Guest Yellow Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 ... jeg sa at dette er en og samme hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Tja, kvifor ikkje... Er det ein og same hund? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Ja. Kjempesøt! Ville du trodd meg hvis jeg sa at dette var en og samme hund? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Eller hva med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 ... jeg sa at dette er en og samme hund? Ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Hehe, ja, er nok samme hund, bare med en del års tidsrom. Morsomme bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Dette da? og dette Forandret ganske mye syns jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Eventuelt dette: Og dette: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 *trommer med fingrene og regner med at Siri har sett denne tråden* 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 *trommer med fingrene og regner med at Siri har sett denne tråden* Jeg har i hvert fall sett hunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 (endret) Jeg har i hvert fall sett hunden Og du måtte sikkert underskrive kontrakt vedrørende tegne- og fotoforbud? Edit: det nederste bildet var kjempekult! Endret 8. Mars 2012 av madam mim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 *trommer med fingrene og regner med at Siri har sett denne tråden* Jeg har i hvert fall sett hunden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 kom igjen vi vil se 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 *humre* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Hihi, nei Siri jeg kjente ikke igjen babs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Hun er blitt nydelig! Det er nesten ikke til å tro at det er sammen hunden. Men du. Det er kroppen vi vil se bilde av nå, hodet har vi sett. K.r.o.p.p.e.n 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Hihi, nei Siri jeg kjente ikke igjen babs Babs har mange ansikter, hun Hun er blitt nydelig! Det er nesten ikke til å tro at det er sammen hunden. Men du. Det er kroppen vi vil se bilde av nå, hodet har vi sett. K.r.o.p.p.e.n *Overhøre alle hint om kroppsbilder* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Babs har mange ansikter, hun *Overhøre alle hint om kroppsbilder* Okei okei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Synes hun var nydelig i "schnauserklipp" jeg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 *humre* HVA??? Hvorfor har hun schnauzerklipp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 HVA??? Hvorfor har hun schnauzerklipp ? Hun er 11,5 år gammel og pensjonist (også trenger jeg vel ikke å legge til at det er himla praktisk med litt mindre pels nå når våren og søleføret kommer ). 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Ang søleføret - der jeg jeg helt enig. Er så greit med barbert kropp, ihvertfall barbert under magen. Men jeg husker at det har blitt tatt opp tidligere, men da kom koret med langhårede hunder og sa at ammmmmmatører, dere må bare la bikkja ligge og tørke også børster man etterpå. Men dette var da fryktelig til OT, Madammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Synes hun ble fin i klippen, jeg, stiller ikke min hund, så ser ingen grunn til å beholde all pelsen når vi går mye turer i skogen og alt, ser jo ut som han har dratt med seg halve skogen hjem i pelsen bare med litt lengde til og med, så. Synes hun ble kjempeflott, jeg, og aldri sett en nedklipt Briard før! Så det var kult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Ang søleføret - der jeg jeg helt enig. Er så greit med barbert kropp, ihvertfall barbert under magen. Men jeg husker at det har blitt tatt opp tidligere, men da kom koret med langhårede hunder og sa at ammmmmmatører, dere må bare la bikkja ligge og tørke også børster man etterpå. Men dette var da fryktelig til OT, Madammen *Kyle en fisk etter Madammen * Men det ER faktisk bare å la de tørke og så børste etterpå - men det blir jo himla mye sand rundt omkring da . Synes hun ble kjempeflott, jeg, og aldri sett en nedklipt Briard før! Så det var kult. Jeg har vel gjort dette stuntet med alle mine briarder når de har blitt pensjonister, faktisk . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Stilig dame et er alltid artig å se nedbarberte langhårsraser! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts