Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Australsk og cesky terrier godkjenner engelske kennelklubben, men nei- ikke amerikansk staffordshire liksom... Men det er klart, i bakvendtland osv Du de godkjenner ACD, Aussie men ikke AK Logikken lenge leve. Skulle tro at en rase fra ett tidligere "britisk" land burde være godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Syns det røde båndet ødela mye for bedlingtonen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synes det var merkelig å presentere en airdaleterrier GÅENDE??? De er da viterlig store nok til å kunne løpe skikkelig? Ellers får jeg ikke sett stort - det bare hakker og styrer og er lite samarbeidsvillig... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Fin border! Fikk bare såvidt sett bedlisen, synd med båndet, ja. Men vil se mer av den! Hvordan er den? Noen som så? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synes at bullterrieren var litt for tykk jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Synes det var merkelig å presentere en airdaleterrier GÅENDE??? De er da viterlig store nok til å kunne løpe skikkelig? Ellers får jeg ikke sett stort - det bare hakker og styrer og er lite samarbeidsvillig... Tenkte det samme selv.. Den hunden kan bevege seg bedre. Jupp, likte Bullen, også den glade miniatyren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Minibullen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Miniatyrbulle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Du de godkjenner ACD, Aussie men ikke AK Logikken lenge leve. Skulle tro at en rase fra ett tidligere "britisk" land burde være godkjent. Ja ikke sant, og canadian sled dog eller eskimo dog eller hva den het. Teit! Likte begge de 2 tjukke bullene jeg, synd de ikke viste seg bedre stående... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 De har så mange rare klipp! Ser bare teit ut Særlig den chezky hunden. Og den etterpå med den afroen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Haha, jeg må ha dandie dinmont en gang. De er jo bare søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Dandien er bare morsom da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Dæven den glatthåren kunne gå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Foxterrieren var virkelig nydelig, helt uten at jeg kjenner rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bulle + miniatyr, Dandie og Smooth Fox så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Kommer Hounds etterpå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Kommer Hounds etterpå ? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Kommer Hounds etterpå ? Ja! Gleder meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Lekker Ire! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeey! Da må jeg fortsette å følge med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ire, dandi, manchester( bare fordi jeg er glad i rasen) Synes staffen var overdimensjonert fremme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bedlington, border og irsk terrier så langt, heeelt uten å være påvirka av rasepreferanser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Skulle ønske handleren til den irske terrieren løp litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Liker best korthåret foxterrier, irsk terrier og kerry blue terrier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Kerry bluen var fin i bevegelse ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts