IdaC Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Da får vel Alfred en side her :-) han er født 19 januar 2012 i Bitterfield i øst Tyskland. En Old English Sheepdog valp med masse energi og er kjempe tillitsfull, han elsker alt av folk. han bor sammens med 3 Wheaten terriere og en Dvergpinscher. Han skal være familiehund og brukt til utstilling :-) kanskje engang blir han sett i lydighetsringen og? hvem vet ? :-) han har egen blogg om sitt første år: http://captn-cook.blogspot.com/ men enda er det ikke skrevet i den noe. men kommer noe der løpet av dagen. I går fkk han sitt første bad hjemme i Norge, en hund som elsker vann! men blåsen var ikke like spennende. like etter på var det ut i gjørmen å løpe. Han står ikke perfekt, han har en mye bedre reisning, Lille gutten var trøtt stakkar. nybadet og fin <3 3 Siter
SoppenCamilla Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Såååå fluffy, og "verre" skal det vel bli! Søting! Gleder meg til å se han der vokse opp! Siter
MiO Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 For en nyyydelig hund! :-) Legg gjerne ut flere bilder! Siter
Monab88 Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Gratulerer, for en herlig liten gutt! Siter
Ingvild Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 OES-valper er noe av det søteste som finnes, så vi tåler nok noen flere bilder, altså. 1 Siter
IdaC Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 noen bilder til av lille dyret 2 Siter
IdaC Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Noen som vet hvordan jeg snur bildene ? noen kom på siden... Siter
Guest Yellow Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Såå nydelig, da! Minner en del om Tibetansk Terrier i valpeklipp når de er så små, hehe. Red: Prøv å åpne bildet fra albumet, står det øverst til høyre "Rediger, organiser eller del"? Så kan du redigere eller snu de der, får du det ikke opp, kan du laste ned Picasa (et redigeringsprogram) gratis. Og det går også an på Paint fant jeg ut, på "Roter" øverst på linjen. Siter
IdaC Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Red: Prøv å åpne bildet fra albumet, står det øverst til høyre "Rediger, organiser eller del"? Så kan du redigere eller snu de der, får du det ikke opp, kan du laste ned Picasa (et redigeringsprogram) gratis. Og det går også an på Paint fant jeg ut, på "Roter" øverst på linjen. Takk, da prøver jeg der takk alle sammen Siter
Snøfrost Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 For en skjønn "liten" pelsball jeg vet ikke mye om rasen men alltid vært litt fascinert av utseende og størrelsen på disse hundene. Siter
IdaC Skrevet 31. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 captn-cook.blogspot.com/ Blogget Siter
ToneS Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Gratulerer med en sikkelig søt pelsball! Siter
Toril Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Helt,helt herlig !! Gratulerer så mye Siter
IdaC Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Takk Allesammen ja, han er en liten bamse:D Siter
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Gratulere med en nydelig pelsklomp kjempe herlig Siter
IdaC Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 takk noen innspill hvordan farge på utstillingsbånd skal han ha? Siter
bea Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Iiiiiiiii...så fin... Kjempefin fargemønster Siter
Recommended Posts