Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Fikk tatt litt bilder av gærningene som raste rundt i går, og fant ut at småtrollene måtte få en liten bildetråd:

Vi starter med en liten vårsang, Jolie til venstre, Nemi til høyre:

6844032486_c47d6814e6_z.jpg

Nemi synger solo:

6990157449_a7ef1e87bb_o.jpg

Og alltid tid for en liten dans:

6990157539_44bbb5786d_o.jpg

Belgisk vals:

6990157613_eb8b828a3c_o.jpg

Goofball ;)

6844032812_32d5ee5ff7_o.jpg

Hva som skjer når jeg ber dem posere..:

6844032972_332c1b916a_o.jpg

Flyvende tervtøtter:

6844032896_5f9dd3de79_o.jpg

Jolie i svevet, og lurer på om ikke Luno angrer på at han la seg ned :P :

6990157955_83be6fdc92_z.jpg

Beina i bakken er overvurdert ;)

6990158071_4cc735beb3_o.jpg

Ikke sant Jolie AKA Kung Fu Belger :lol:

6844033264_f7bfe0b27c_o.jpg

6844033434_8110ed26c9_o.jpg

Jolie, kan posere når hun vil :wub:

6844033506_eaab03fca1_z.jpg

Og som alltid, viktig å avslutte med en god latter :whistle:

6990158515_1ee5c53a52_o.jpg

• Like 4
Skrevet

Det er vanskelig å si at de er vakre utfra bildene, men herlige er de hvertfall :P Og typisk belgere :wub:

Skjønner overhodet ikke hva du mener, de ser da sååå lekre ut der de holder på å vrenge leppene rundt halve hodet :whistle::lol: Og tusen takk, det er noe med de fullstendig tullete belgerdyrene ja :wub:

HAhaha så herlige også så geniale bilder. Fikk en god latter nå ja. Mange blinkskudd her, men det siste er bare genialt

Tusen takk! :D Er stort sett fryktelig vanskelig å være i dårlig humør med de tre små klovnene i nærheten :ahappy:

Guest Yellow
Skrevet

Ååh, elsker slike smale "langsnute"-ansikt som belgere bl.a har, utrolig vakre øyne. :wub:

Skrevet

Belgerlek :heart:

De er bare søte klovner de *savne*

Ja det er noe med de rare belgerdyrene, de kryper godt inn i hjerteroten.. Husker godt hvordan det var da jeg mistet gamlemor og var uten, men veldig godt du har lille søte krølledyret :heart:

Ååh, elsker slike smale "langsnute"-ansikt som belgere bl.a har, utrolig vakre øyne. :wub:

Tusen takk! :ahappy:

Herlige bilder. :lol: Kung-fu-belger :lol:

Multitalent :innocent:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Herlige belgertroll :wub:

Tusen takk :D

Skrevet

Fikk tatt litt bilder av gærningene som raste rundt i går, og fant ut at småtrollene måtte få en liten bildetråd:

Vi starter med en liten vårsang, Jolie til venstre, Nemi til høyre:

Jolie i svevet, og lurer på om ikke Luno angrer på at han la seg ned :P :

6990157955_83be6fdc92_z.jpg

Jolie, kan posere når hun vil :wub:

Jeg har jo egentlig ikke lov til å kommentere, som oppdretter og deleier av denne vakre skapningen :wub:;)

Men jeg kjenner jo igjen en del av moves'ene her.... Er liksom en rød tråd som går igjennom enkelte av hundene mine og så langt fra oppdrettet mitt.... *fnis* :ike:

Skrevet

Ah disse belgerne altså :wub: Super bilder!

Tusen takk :ahappy:

:lol: :lol: :lol:

Er ikke rart man gjerne vil ha flere når man først har fått øynene opp for belgerne. :ahappy: Knallmorsomme bilder! :D

Ja om man først faller for rasen så er det gjort tror jeg :wub: Og tusen takk!

Haha, jeg døøør av kung-fu-bildet! :lol: Hva SKJER med høyre bakbein sånn rett ut i været?!? :D

Det er du ikke den eneste som har lurt på :lol: Luno går jo under kallenavnet Kung Fu Panda (trappescenen i første film minner mistenkelig om ham når han skal opp i sofaer eller inn i biler..) så jeg tenker noe må ha smittet over på fjollen :lol:

Fiiine..! :D Vil ha belger.... :wub:

for noen herlige bilder!

og gode bildetekster.

Herlige bilder :ahappy:

Hahahaha, råkule bilder :D

Tusen takk! :ahappy:

Jeg har jo egentlig ikke lov til å kommentere, som oppdretter og deleier av denne vakre skapningen :wub:;)

Men jeg kjenner jo igjen en del av moves'ene her.... Er liksom en rød tråd som går igjennom enkelte av hundene mine og så langt fra oppdrettet mitt.... *fnis* :ike:

Det er lov å være "biased", det er du isåfall ikke den eneste som er ang. lilletøtten :P Hun er herlig.. Og strengt tatt sklir hun rett inn i galehuset, jeg har fortsatt Lunos gartnersprell ferskt i minnet *fnis*

• Like 1
Skrevet

Det er lov å være "biased", det er du isåfall ikke den eneste som er ang. lilletøtten :P Hun er herlig.. Og strengt tatt sklir hun rett inn i galehuset, jeg har fortsatt Lunos gartnersprell ferskt i minnet *fnis*

Ja, du visste jo hva du gikk til når du fikk deg en Roma-datter *fnis*

• Like 1