Marthe Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Jeg holder på å se Spoiler kommer snart Siter
AnitaK Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 LIKER IKKE Da krysser man fingra for Stian å Vida L . Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Ånei! Nå er jeg i knipe igjen! Hva skal jeg gjøre??! Men jeg tror jeg angret meg sist gang jeg så spoiler. Kanskje jeg skal la vær da. Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Næsj, bare vær gæern. Bare gjør det. Ja når du sier det føler jeg meg litt crazy akkurat nå... men nei! Jeg må stå imot! Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Jeg hører på Kine! Fordi madammen prøver bare å lure meg i feller hele tiden! 2 Siter
Marthe Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 *Flir*. Hvem stemmer for at PH bør gå høst og vår? Det er alt for lenge mellom hver gang, TVèn min støver ned 6 Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 *Flir*. Hvem stemmer for at PH bør gå høst og vår? Det er alt for lenge mellom hver gang, TVèn min støver ned Jeg stemmer for PH året rundt! Hver dag! 4 Siter
Marthe Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Jeg stemmer for PH året rundt! Hver dag! Enig Vi kan bytte ut nyhetene og hotell cæsar, så kjører vi to episoder hver kveld *dunk* vedtatt! 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Herreguuuuuuuud jeg håper Andrea(s) ryker i dag!! 1 Siter
HHC Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Er det slemt å flire når Kristina gråter? EDIT; Kom å se på hvor pen jeg er? :lol: 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Miguel altså! Han er virkelig så ekkel! Og Kristian Renè er virkelig noe av det mest usympatiske jeg har vært borti. Synes egentlig det er rart han ikke sendte ut Andreas, lurer på om regissørene har en finger med i spillet der jeg, for det ville jo vært det mest naturlige for ham å gjøre... Siter
Balrog Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Jeg syns viirkelig Andreas kunne gått ut i dag. Er max lei gnålet hans om kjøtthue-ditt og camilla-er-awzuuum-i-senga-datt 2 Siter
Emilie Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Er det slemt å flire når Kristina gråter? EDIT; Kom å se på hvor pen jeg er? :lol: Nei, det er ikke slemt. Flirte godt selv, den rotta kan få føle litt pain hun også, når hun skal være så svær i kjeften, ALLTID. Mihihihihihihi! Siter
Marthe Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Miguel altså! Han er virkelig så ekkel! Og Kristian Renè er virkelig noe av det mest usympatiske jeg har vært borti. Synes egentlig det er rart han ikke sendte ut Andreas, lurer på om regissørene har en finger med i spillet der jeg, for det ville jo vært det mest naturlige for ham å gjøre... Han har ikke baller til å gjøre det 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Er kanskje der det ligger ja... kjipt! Siter
HHC Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Miguel altså! Han er virkelig så ekkel! Og Kristian Renè er virkelig noe av det mest usympatiske jeg har vært borti. Synes egentlig det er rart han ikke sendte ut Andreas, lurer på om regissørene har en finger med i spillet der jeg, for det ville jo vært det mest naturlige for ham å gjøre... De har desverre litt mer enn en finger med i spillet Om du ikke vil ha hele storyen på hvordan det foregår skal jeg spare deg den Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 De har desverre litt mer enn en finger med i spillet Om du ikke vil ha hele storyen på hvordan det foregår skal jeg spare deg den Hele storyen takk! 1 Siter
Ozzy Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 De har desverre litt mer enn en finger med i spillet Om du ikke vil ha hele storyen på hvordan det foregår skal jeg spare deg den Hele story'n, hele story'n! (Har du vært med? :D ) 3 Siter
HHC Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 (Har du vært med? :D ) Åjaaa, glemte å nevne at jeg kommer inn i neste uke? Stian og jeg vinner hele dritten ;) Hele storyen takk! Altså har jo en venninne som kjenner vår alles kjære Kristina De må type liste opp hvem de vil stå med før parsermoniene, også blir det bestemt hvem de får stå med. Tipper det var noe slikt som skjedde da Iselin røk ut. Ikke bra nok underholdning fra henne = en partner som sender henne ut. Det jeg virkelig lurer på er når de er plassert, får da den de står bak velge selv, eller styrer produksjonen det også? Åja, btw - de får ikke slukke lysene på rommet sitt selv. De skrus av når produksjonen finner det for godt.... 2 Siter
Strøssel Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 men siden , liksom, tommy gikk ut på twist, kanskje han kommer tilbake :D :D ? kanskje ikke... 4 Siter
Recommended Posts