tm100021 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 En ny en da Denne er vanskelig! Hvilken to medlemmer så nå lenger ikke er aktive fikk noe til felles etter å ha vært på denne beryktede nkku sommerleieren? (Ikke samme år) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Undulategg! Ååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 TonjeRA mistet begge GD'ene sine med kort mellomrom. Ikke lenge før hadde hun avlivd Staffen sin. Åå lurer på hvordan det går med henne? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Åå lurer på hvordan det går med henne? Noen som vet? Hun har to nye GD'er nå har jeg fått med meg. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Hvilken to medlemmer så nå lenger ikke er aktive fikk noe til felles etter å ha vært på denne beryktede nkku sommerleieren? (Ikke samme år) Øhhhhh... det der hørtes nesten litt lugubert ut, det :lol: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg så jo svaret i stad jeg, så jeg lar være å svare Ellers blir det litt juks! Det svarte da jeg på tidligere i tråden ... En ny en da Denne er vanskelig! Hvilken to medlemmer så nå lenger ikke er aktive fikk noe til felles etter å ha vært på denne beryktede nkku sommerleieren? (Ikke samme år) Der ramla jeg av. Jeg spør, jeg hinter, Ida skriver at hun har svart på det før i tråden og Lill stiller nytt spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Se her, madam: Hvilken sonis er blitt kalt Høvding Tordnende Sporfinner i en høyst underholdende tråd på snart disse tider ifjor? JeanetteH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Ach so Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 En ny en da Denne er vanskelig! Hvilken to medlemmer så nå lenger ikke er aktive fikk noe til felles etter å ha vært på denne beryktede nkku sommerleieren? (Ikke samme år) Ååå var ikke det noe sjærste greier? Og Astrid ( Vicky) var involvert der også? Husker ikke... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 *trommer med fingrene og venter* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Vicky var en, hvem var den andre ? Kan røpe såpass at fyren de "delte" er ikke eneste de har til felles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Ååh. hvem VAR dette egentlig? Jeg føler at jeg egentlig vet det ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Vicky var en, hvem var den andre ? Kan røpe såpass at fyren de "delte" er ikke eneste de har til felles. Jeg vet det jo! Godt! Tuppetroll? Næh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Nopp Yngre enn tuppetroll, det de delte var samme rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Nopp Yngre enn tuppetroll, det de delte var samme rase Men hun var vel alene om å ha aussie på den tiden? Eller kanskje hun med aussie og elghund? Eller var det megamarie? Hadde hun fått pappilonen? Nå gjetter jeg vilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Aussie og elghund er rett! Da er det bare å finne nicket Hun var aktiv her i fem år, ble medlem i 2005, og var sist pålogget i 2010. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Aussie og elghund er rett! Da er det bare å finne nicket Hun var aktiv her i fem år, ble medlem i 2005, og var sist pålogget i 2010. Aussie? Aussiejenta? Birk? Husker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 taran 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Monica har rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 yey ! Hvem la ut kontaktannonse og søkte følge til ball? medlemmet er ikke lenger aktiv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Roger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gi meg 5 min før jeg kommer med nytt spm! Nei, en eller annen kan komme med spm, står helt fast hos meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Hvilken sonis (tidligere aktiv) har samme rase som en annen sonis (aktiv nå), bare i fargen hvit? Flere hint gis om nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Blondiemamma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts