Guest janson Skrevet 3. April 2012 Rapporter Skrevet 3. April 2012 Hurra! Endelig klarte jeg å få med meg efit! Ikke verdens mest spennende dag, men vi har nå tatt ferie og har forlatt landet: 07: Tidlig opp! Jeg tar en dusj, Mikke snorker videre. 08: Mikke begynner å våkne opp. Jeg sminker meg og ser en episode Alcatraz. 09: Etter frokost blir det morgentur. Vi liker våren! 10: Avreise! Og Mikke blir brått bekymret for om vi har husket å pakke Nøff-nøff (nyeste leken). Det hadde vi. 11: Vi kjører… 12:…vi kjører… 13: (vi tar en pissepause og Mikke er lei bil) 14:…og vi kjører! 15: Brått møter vi på Kong Vinter, men etter noen minutter finner vi våren igjen. Heldigvis. 16: Da vi endelig kom fram til hytta tok det helt av igjen. I løpet av få minutter var verden helt hvit. 17: En time senere hadde det meste av snøen forsvunnet og solen skinte så at man nesten kunne tro at det var sommer. Til middag ble det norsk spekemat med finsk øl i Sverige. En god kombo! 18: Ut på tur. Plutselig virker sommeren igjen langt unna. 19: Fortsatt på tur! Resten av kvelden tilbrakte vi på sofaen. Litt pensumlesing, halvsoving og bollespising. Efit ble igjen glemt! Siter
Whoopsis Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 15: Brått møter vi på Kong Vinter, men etter noen minutter finner vi våren igjen. Heldigvis. Elsket de bildene her, kjempestilige! Og du, den maten så veldig veldig god ut.. Kos deg på hytta! Siter
Wanderlust Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Kjempefin efit, og jeg vet ikke hvorfor, men bildet av bøya (vannbildet), likte jeg skikkelig godt! Også likte jeg jo selvfølgelig bildene av Mikke, for han er så utrolig fin! Og en ting til (dette ble mye det, for en liten efit), maten så bare kjempegod ut! Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Fine bilder, fine Mikke god ferie på hytta ønskes! Siter
SoppenCamilla Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Herlige bilder, men teit vær, da. Siter
MegaMarie Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Som alltid, kjempe fine bilder! Jeg likte faktisk det kjørebildet av trærne av en eller annen grunn, og det kjørebildet hvor det snødde! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Du tar så fine bilder, altså! Jeg får bestandig soundtrack i hodet av å se på bildene dine, denne gangen var det noe med Dinah Washington. Siter
Guest janson Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Elsket de bildene her, kjempestilige! Og du, den maten så veldig veldig god ut.. Kos deg på hytta! Takk! Og I will! Kjempefin efit, og jeg vet ikke hvorfor, men bildet av bøya (vannbildet), likte jeg skikkelig godt! Også likte jeg jo selvfølgelig bildene av Mikke, for han er så utrolig fin! Og en ting til (dette ble mye det, for en liten efit), maten så bare kjempegod ut! Haha, jeg liker det! Og takk! Fine bilder, fine Mikke god ferie på hytta ønskes! Tusen takk! Kjempefine bilder! Kos dere videre! Takketitakk! Mulig vi kommer hjem litt tidligere, er visst lovt crap kjøreføre på fredagen. Trening eller tur? Herlige bilder, men teit vær, da. Takk! Jah, det er ikke det spenstigste været her, men vi skal nok overleve. Bare det ikke legger seg så er jeg egentlig fornøyd. Som alltid, kjempe fine bilder! Jeg likte faktisk det kjørebildet av trærne av en eller annen grunn, og det kjørebildet hvor det snødde! Tusen takk! Du tar så fine bilder, altså! Jeg får bestandig soundtrack i hodet av å se på bildene dine, denne gangen var det noe med Dinah Washington. Haha, så kult! Nå må jeg sjekke ut Dinah Washington skjønner jeg! Siter
lucy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Digget det første bildet, måtte se på det to ganger før jeg så hvilken vinkel det var tatt i Og nå vil jeg og på hyttetur med spekemat og øl.. Siter
Guest janson Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Digget det første bildet, måtte se på det to ganger før jeg så hvilken vinkel det var tatt i Og nå vil jeg og på hyttetur med spekemat og øl.. Takker! Det er ikke uvanlig at jeg våkner opp og ikke helt vet hva som er foran og bak på bikkja. Han finner de rareste måter å ligge på! Og det kan helt klart anbefales! Siter
Grim Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Takketitakk! Mulig vi kommer hjem litt tidligere, er visst lovt crap kjøreføre på fredagen. Trening eller tur? Begge deler Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.