Wubba Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Go'dag allihopa! Fersk på forumet og her er en liten presentasjon! Jeg er bosatt i Trøndelag hvor jeg nyter livet med godgutten min Odin, en Schäfer unghund på 15 måneder. Vi driver aktivt med spor/søk og lydighetstrening, og hva som helst annet av hundesporter vi kan hive oss med på. Turer i skau og mark er en stor del av livet, (men det sier jo kanskje seg selv.) Odin er min første hund (sett bort i fra familie hund i barndommen) og trives veldig godt sammen! Her kommer et par bilder! Utenom hund har jeg en katt ved navn Tamlin (også kalt "Dronninga") og et marsvin ved navn Sir Archibold Von Snugglesworth (Herr Kose til daglig). Så ja, det var altså oss. Ser fram til å tilbringe mange late timer på dette forumet! 2 Siter
skaujenta Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Velkommen! Odin var jo kjempe fin, god pigmentering han hadde! Bare til å legge flere bilder inn av han altså.. Siter
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Hei og velkommen hit Nydelig hund, pus og marsvin du har Siter
bikkjene Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 velkommen hit vakker hund og pus og marsvin du har Marsvin er noen herlige dyr og jeg har elve marsvin selv her Koselig med dyr. Siter
Synnikken Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Velkommen! Jeg smeltet fullstendig av marsvinbildet da! Skjønning! Siter
Vitos Matmor Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Ja, har aldri sett et så avslappet marsvin! ) Velkommen Siter
ToneS Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Velkommen! Herlige bilder av en nydelig hund! Sier ikke nei takk til flere bilder av Odin altså Siter
Recommended Posts