AnnikenK Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 for mye Campari, Ingvild? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Haha, ok, det har du jo faktisk rett i. Da ble der Argyr sin tur allikevel da! For Zar var vel ImageCopy-hund? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Haha, ok, det har du jo faktisk rett i. Da ble der Argyr sin tur allikevel da! For Zar var vel ImageCopy-hund? Jepp, det var han. Hvilken sonis (som ikke lenger er aktiv) har/hadde en schäfer med et navn som har med fart å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Mikkel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Det hadde jo vært enklere å la Anniken og Elin telle to da - for Elin har da hatt Supra og Anniken Stitch he he he eh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Det hadde jo vært enklere å la Anniken og Elin telle to da - for Elin har da hatt Supra og Anniken Stitch he he he eh Nå må vi ikke surre for mye med hjernen min her, det er søndag kveld. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Yngvild og Turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Yngvild og Turbo? Yngvil, men ja! Edit: Og så var det Tempo og ikke Turbo, men det var sonisnavnet jeg var ute etter, så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Yngvil, men ja! Edit: Og så var det Tempo og ikke Turbo, men det var sonisnavnet jeg var ute etter, så. Herremin, Tempo var det selvsagt . Ehhhhhh.... burde jeg liksom lage et nytt spørsmål nå da eller ? Jeg som er dronningen av hukommelse liksom? EDIT: Hvilken sonis elsker frosker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Siri ikke legg deg før du har laget nytt spørsmål nå da. Vi sitter her og F5'er (Elsker denne tråden ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Herremin, Tempo var det selvsagt . Ehhhhhh.... burde jeg liksom lage et nytt spørsmål nå da eller ? Jeg som er dronningen av hukommelse liksom? EDIT: Hvilken sonis elsker frosker? Tøfflus! Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Siri ikke legg deg før du har laget nytt spørsmål nå da. Vi sitter her og F5'er (Elsker denne tråden ) FIkk gravd fram NOE fra hukommelsen vaffal - me det er vel ikke sånn gammel kunnskap kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Tøfflus! Åff cårs var det Tøfflus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Åff cårs var det Tøfflus! Hvilken sonis hadde en valp som, da den var rundt ni uker, brakk benet i ublidt møte med en hest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis hadde en valp som, da den var rundt ni uker, brakk benet i ublidt møte med en hest? IW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis hadde en valp som, da den var rundt ni uker, brakk benet i ublidt møte med en hest? IW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 IW - Mona? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 F5'er min er så treeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 HHC var først ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 HHC var først ute! Æsj, vanskelig å finne på spørsmål - jeg har aldri vært sååå aktiv av meg. Noen andre som vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hva het Monicas første hund og hvilken rase var det? Bare for å komme med noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 BCRex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hehe ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 BCRex Der kom jeg på at jeg møtte jo henne på et gjeterkurs jeg, det er leeeeeenge siden det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts