Gå til innhold
Hundesonen.no

Eurasier og portis på skogstur


lucy
 Share

Recommended Posts

Fine kompiser :D Og så deilig turvær!

Selv om portisen ikke ser heeelt ut som en portis skal, da (jaah, jeg må jo kommentere litt). Søt var han i alle fall! :D Vet du hvor han er fra?

Nei, men mener han er hentet i Sverige. Kan finne ut av det :) Han hverken har eller skal nokaldri inn i en utstillingsring den gutten, han har alltid vaert kortklipt og trenes i både bruks, LP og AG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men mener han er hentet i Sverige. Kan finne ut av det :) Han hverken har eller skal nokaldri inn i en utstillingsring den gutten, han har alltid vaert kortklipt og trenes i både bruks, LP og AG :)

Det er ikke så viktig, altså :)

Tenkte ikke egentlig på klippen, heller på fargen. Rasen skal ha maks 30 % hvite avtegn, men det hender det dukker opp noen med mer hvitt enn svart. Ikke godkjent, men veldig fint sånn sett som en hund på generell basis. :) Det viktigste er at det er en portis som får bruke seg. Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke egentlig på klippen, heller på fargen. Rasen skal ha maks 30 % hvite avtegn, men det hender det dukker opp noen med mer hvitt enn svart. Ikke godkjent, men veldig fint sånn sett som en hund på generell basis.

Det var jeg ikke klar over, men når jeg tenker meg om, så har jeg jo aldri sett portiser med så mye hvitt som han på utstillingene jeg har vaert på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han var fin, og det var fluffballen og! :wub:

Det ser ut som de koser seg veldig sammen. :)

Takktakk! Ja, nå som pelsdotten min er blitt voksen, er ikke alltid nye hunder like interessante å leke med, men med han og Max er det full guffe! De går så innmari fint sammen, de to der :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...