Irenen Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Han er jo bare nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 ååååå. så utrolig SØT! gratulerer med en nydelig skapning! og halv krage er kult, hilsen en liten kållisjente 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Så bedårende søøt <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Nydelig! Den ligner veldig på Rex til eh..BcRex... (hva pokker er det nye nicket, står helt still, slutt å bytt nick folkens!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Gratulerer med valp! Nydelig! Den ligner veldig på Rex til eh..BcRex... (hva pokker er det nye nicket, står helt still, slutt å bytt nick folkens!) Monica. Det samme tenkte jeg også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2012 Tusen takk! Jeg er forelska Men her kommer et litt dumt spørsmål.. Jeg først i dag merke til at han skjeler litt på venstre øyet. Er det noe jeg bør tenke noe på? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Utrolig skjønn valp Det er noe spesielt med røde Bordere synes jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 26. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Vinni 12 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Så utrolig nydelig han er Jeanette! Vi må møtes om ikke lenge! Jeg vil kosemose bc-baby! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Goshamei for en nyydelig valp, ELSKER fargen hans og utrykkene :heart: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 for en nydelig farge, må være den peneste bc æ har sett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Vinni 12 mnd Åååå, for et nydelig bilde! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Vinni 12 mnd Fy fillern som tida fyker! Spøk til alvor, fy søren så søt! Helt perfekt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Tusen takk! Jeg er forelska Men her kommer et litt dumt spørsmål.. Jeg først i dag merke til at han skjeler litt på venstre øyet. Er det noe jeg bør tenke noe på? Er det rart man får lyst på Border Collie sier jeg bare Han er bare utrooolig søt!! Skulle gjerne hatt en selv Skjelingen vet ejg ikke, spør veterinæren neste gang dere er der? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Ååååh så utrolig vakker! Skjønner du gleder deg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Åååå! Han er faktisk den søteste BC-valpen jeg har sett, inkludert mine egne! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Nåå er han søt med ett øre opp og ett ned 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Nydeligste fargene på BC!!! Du tar også fine bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Vinni 12 mnd Uker? haha Men dæven så vakker! Har lyst å grine litt jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Han er helt nydelig Digger den hvite nesa hans 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 24. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Har oppdatert blogg http://jeanettevinni.weebly.com "Du har tatt senga mi!... men det gjør ikke noe.." Også har jeg en liten film da : http://youtu.be/eO3a6DCsFYk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Såå søt han er når han prøver seg på vannet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Søteste Vinni! Han er så god han Vi får ta flere turer sammen. Var veldig koselig! Mayah syns Vinni var superkul! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 8. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Vinni er blitt 5 mnd! Tiden flyr Han er veldig rar i pelsen nå, men jeg regner med det vil gå seg til. Ellers er han en enkel og fin herremann som passer godt inn på gården. Han har egentlig fått lov til å være valp frem til nå, og jeg har trent lite lydighet med han. Det har gått mest på hverdagslydighet og innkalling. Vi har såvidt begynt med "bli"-kommandoer, så det er det vi jobber med akkurat nå. Har også funnet en hundeklubb her i nærheten som trener jevnlig, så har tenkt å delta der etterhvert. I starten blir det mest som sosialisering, men etterhvert skal vi begynne med kl1 øvelser. Han er noe usikker når vi møter nye hunder, men det går ikke mange minuttene før han leker med dem. Jeg har passet flere hunder i sommer, og jeg tror det har vært positivt for Vinni. Han har fått møte mange hyggelige hunder, og har enda ikke hatt noen dårlige opplevelser. Vinni var med på blåbærtur her om dagen. Han plukket vel nesten flere enn meg Vi sliter litt med at han blir bilsyk. Har lest litt om det og det viser seg at det kan ha to årsaker: frykt eller underutviklet balanseorgan i øret. Jeg tror det er frykt, fordi han kaster bare opp når han må sitte alene (i bur eller lignende), så i en overgangsperiode så får han sitte i fanget. Han sover i buret i bilen om natten når vi er på ferie, så da får han også vent seg til å være i bilen uten at det er farlig. Vi begynner å se fremgang Jeg liker han veldig godt. Han er en veldig sosial kosegutt, og er oppmerksom på oss og hva vi har å si. Han har ikke vist noen som helst form for aggresjon enda, og hvis han blir usikker setter han seg bare mellom beina mine. Det er muligheter for at det blir storfe (ku) på gården her i løpet av året, så skal satse litt på gjeting. Blir spennende å se hvordan han er på sau. Det er flere i nærheten som driver med gjeting, så når han er gammel nok så skal vi ta kontakt med dem og komme i gang med treningen Vi er på fjellet hvor det er mye sau nå, så han kommer nok til å få se noen. Det er ikke så lett å ta bilde av han på tur nå om dagen, for han holder seg så nærme og jeg har så lang zoom-linse. Jeg skal prøve å få tatt noen bilder av han når vi er på tur her i fjellet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Nydelig altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts