Gå til innhold
Hundesonen.no

Konk. trening/treningssamling Påsken!


Anette
 Share

Recommended Posts

Hei soniser

Jeg lurte på om noen ville ha en en liten samling med konk trening, i den forstand at vi en og en tar noen øvelser mens andre ser på eller gjør ting som man trenger trening på. F.ex trenger jeg trening med at folk bråker litt osv mens Issi trener mens andre trenger andre ting osv.

Tanken var da å møtes der vi hadde SonenMesterskapet, rettere sagt Norsk Retrieverklubb avd Oslo her på Bogstad i Sørkedalen.

Jeg foreslår Søndag 1 april eller f.ex 7/8 april.

Hvem er med og når passer det for folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kan være med som Überforstyrrer i Særklasse. Jobber gratis.

Kanskje jeg får lurt med meg kjæresten! Da kommer vi i såfall med en baby og tre hunder

Takk for flott treff folkens! Godt å se mange fjes igjen Jeg har også fått masse gode råd og tips fra bl.a. Marianne, som en gang for "lenge lenge" siden, jobbet med litt lignende Yaris-takter. Det

Yay! Supergod ide, og supert avbrekk i masterskriving! Jeg er med på fellesdekk og blir gjerne kommandert i øvelser som lineføring og forangående i line :)

Vet ikke helt hvor retrieverklubben holder til, men adressen finner jeg vel ved hjelp av google?

edit: jupp, her er kart: http://kart.gulesider.no/m/pMWaM

Endret av Rødhette&Ulven
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Supergod ide, og supert avbrekk i masterskriving! Jeg er med på fellesdekk og blir gjerne kommandert i øvelser som lineføring og forangående i line :)

Vet ikke helt hvor retrieverklubben holder til, men adressen finner jeg vel ved hjelp av google?

http://g.co/maps/umrqe

Veibeskrivelse:

Du kjører Sørkedalsveien innover i Sørkedalen fra Bogstad - forbi Bogstad Gård, deretter gjennom et par-tre svinger, når veien retter seg ut er det første innkjøring til høyre inn på en stor parkeringsplass hvor du også ser hytta. Et kart finner du her.

Det går buss dit også :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...