ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Riktig sonis, feil hund. Jeg har et bilde i hodet mitt av henne med en hårete sak a la aussie, men også med fuglehund a la vorsthee (kan ikke stave det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Benedicte med Albin? (eller en nuffe?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Benedicte med Albin? (eller en nuffe?) Benedicte med Albin er korrekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Benedicte med Albin er korrekt! Hårete sak 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hårete sak ha ha! Hvilke soniser var på NKKU-leir sammen den gangen det ble mye tull fordi noen hadde lekt med klikker i gangene? Jeg vil ha navnet på minst 3 stk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 ha ha! Hvilke soniser var på NKKU-leir sammen den gangen det ble mye tull fordi noen hadde lekt med klikker i gangene? Jeg vil ha navnet på minst 3 stk! Vicky, Benedicte, Karine, Ingvild? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ingvild, Benedicte og Kristine Mali, i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Tralala. Katherine, Lill, Mali, Astrid (som var medlem før) jeg mins å huske at Benedicte var der også, samme med Maren. Ingvild, Karine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Astrid hadde vel Vicky som nick? Edit: og er det ikke juks at de involverte svarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Vicky, Benedicte, Karine, Ingvild? Ingvild, Benedicte og Kristine Mali, i alle fall. Tralala. Katherine, Lill, Mali, Astrid (som var medlem før) jeg mins å huske at Benedicte var der også, samme med Maren. Ingvild, Karine. FLINKE! Astrid hadde vel Vicky som nick? Edit: og er det ikke juks at de involverte svarer? Kan vel stemme det da Er jo egentlig Loke sin tur da, selv om Lill burde fått den for å nevne halvparten av deltakerne Jeg har også mindre pene bilder av oss om noen vil se NEIDA! Sparer sonen for de bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg har også mindre pene bilder av oss om noen vil se NEIDA! Sparer sonen for de bildene Soniser vil ikke spares Vi vil se bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ina Og jeg har jukset og leitet (her inne, ikke Google!) så det teller sikkert ikke. Og det er jeg sikkert første og eneste som har gjort i denne tråden tydeligvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg har også mindre pene bilder av oss om noen vil se NEIDA! Sparer sonen for de bildene TAKK! Ikke legg ut please Loke må gjerne legge ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis tok med seg en gatemix hjem til Norge etter å ha jobbet i Spania? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Marianne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Marianne, med Tequila Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Marianne Bingo! Selv om Ingvild kom med hundenavnet også var det strengt tatt bare nicket jeg lurte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg holdt på å svare Ida jeg, selv om hun ikke jobbet i Spania men var på ferie i Hellas. Detaljpirking! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 (endret) Hvilken sonis hadde ett "sonen" kull i 2006 (3+2) og 2008 (5+3)? Endret 11. Mars 2012 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis hadde ett "sonen" kull i 2006 (3+2) og 2008 (5+3)? Belgerpia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Belgerpia? Nopp, ikke henne jeg tenkte på. Og det skal vel litt til å ha samme kjønnsfordeling hos 2 oppdrettere? (ble nesten litt usikker ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Susanne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nopp, ikke henne jeg tenkte på. Og det skal vel litt til å ha samme kjønnsfordeling hos 2 oppdrettere? (ble nesten litt usikker ) Må si jeg ikke husker kjønnsfordelinger og år så veldig godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Susanne? Ding-Ding: SusanneL har hatt 2 kull her på sonen og har en klistret tråd om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja, stod mellom henne og BP. Hmm! Hvilken sonis tok "storeslem" på nkk bø på sin første utstilling med hunden hun mente var stygg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts