Synnikken Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Jeg trenger hjelp til å finne ett pent ord på A, gjerne engelsk eller andre språk, bare ikke nordiske språk. Det må ha en fin betydning, og ikke være på mer enn 7 bokstaver... Hjeeelp? Siter
Synnikken Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 høhø, til ett kennelnavn, navnet er "ferdig" men siden det er bokstavkull trengs det ett Aord mellom kennelnavnet og resten av stamtavlenavnet. Siter
MegaMarie Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Azul! Haha, neida, jeg er ikke i Spania! Jeg er litt amputert her nede, men kan hjelpe deg når jeg kommer hjem Siter
Lotta Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Adorable Absolutely Abstract Anytime Always Aloof Aries Aristocrat Argy-bargy Adage Adagio Amethyst Affair Affection AFFABLE Siter
tm100007 Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Aimabel. Vet du ikke ville ha ett nordisk ord, men er jo lov å prøve seg. Er et norsk ord og betyr elskverdig. Siter
Justisia Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Arigato (takk på Japansk) Amore (italiensk for kjærlighet) Adamo (latin for å forelske seg i) Aetas (latin for periode, era) Amicus (latin for venn) Aurum (latin for gull) Siter
Synnikken Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Dere er geniale! Jeg tror jeg har funnet ordet mitt! Tusentakk snillesoniser! Siter
Recommended Posts