Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Kom på 'nett' nå, men kjempefin den som vant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Norrisen var sjarmerende hun:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Herlig vinner synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Norwich, Kerry, Irsk (?) også Dandie ble det (om ikke du kommer deg på BP.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Fakk, ramlet det ut hos dere og?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bare 4 av 8 favoritter videre.. Da heier jeg på Irsk terrier, Kerry blue terrier, Norwitch terrier (ser denne ikke ble med i førsteinnlgget mitt, merkelig, for den var favoritten min!) og sealyham terrier Yey, favoritten min på første! Og kerry og irsk på andre og tredje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ramla ut, men kom inn igjen ganske kjapt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bare én av favorittene mine igjen, så hurra for den irske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Det er typisk siste kvelden med Cruft- en detter ut i eninga. Pen vinner, og så glad eieren ble:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Norwich, Kerry, Irsk (?) også Dandie ble det (om ikke du kommer deg på BP.) Jeg kom meg på ved å gå til YouTube istedet for via cruft siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Noen som vet hvilke Rhodesian Ridgeback som ble BEST OF BREED? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg har oppe begge to, og når den ene svikter bytter jeg til den andre. Funket til nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Enda en gruppe jeg egentlig ikke har peiling på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg har ikke egentlig peiling på noen jeg, men er supergira likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Basset vendeeen - herlig rase og jeg ELSKER beagle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 En salig blanding av ulike hunder, skulle bare vært mynder syns jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Den ene bassetsaken (jeg sliter litt med forskjellen på dem jeg må jeg innrømme, men den som het Lilly tror jeg?) er fin! Dachsene ser helt like ut for meg. Hjortehund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Irsk ulvehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Noen som vet hvilke Rhodesian Ridgeback som ble BEST OF BREED? Faahac Faabu het den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Umiddelbart: Miniatyr Basset G (hvis navn jeg aldri lærer skrive ) er veldig søt da Hjortehunden, Greyhound, Irsk ulvehund, Pharaoen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Førsteinntrykket i hound gruppa: afghaner, basenji, basset vendeen, petite basset, beagle, finsk spitz, greyhound, irsk ulvehund, elghund, faraohund, strihåret dachs Edit: Litt usikker på basenjien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg skjønner ikke.... Om man ikke klarer å handle hunden sin - å bare løper med den på slep, så syns jeg man skal betale en ordentlig handler. RR så ****** ut sånn den ble handlet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Elghund jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Mye pent, mye bra her, men for en gruppe. Og BH damer BH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hjortehund, ulvehund, whippet, basenji, elghund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts