Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har litt lyst, men kjenner ingen andre som skal. Gjør det noe? Altså, jeg skjønner at det ikke gjør noe for treninga, men sånn praktisk med bo i hytter og sånn. Åssen fungerer det? :)

Du bestiller liten eller stor hytte etter ønske. Om du vil dele den med noen er det opp til deg selv å organisere. :)

Den som bestiller hytten står økonomisk ansvarlig. Bloggen har en egen informasjonsside. :)

Skrevet

Oki, så hvis man ikke finner noen å reise sammen med så har man hytte alene? Da får jeg starte jakten på noen som vil være med ;)

Skrevet

Oki, så hvis man ikke finner noen å reise sammen med så har man hytte alene? Da får jeg starte jakten på noen som vil være med ;)

Ja det stemmer.

Skrevet

Ooooo kva er dette? Eg vil jo dette?!

Ferie og /eller kurs for medlemmer av Norsk Retreiverklubb :)

Medlemmer tilknyttet avd Bergen &Omegn har fortrinnsrett ved påmelding før resten av landet.

__________________-

En liten fugl har forøvrig hvisket at det nærmer seg en avklaring på lp instruktør :)

• Like 1
Skrevet

Ferie og /eller kurs for medlemmer av Norsk Retreiverklubb :)

Medlemmer tilknyttet avd Bergen &Omegn har fortrinnsrett ved påmelding før resten av landet. 

__________________-

En liten fugl har forøvrig hvisket at det nærmer seg en avklaring på lp instruktør :)

Eg er medlem, trur eg. Eller, kanskje ikkje, no vart eg usikker. Var medlem i fjor men hugsar ikkje om eg har betalt for i år, må sjekke i morgon. Ser gøy ut! Eg og vil ha gøy!

Fine fuglen. :D

• Like 1
Skrevet

Får ikke åpnet bloggen akkurat nå, men er det bare for medlemmer? :)

Første prioritet for de som bor i Bergen og etterpå for resten av landet. Jeg har vært der og meldte meg bare inn i hovedklubben for det :-)
  • Like 1
Skrevet

Får ikke åpnet bloggen akkurat nå, men er det bare for medlemmer? :)

Man må være medlem av Retrieverklubben ja, men spiller ingen rolle om man meldte seg inn 1. jan eller 10. mars (feks).

Skrevet

Man må være medlem av Retrieverklubben ja, men spiller ingen rolle om man meldte seg inn 1. jan eller 10. mars (feks).

Det ble mye penger å skulle ut med på tre uker :(

Til neste år!

Skrevet

Vi sees i Hemsedal @jaktlykke :)

I første omgang har vi kun bestilt hytte, ikke kursplass. Så det blir en uke ferie med turer i flott terreng, litt sportrening og noe godt i glasset og bra selskap!

• Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

Jeg tar med gubben på clickercamp jeg. :D

Synes de er en smule dyre for min smak ;)

Tok ikke sjangsen på kurs i hemsedal da jeg skal opereres igjen på et punkt og vet ikke formen. Men får trent masse og kan se på alle kursene :D

• 1 month later...
Skrevet

Jaktkurs for tollere og agilitykurs er fulltegnet, men det er ledige plasser på blodspor, lydighet og rally-lydighet i uke 29. Samt ledig på jaktkurs for retrievere i uke 30 :)

Link

• Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

Om noen ikke har overnatting bor jeg ca 40min fra Hemsedal,og plass til det utenfor,om noen trenger å telte gratis ;) Tilgang til bad :)

Skrevet

Om noen ikke har overnatting bor jeg ca 40min fra Hemsedal,og plass til det utenfor,om noen trenger å telte gratis ;) Tilgang til bad :)

Hemsedalkomiteen har ordnet med hytter på Mølla. :)