Gå til innhold
Hundesonen.no

Konk. trening/treningssamling Påsken!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kan være med som Überforstyrrer i Særklasse. Jobber gratis.

Kanskje jeg får lurt med meg kjæresten! Da kommer vi i såfall med en baby og tre hunder

Takk for flott treff folkens! Godt å se mange fjes igjen Jeg har også fått masse gode råd og tips fra bl.a. Marianne, som en gang for "lenge lenge" siden, jobbet med litt lignende Yaris-takter. Det

Jeg har veldig lyst til å komme, men Aisha har løpetid. Er det ok om jeg kommer en tur allikvel? Dere med hannhunder? Skal så klart holde litt avstand og vise hennsyn!

Jaja selvsagt! Kan ikke stenge folk ute fordi bikkja har løpetid. Det er en del av hverdagen det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å komme selv om man ikke har trent i det hele tatt på flere måneder, og bare satser på at hunden husker mer enn eieren sin? :icon_redface:

Og jeg kunne veldig gjerne trengt hjelp med transport eventuelt, Anette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å komme selv om man ikke har trent i det hele tatt på flere måneder, og bare satser på at hunden husker mer enn eieren sin? :icon_redface:

Og jeg kunne veldig gjerne trengt hjelp med transport eventuelt, Anette :)

Jaja, dere må komme! Lenge siden jeg har sett dere nå, og lenge siden Marvin har fått sussa på deg :P

Om dere ikke har trent på en stund, er det en fin mulighet til å trene litt den dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dere må komme! Lenge siden jeg har sett dere nå, og lenge siden Marvin har fått sussa på deg :P

Om dere ikke har trent på en stund, er det en fin mulighet til å trene litt den dagen ;)

Hihi, så koselig!

Får se om tiden strekker til :)

Ta t-banen til Røa og bussen som går til Sørkedalen (nr 41). Gå av på stoppet som heter Strøm. :)

Thank you, det er notert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer vi en tur. Anette, hvilke buss tar jeg og hvor går jeg av?

Er det lov å komme selv om man ikke har trent i det hele tatt på flere måneder, og bare satser på at hunden husker mer enn eieren sin? :icon_redface:

Og jeg kunne veldig gjerne trengt hjelp med transport eventuelt, Anette :)

Ta t-banen til Røa og kom på samme også henter jeg dere? :)

Når skulle vi møtes igjen? :lol: var det 12?

Kom litt før 12 på tbanen også kan jeg plukke dere opp(bare si ifra når :P ), evnt ta bussen til strøm og gå tilbake for å komme til retrieverklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta t-banen til Røa og kom på samme også henter jeg dere? :)

Når skulle vi møtes igjen? :lol: var det 12?

Kom litt før 12 på tbanen også kan jeg plukke dere opp(bare si ifra når :P ), evnt ta bussen til strøm og gå tilbake for å komme til retrieverklubben.

Da kommer jeg litt før 12 på t banen. Nummeret ditt har jeg jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menatte.... Blir det veldig forstyrrende for dere som skal trene om det for eksempel kommer en liten tass på 10 uker som trenger å sosialiseres blandt andre hunder...? :innocent:

Neida, det er bare bra forstyrrelse for min del ihvertfall :)

Og ikke minst superkos med valpis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :)

Bare å komme bare husk å ha den i bånd og ikke la den storme bort til folk som trene ol uten å høre først ol. Gjør ingenting å ha flere folk med bare man respekterer de som trener og ikke lar andre hunder buse inn i de ol.

Er jo super sosialisering for en liten valp å være med og bare seeee på alle de andre hundene rundt :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg rekker det ikke. Garrrantert. Har fin flyt i tekstproduksjon og må bare keep it up. Levering 3. Mai. Etter det vil jeg veldig veldig gjerne konkurransetrene sammen med dere!

bare å hyle ut andre ganger også :) jeg bor nå rett ved og trener ofte :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Tesh skal konkurrere i påsken så jeg skal være flink å trene og ikke baare skravle !

Vi skal ikke starte så raskt, men vi har en del å trene på vi også. Så jeg tenkte å kjøre økter med en gang, og ta skravla etterpå.

Hvis ikke, blir det ikke noe greie på for vår del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...