Lola Pagola Skrevet 17. November 2012 Rapporter Skrevet 17. November 2012 Tom Waits – How's It Gonna End Siter
Jauda. Skrevet 17. November 2012 Rapporter Skrevet 17. November 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6XfHvcuCgTk Siter
OlavEmil Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Tom Waits – How's It Gonna End Lina Kristine er Tom Waits-fan . (det er ikkje eg...) 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Lina Kristine er Tom Waits-fan . (det er ikkje eg...) Nå er jeg på Dolly Parton kjøret. Husker at hun var type flau musikk da jeg vokste opp, ikke helt stuerent av en eller annen grunn. Men hun er jo fantastisk, og veldig behagelig og koselig å ha på i bakgrunnen. Dolly Parton – Potential New Boyfriend Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 19. November 2012 Rapporter Skrevet 19. November 2012 Nå er jeg på Dolly Parton kjøret. Husker at hun var type flau musikk da jeg vokste opp, ikke helt stuerent av en eller annen grunn. Men hun er jo fantastisk, og veldig behagelig og koselig å ha på i bakgrunnen. Dolly Parton – Potential New Boyfriend Nu vel.. http://www.youtube.com/watch?v=zskw3mCQFL4&feature=share&list=AL94UKMTqg-9BU1jLtmkfzlxvrFH9WjkC8 Siter
Lola Pagola Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 Nu vel.. http://www.youtube.com/watch?v=zskw3mCQFL4&feature=share&list=AL94UKMTqg-9BU1jLtmkfzlxvrFH9WjkC8 Liker den versjonen like godt ja Den hadde jeg helt glemt! Siter
Guest Michellus Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 I am man, hear me roar hører jeg på Siter
soelvd Skrevet 20. November 2012 Rapporter Skrevet 20. November 2012 En av verdens fineste sanger: http://www.youtube.com/watch?v=o7_s9H0BRrU 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Nick Cave! Jeg er fortsatt på Dolly-kjøret :S Dolly Parton – The House Of The Rising Sun edit: da var sangen slutt. Bob Dylan – Things Have Changed 1 Siter
Mud Skrevet 24. November 2012 Rapporter Skrevet 24. November 2012 Gammel kj沬ighet ruster aldri... Tricky Edit : Bl樠, f岠ikke skikkelig til via mobilen.. Siter
Lola Pagola Skrevet 24. November 2012 Rapporter Skrevet 24. November 2012 Nick Cave & The Bad Seeds – The Mercy Seat 1 Siter
Emilie Skrevet 24. November 2012 Rapporter Skrevet 24. November 2012 I dag går det i Lil Wayne, og akkurat nu, Siter
Lola Pagola Skrevet 24. November 2012 Rapporter Skrevet 24. November 2012 Haris Alexiou – Anthropoi Monachoi - Live Siter
Ingvild Skrevet 24. November 2012 Rapporter Skrevet 24. November 2012 Har trønderkveld i kveld. Siter
Ozzy Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Syntes den er så god. Får litt sånn indre ro av å høre på han her. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.