilder av han i forskjellige stillinger, men her var alle beina mest sammen tror jeg.. 1 Siter
Anette Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 Margrete smeltet og fikk kelpieløøøøv Og tok den helt ut Fellesdekk i triangelform Verdens skjønneste små trollboller Tesh og Asti utnyttet friområdet Ikke bare bare å ha to shibaer i rumpa sier Tesh Shibastyle stopping av Tesh Margrete deler ut godbiter 3 Siter
Anette Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 Im beggin for meeercyyyy Kelpien lekte med Tindra og Arla + Amiga helt på slutten, leking for små hunder også gir man litt mer kelpieløøøøv Det var alle bildene jeg plukket ut 4 Siter
Anita F Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Det så ut som en veldig koselig dag! Og dere har utrolig mye bedre vær enn oss midt i landet... 2 Siter
Guest LXT Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Fine bilder Anette! Og jeg liker Tindra så godt jeg altså, hun er ei fin og artig frøken! Se litt nøyere på bildet av "to små trollboller". Noen glemte å smile pent i bakgrunnen Siter
ToneS Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Herlige bilder! Bare litt sjalu altså Så ut som hunder og eiere koste seg sikkelig! Mocca 1 Siter
Martine Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Fine bilder! Kelpieløøøv er viktig, det Siter
Yodel Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Herlige bilder! Og Rio står fint han! Hadde jeg stilt han ville jeg dratt halen over på siden mot kameraet Så mange herlige sonen-hunder 1 Siter
Tøfflus Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Herlige bilder! Bare litt sjalu altså Så ut som hunder og eiere koste seg sikkelig! Mocca Enig med du, i alt Og jeg ler av bildet av Margrete og Tøfflus som smiler så søtt til hverandre. Snakk om motsetninger du, en tynn og en tykk i perfekt harmoni Siter
Mud Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Jeg er misunnelig! Det så utrolig koselig ut! Og jeg er svak for Asti kjenner jeg, han er en pen schäfergutt han 4 Siter
IdaC Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Så trivlig det så ut! hvorfor har ikke vi sånne treff her oppe ? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Så trivlig det så ut! hvorfor har ikke vi sånne treff her oppe ? Fordi dere ikke arrangerer? Nå venter jeg i spenning på bildene fra Monica også! 1 Siter
Margrete Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Jeg er misunnelig! Det så utrolig koselig ut! Og jeg er svak for Asti kjenner jeg, han er en pen schäfergutt han Åh det var koselig sagt av deg Monica: Bilder! Siter
Guest Limo Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Så fine bilder Så veldig koselig ut, og jeg kjenner jeg er ganske misunnelig Siter
Bananen Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Fine bilder, så ut som en koselig dag, det! Siter
Gjest Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Kjempefine bilder av flotte hunder og mennesker Siter
Sanne Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Så mange nydelige hunder da! :wub: Herlig^^ Siter
Mardina Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Så kjempekoselig ut Og jeg må virkelig le av noen av utrykkene til Tesh... 1 Siter
Monica123 Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Er så stolt når noen sier noe posetivt om Tindra Det varmer mamma hjerte Her kommer bildene fra meg og jeg har ikke satt navn på noen av bildene da jeg desverre ikke husker navnene på alle de nye hundene jeg ikke har hilst på før Dele opp Siter
Maria Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Åååh! Hvorfor var ikke jeg med?! Masse flotte hunder Siter
Margrete Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Hvorfor har alle sprettbilder av Asti! Han sto jo veldig mye på fire å Neste gang tar vi bilder av Asti med alle fire bein på bakken, gjør vi ikke Takk for samling, det var innmari koselig i hvert fall! Tror jammen jeg skal slenge meg på neste å! Siter
Mud Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Åh det var koselig sagt av deg Monica: Bilder! Det er ikke koselig sagt, det er sant Han er min type sch sånn utseendemessig (og i oppførsel ser det ut som, liker litt engasjerte gutter jeg *flir*), nydelig farge, nydelig utrykk og ikke for rett eller banan i ryggen. Akkurat passe.. Pen han Siter
Margrete Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Det er ikke koselig sagt, det er sant Han er min type sch sånn utseendemessig (og i oppførsel ser det ut som, liker litt engasjerte gutter jeg *flir*), nydelig farge, nydelig utrykk og ikke for rett eller banan i ryggen. Akkurat passe.. Pen han Engasjert er han i hvert fall! Han elsker Mocca (fotballen hans), det er vel eller mindre derfor han hopper og spretter slik på de bildene. Tror det ble litt slik for alle jentene "KODAK moment". De rakk jo aldri å få tatt bilde av SiriE og en til som prøvde å holde igjen Tesh Han har en ekstra kul på ryggen (ekstra ryggvirvel), men uten den ville han nok ha vært rett i ryggen i ja Ikke helt rett, men rettere. Kan ikke noe for det, jeg blir veldig glad når noen synes han er fin gutt jeg Det er jo ikke så lenge siden han og jeg knyttet litt sterkere bånd, så det å høre at andre å synes han er fin varmer hjertet mitt. Er jo litt flau over han å, tenke seg til, her er jeg lp-tante til min hals, og klarer ikke å få dyret til å oppføre seg 2 Siter
Recommended Posts