Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte finnen, dog litt uheldig i ringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg bytter ut strihårs dachsen med faraohunden, den var jo lekker da. Da er mine favoritter hjortehunden, greyhound, saluki, afghaner, basset ftb og farao. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Åh skulle ønske den Greyen hadde vist seg bedre, den hadde potensiale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Er det bare meg som savner mer fart og fraspark på endel av de større hundene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Er det bare meg som savner mer fart og fraspark på endel av de større hundene? Nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Oi skal de være så rak i fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Har du sett gruppe 2? Nettopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 De har jo handlere som ikke kan løpe - de er jo helt hemma... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Digger kommentarene til Belgerpia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 En dag skal jeg ha irsk ulvehund altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte Ulvehunden men den skulle hatt en handler med lengre ben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 De har jo handlere som ikke kan løpe - de er jo helt hemma... Ja fryktelig dumt, for jeg tror at flere av hundene kunne vist seg bedre i litt høyere fart Ulvehunden var lekker da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 De har jo handlere som ikke kan løpe - de er jo helt hemma... De fortjener DENG for å vise hundene så dårlig. Mange av disse hundene er hunder med potensiale, som blir ødelagt av dårlig handling. Skammelig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Klarer ikke måle seg mot Cato Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Elghuuuund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jaa den var fiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synes elghunden var fin, jeg . Ikke helt Kato-nivå, men det er det vel ingen som har egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg blir helt satt ut av pupper som slenger alle veier og kjærringer som forsøker å løpe sidelengs fremfor rett frem.... og har du en hund av størrelse Irsk Ulvehund så får du enten skaffe deg handler eller komme i såpass kondisjon at du får vist den skikkelig... Trist - for det er mye fine hunder der som blir føcka opp av dårlig handlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Stilig å handle med rumpetaske da.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Endelig en som løper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Det har vel egentlig ingenting med saken å gjøre? Det jeg mente var gruppeinndelingen. Hounds her er jo endel ulike raser, sånn er et bare. Som mange av FCI gruppene også har... Nå sa jeg jo det bare humoristisk da! så ikke noe å henge seg opp i. Jeg skjønner jo at rasene er ulike, det ser man jo blant annet i gr 2 her til lands. Fin grey! Men likte ikke helt måten den stod på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg synes ulvehunden var uvant kompakt jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Farao!! Jeeejjjjjjj ENDELGI en god handler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Veldig fin farao - og i motsetning til en del av de andre får den jo også vist seg skikkelig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nå kommer haltepinken Både bikkje og handler går like skjevt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts