mokken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Er BIS neste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Så hva får vi se i BIS nå da? Borzoi, norwich terrier, old english sheepdog og? Har sett de fleste gruppene men har glemt gruppevinnerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja Edit: Til Mokkens spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Er noe andre greier først... flere ting faktisk... http://www.crufts.org.uk/whats-on/day4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Var det tre-kvarter / time til de startet igjen? Så rekker jeg å ta ut bikkjedyret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Borzoi liksom? Næhhhhhh.... de er virkelig ikke vakre hunder synes jeg, sorry til dem som måtte like dem altså, men... Synes basseten kunne vunnet når faraoen ikke vant, jeg. Den var herlig, den. Salukien virket bare dævv og uengasjert liksom? Hjelper ikke å være vakker om man ikke vil vise det fram egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Som her enkelte handlere ødelegger fullstendig med sin fremmvisning, ergo dårlig ervipasje som ødelegger for at hunden skal få vist sitt eksteriør på riktig måte. Javel? De har jo handlere som ikke kan løpe - de er jo helt hemma... Likte Ulvehunden men den skulle hatt en handler med lengre ben Jeg blir helt satt ut av pupper som slenger alle veier og kjærringer som forsøker å løpe sidelengs fremfor rett frem.... og har du en hund av størrelse Irsk Ulvehund så får du enten skaffe deg handler eller komme i såpass kondisjon at du får vist den skikkelig... Trist - for det er mye fine hunder der som blir føcka opp av dårlig handlere. For ei som har korte bein, løper som en er helt hemma og har store pupper, så føler jeg vel kanskje ikke at sånne kommentarer går på hvordan jeg handler hund eller ikke, men hva slags fysikk jeg har. Fysikken får jeg ikke gjort så ****** mye med. Det er heller ikke min fysikk jeg ønsker bedømt på utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Freestylevinneren er neste virker det som? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Mokken jeg svarte visst feil - sorry. Var så sikker. Men snart hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Javel? For ei som har korte bein, løper som en er helt hemma og har store pupper, så føler jeg vel kanskje ikke at sånne kommentarer går på hvordan jeg handler hund eller ikke, men hva slags fysikk jeg har. Fysikken får jeg ikke gjort så ****** mye med. Det er heller ikke min fysikk jeg ønsker bedømt på utstilling. Nå har ikke jeg skrevet alle de innleggene, så jeg kan bare svare for meg: Damen med ulvehunden løpte så fort hun kunne så det ut som og overhode ikke fort nok til at Ulvehunden fikk strekt seg. Ergo: damen viser hunden får dårlig til at den fikk vist de gode bevegelsene den så ut til å ha potensiale til å vise. Da bruker man en handler som faktisk kan løpe fort nok. Eller? Andre damen som haltet, nappen i hunden for hvert steg hun tok. Da får hunden vist bra bevegelser. Eller? Med tanke på at det ER en eksteriør bedømming av hunden så lønner det seg muligens å ikke hemme hunden i fremvisningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte faraoen spesielt godt, men den kom jo ikke videre. Salukien var fin og klassisk. Whippeten også, ikke for lang i ryggen. Likte humøret, om jeg kan si det, på sloughien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Salukien virket bare dævv og uengasjert liksom? Hjelper ikke å være vakker om man ikke vil vise det fram egentlig. Som den løp er slik de skal løpe, de skal holde km etter km etter km i ørken. Klart man "faller" for showfaktor, men denne salukien hadde et klassisk og vakkert bevegelsesmønster. *måtte bare "forsvare" rasen min litt og et eks som jeg virkelig likte* Litt det samme med borzoien, jeg så hva dommeren så (tror jeg), en zoi som kan holde på i det uendelige uten nevneverdige anstrengelser. Jeg likte den jeg 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Andre damen som haltet, nappen i hunden for hvert steg hun tok. Da får hunden vist bra bevegelser. Eller? Med tanke på at det ER en eksteriør bedømming av hunden så lønner det seg muligens å ikke hemme hunden i fremvisningen? Podengoen virket veldig utilpass. Skalv den ikke på bordet? Og så ut til at den bare ville bort da den "løp". Damen som haltet, som handlet den, nappet som du sier i hvert steg, så hunden knapt kunne gå normalt. Synd. Som den løp er slik de skal løpe, de skal holde km etter km etter km i ørken. Klart man "faller" for showfaktor, men denne salukien hadde et klassisk og vakkert bevegelsesmønster. Jeg syns den hadde mye mer harmoniske, avslappede bevegelser enn en god del av de andre som ble vist i denne gruppen. Det var det jeg la mest merke til med lukisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 og der forsvant hele crufts, blæh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 For ei som har korte bein, løper som en er helt hemma og har store pupper, så føler jeg vel kanskje ikke at sånne kommentarer går på hvordan jeg handler hund eller ikke, men hva slags fysikk jeg har. Fysikken får jeg ikke gjort så ****** mye med. Det er heller ikke min fysikk jeg ønsker bedømt på utstilling. Slutt å gjør kommentarene her til noe som handler om deg! Det er ikke deg det handler om her - det handler om handlere i gruppefinalen i Crufts som ødelegger for bikkjene sine fordi de ikke løper fort nok, eller ikke har kontroll på klær og kroppsdeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Phu klarte å komme inn igjen,men spørs om ikke jeg gikk glipp av freestylen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvor mye dill skal de ha før BIS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Masse- husker jeg irriterte meg grønn i fjor også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvor mye dill skal de ha før BIS? De skal vel ha freestyle iallefall, også pleier de vel å ha utdeling av 2 stk årspremier eller noe. Så det blir vel om 30 min tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Syns de kan starte BIS nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Åh. Synes de kunne hatt alle de greiene her tidligere på dagen, når jeg ikke hadde tid til å se på. Og så kan de ha BiS nå! Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synes det faktisk er bra at de tar "dillet" rett før BIS, både fordi det er kjekt for de som akkuratt har vært i gruppen kan få en pause og jeg synes det er fint at hjelpehundene og eierne får den oppmerksomheten de fortjener 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Enig med Papillon over Syns historiene er koselige og rørende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Joda, jeg ser poenget deres. Jeg er bare utålmodig fordi jeg må gå snart, og har lyst til å få med meg BiS først. For det MÅ jo selvfølgelig sees direkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synes også historiene er fine I BIS'en heier jeg på Nuffen tror jeg, den eller Terrieren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts