julnil Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Ser at aktiviteten rundt kjøp og salgsannonsen har stupt rett i bakken etter at det nye systemet kom Akkurat nå er det 5 annonser på hundeutstyr, 4 annonser på "annet" og 7 annonser på firma Dette forteller vel at det ikke var noen suksess? Håper på det gamle tilbake 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 jaaaaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Husk at annonsene kun ligger 30 dager da, så 17 annonser totalt er jo ikke såå ille egentlig. Det er Espen som bestemmer dette, jeg var fornøyd med den gamle bortsett fra at jeg syns noen ganger at folk fikk mye pes for hvorfor de ville selge eller legge ut ting, noe jeg mener ikke hører hjemme under en annonse. Moderator IW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg har helt glemt av hele kjøp salg delen. Er ikke innom der lengere, pga det. Syns det burde ha vært slik det var, og så heller vært strengere med tanke på kommentarer i trådene. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Er det noen som har fått noe respons på annonsene sine der? Jeg skal selge litt diverse og kom på å legge ut en annonse der, men har ikke helt følelsen av at den har blitt lagt merke til... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Er det noen som har fått noe respons på annonsene sine der? Jeg skal selge litt diverse og kom på å legge ut en annonse der, men har ikke helt følelsen av at den har blitt lagt merke til... Ja, jeg har fått solgt hundemat der. Gikk greit det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg har ikke fått respons Men ikke sikkert jeg ville fått det i gamle kjøp og salg heller da. Men jeg synes ting gikk litt mer unna der altså. Jeg glemmer iallefall å sjekke nye nå. Formatet er sånn sett ikke så dumt, det er ryddig og fint. Men jeg savner "diskusjonsdelen" litt, det var mindre alvorlig før Dumt man ikke kan redigere annonsen og egentlig. Hvis man skal forandre på noe, pris f.eks så går ikke det an. Hvis det hadde gått an å integrert kjøp og salg i "vis nytt innhold" så hadde det blitt mer lagt merke til? Jeg vet man kan velge hvor man vil se nyeste innhold fra altså, men min default er på forumet iallefall, også glemmer jeg av kjøp og salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Fått veldig lite respons der på salg av hundeutstyr/bøker i forhold til før. Så nå har jeg sluttet å annonsere og titte inn der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Før tittet jeg innom kjøp og salg annonsene med jevne mellomrom. De dukket jo opp sammen med andre tråder da jeg trykket på "view new content", så jeg trykket på dem av nysgjerrighet. Nå har jeg ikke vært der på år og dag, i alle fall på mange måneder. Har helt glemt at det eksisterer. Men det ser mer profesjonelt ut enn før da, hvis det er en trøst. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Vi vil ha det gamle tilbake! *trampe i bakken og gå i tog* 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Enig! få det tilbake. Jeg glemmer det alltid jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg glemmer også å klikke innom der, er bedre når det dukker opp i "nye innlegg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Vi har forøvrig mast om den gamle løsningen tilbake siden det nye ble laget, og svaret er det samme hver gang "må høre med espen". *sukk* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Vi har forøvrig mast om den gamle løsningen tilbake siden det nye ble laget, og svaret er det samme hver gang "må høre med espen". *sukk* Åja, så jeg synger bare på en gammel vise nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Åja, så jeg synger bare på en gammel vise nå? Yep, men kanskje om vi klager nok så får vi det som vi vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Klage-klage-klage 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Espen sa vel "vi beholder den nye", tror jeg. Men kanskje hvis vi drar opp denne tråden og klager med jevne mellomrom? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Jeg tror ikke jeg har besøkt den nye Kjøp og salg en eneste gang, jeg. Glemmer den helt når det ikke kommer opp blant nye innlegg. Så ja, jeg vil også ha den gamle løsningen tilbake! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Jeg har lagt ut ting der flere ganger uten å ha fått noe som helst respons. Så jeg stemmer for å få tilbake det gamle systemet, helt klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Jeg vil slutte meg til. Jeg bruker aldri den nye funksjonen (bortsett fra når denne tråden kommer opp, da husker jeg det alltid). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Jeg som skal selge SÅ mange fantastiske bøker nå, og så veit jeg at ingen kommer til å gidde å se på annonsen engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Jeg som skal selge SÅ mange fantastiske bøker nå, og så veit jeg at ingen kommer til å gidde å se på annonsen engang... Legg dem på finn.no - garantert mer respons. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Må få den gamle tilbake. Gikk inn på kjøp og salg nå for første gang. Ante ikke at den låg helt der oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Jeg vil også ha den gamle tilbake! Jeg glemmer den nye og sjekker den svært sjelden.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Samme her...sjeldent jeg er innom nye Kjøp og Salg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts