Gå til innhold
Hundesonen.no

TV-kanal for hunder


soelvd
 Share

Recommended Posts

Det første klippet der ballen blir "sendt mot" hunden som sitter å ser på, kan tenke meg det er noen som får en ødelagt TV.. :P Ellers tror jeg ikke at dette kommer til å hjelpe mine hunder i allefall, tipper interessen kommer til å være der noen sekunder/minutter før det er uinteressant igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Nitro ser på tv uansett han. Hans favorittprogram er barnetv (for de aller minste med masse rare lyder), dyreprogram og spesiellt programmer med hunder i, da må jeg fjerne sengen han bort fra tv-rekkevidden for å få fred. (han piper så mye) En gang så han ett neshorn i en dyrehage og han stod og stirret på skjermen, knurret og skøyt rygg og boffa. :P Veldig skummelt dyr tydeligvis. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, mye rart finner folk på...

Linus er sykt opphengt i Drømmehagen og elsker lydene.

Han liker spesielt når de skal legge seg alle sammen.

Dina ser mer enn gjerne på Dyrevenn og AFV, som også er Gåttfreds favoritt.

Gåttfred ser innimellom også på Cæzar Millan om det står på.

Hampus synes TV er ut.

Men det kunne virkelig ikke falle meg inn å sette på TV FOR at hundene mine skal se på.

At de ser på ting som allerede står på er jo en annen sak...

005.jpg

Gåttfred ser et interessant tilfelle på Hundeviskern... :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ahaaa, er det SÅNN døra funkar? Den skal eg jammen teste neste gong eg er åleine heime!"

Minner meg om ei jeg gikk på kurs med som lærte bikkja ikke bare å åpne dører men å låse de opp :lol: Så da var det i gang med finurlige løsninger for å stenge døra...

Chessea synes tven er fullstendig uinteressant. Mini kan følge litt med. Men hadde følt jeg sløste vekk penger på noe sånt, det ville ikke akkurat vært brukt aktivt :P

Ikke Monti heller sånn til vanlig. Men en gang i blant fyker han bort til TVen i en vill fart, står på to bein på TVbenken og stirrer på tven med få cm-ers mellomrom. Ser helt merkelig ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om ei jeg gikk på kurs med som lærte bikkja ikke bare å åpne dører men å låse de opp :lol: Så da var det i gang med finurlige løsninger for å stenge døra...

Hahaha! Snakk om å ikkje tenke lengre fram enn sin eigen nesetipp :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balrog eelsker å se på TV og kan følge med kjempelenge.

Det beste han vet er å se treningsfilmer av seg selv :P

(Filmer de fleste økter og ser hjemme for å se hva som var bra / dårlig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...