Gå til innhold
Hundesonen.no

Lange kobbel, min 220 cm


Recommended Posts

Jeg trenger nye bånd, men finner ingen som er over 2 meter her i nærheten. Kunne tenkt meg kobbel på minimum 220 cm, gjerne 240. Liker lange bånd, men ikke no flexi-lengder.. Ikke skinn. Tips til nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke gå med sånn korte 1.80 standard bånd er jo så korte!Så har et skinnbånd fra alac på 2.80!Har også fra kenjan;)

siden stoff var mere aktuelt så har jo canis sånne kannal sydde bånd fra baggen på 2.50 og 3 meter tror jeg det er med strikk i.Gode har selv også.Ellers er det ikke så lett finne så lange synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke gå med sånn korte 1.80 standard bånd er jo så korte!Så har et skinnbånd fra alac på 2.80!Har også fra kenjan;)

siden stoff var mere aktuelt så har jo canis sånne kannal sydde bånd fra baggen på 2.50 og 3 meter tror jeg det er med strikk i.Gode har selv også.Ellers er det ikke så lett finne så lange synes jeg.

Reflekskoblene til Baggen er vel uten strikk, eller? Og de finnes i både 2,5 og 3 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for langt, men så litt kraftig ut..?

Tja, det er jo sikkert en tomme bredt, vil jeg tro. Og sydd dobbelt, så det er jo ikke pinglete! :) Men, om du vil ha et lettere kobbel så kan du jo bare ta en sporline og lage kobbel selv? Endene , klippes, surres til løkke og smeltes med lighter, krute godt, laget eget bånd til min første hund fordi jeg aldri fant noe langt og kort nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker MR-kobbelet gankse godt, det er langt, lengden kan justeres. Kan også brukes rundt livet.

Men det er ikke rundsydd.

Det har også strikk slik at man slipper de kraftigste rykkene.

Svært anvendelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...