Raksha Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Efitkonseptet ryker litt her, så blir en dag i bilder, eller noe sånt: Denne gangen hadde jeg bestemt meg for at alle dyrene skulle være med (ref. 1 februar der gutta glimret med sitt fravær). 1030 Stått opp, kastet ut bikkjer og prøver å spise frokost og surfe med en "noget" kosesyk Kodak: ca 11.30: Fikser høynett til hester: Og fjolle med hunder: Sjefa sjøl: Innser at vi har tilskuer: Bestas lurer på hva jeg driver med: Buggen også: (hun begynner å bli grå!?) Jeg går inn mens bikkjene fjaser ute: 1300 Fore fisker, min store kjærlighet: 1400 Ta opp middag til både meg og bikkjer: Lunsj med Buffy på tv: Og en saluki bak ryggen: 15ish Som hesteeier med utegangshester så er man manisk opptatt av værvarsel, og Yr.no blir stadig besøkt: 16ish På tide å gjøre noe fornuftig igjen, satt på en vask tidligere og "noe" sier meg at det var såpe på noe jeg vasket: Funnet ut at jeg har altformye hønsemat igjen, og det må da være fint for fuglene: 17ish Ferdig med å lage tørkesnorer i kjellern til dekken: Snusern ligger ute og passer på, jammen begynner det å skumre: 18.00 Kaffe og pctid: 19 ish Middagslaging: Yep, det ER viktig å røyklegge hele huset, for tenk! Ferdig middag: Jeg hadde jaggu en dæsj rømmedressing igjen 20ish SonenChat og med Buffy: 20.40 Sjekker yr, igjen 21.30 Mobilen hyler og skriker om at den er sulten: Noen insinuerer at de er sultne: Så da går jeg og forer katter Det var alt for denne gangen. 8 Siter
TonjeM Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Og han der skrekkelige naboen da! Står der og henger liksom, ikke riktig god i huet sitt han. Vet ikke hva jeg skal si om maten din.. litt røyklegging så faktisk helt naturlig ut! 2 Siter
Guest Yellow Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Heldig du er som har så mange dyr! Virker veldig flott, men selvsagt mye ansvar også. Siter
Cattn Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Fine hunder, hester og ikke minst sol! Mongo nabo da.. Greti du hadde litt rømmedressing igjen! Bedre enn ikke noe Ps: Så litt småsuspekt ut den vaskemaskinen ja.. Hvordan var den når den ble ferdig? Siter
Raksha Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Røyklegging må til, og middagen var innmari god! Og nei, han naboen er ikke rektig skrudd sammen. Siter
Raksha Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Heldig du er som har så mange dyr! Virker veldig flott, men selvsagt mye ansvar også. Dyr er en viktig del av livet mitt, så jeg er i grunnen veldig heldig med gjengen min Fine hunder, hester og ikke minst sol! Mongo nabo da.. Greti du hadde litt rømmedressing igjen! Bedre enn ikke noe Ps: Så litt småsuspekt ut den vaskemaskinen ja.. Hvordan var den når den ble ferdig? Takk Yes - ble faktisk veldig bra med rømmedressingen, er bare rømme med gresk dressingmix oppi. Nam! Vaskemaskinen ble sur på meg Gikk visst ikke å tømme ut vann og sentrifugere skikkelig før skummet hadde lagt seg, så den får en ny runde nå Kan vi flytte inn? Kom igjen! Siter
Cattn Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Takk Yes - ble faktisk veldig bra med rømmedressingen, er bare rømme med gresk dressingmix oppi. Nam! Vaskemaskinen ble sur på meg Gikk visst ikke å tømme ut vann og sentrifugere skikkelig før skummet hadde lagt seg, så den får en ny runde nå Mmm! Så og si alt med rømme er jo godt på Hilsen en rømmoman! Siiinte vaskemaskinen Satser på at det blir bedre nå Siter
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Ååååååå, Lupin er bare din dåne av! Jeg kommer å henter han en dag, skal du se! Og naboen da Siter
Gjest Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Weee Fin oppsummering, så ut som en veldig fin dag ..Og kjenner igjen det med yr, selv om jeg har en midlertidig pause (overlatt det til deg!) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Åh, Buffy! Jeg skreiv bacheloroppgaven min om Buffy, så takk for tilbakeblikket. Og han der naboen! Makan! Siter
Raksha Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Mmm! Så og si alt med rømme er jo godt på Hilsen en rømmoman! Siiinte vaskemaskinen Satser på at det blir bedre nå Hihi, jeg er ikke sååå glad i rømme, men må liksom ha det på taco. Har ikke turt å sjekke vaskemaskina igjen Ååååååå, Lupin er bare din dåne av! Jeg kommer å henter han en dag, skal du se! Og naboen da Kom og hent! Både Lupin og naboen Weee Fin oppsummering, så ut som en veldig fin dag ..Og kjenner igjen det med yr, selv om jeg har en midlertidig pause (overlatt det til deg!) Takk Og bare vent, snart er du Yrslave igjen, og det er merkelig hvor mye 0,1 mm fra eller til med meldt nedbør gjør med humøret Åh, Buffy! Jeg skreiv bacheloroppgaven min om Buffy, så takk for tilbakeblikket. Og han der naboen! Makan! Buffy Første gang jeg ser serien i et strekk. Love it! Jah, den naboen er... jah. Billig? 1 Siter
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Hahaha, mente egentlig ikke at jeg skulle hente naboen altså Han var bare morsom som var med på bildet 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Ååå fint liv! Hva er det med den naboen egentlig? Får med meg små drypp av og til, men har ikke helt fått med meg hva han holder på med? Siter
Raksha Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Hahaha, mente egentlig ikke at jeg skulle hente naboen altså Han var bare morsom som var med på bildet Hmpf! Syns du skal ta med naboen også. Dere har det så koselig Takk Ååå fint liv! Hva er det med den naboen egentlig? Får med meg små drypp av og til, men har ikke helt fått med meg hva han holder på med? Takk Jo altså, han naboen... Han har litt fritidsproblemer så om han mener jeg ikke har henta posten ofte nok, eller han har glemt at hundene har vært ute, eller noe sånt, så ringer han bekymringsmelding til politiet. Komme opp og sjekke først er oppskrytt. Og for å ikke snakke om glaningen da, han følger med på ALT jeg gjør, hvem som kommer på besøk, hvem som drar, når jeg står opp, når jeg legger meg osv. Sånn som på bildet der holder han på ofte, bare stiller seg opp og glaner.... Når det ikke er snø så går han gjerne bak huset sitt for å se om jeg holder på med ting han ikke kan se fra fremsiden av huset sitt. Edit: Og jo, for å ikke glemme. Jeg bor inderst i blindveien, er kun meg og han. Så han kjører likegjerne helt opp til porten min for å glane! Når han ser meg så begynner han å rygge... Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Wow! For et menneske! Høres direkte komisk ut egentlig... og litt skummelt ut. Kanskje du skal ta igjen og sende bekymringsmeldinger tilbake 1 Siter
Raksha Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Wow! For et menneske! Høres direkte komisk ut egentlig... og litt skummelt ut. Kanskje du skal ta igjen og sende bekymringsmeldinger tilbake Hehehe ja, altså, hadde han ikke vært så gammel som han er så hadde jeg vært redd han. Nå er det bare ekkelt... Men mamma sier hver gang jeg klager på han at jeg burde sende meldinger på han. Siter
Aya Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Hihihi, hestetryner er så morsomme når de blir tatt nedenifra! Fine gjengen din Rak! 1 Siter
Wanderlust Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Haha, jeg må le av nabo-bildet Rare nabo! 1 Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gal nabo! Livet ditt virker så idyllisk 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Ja, seriøst, creepy nabo! Men ellers en fin dyredag, da! 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Har du ikke høns mere? Nei, de flytta i januar. På grunn av.... gjett tre ganger: Jo, naboen. Kan ikke ha dem ute pga naboen, og da forsvinner hele poenget med høns syns jeg. Siter
Hermes Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Nei, de flytta i januar. På grunn av.... gjett tre ganger: Jo, naboen. Kan ikke ha dem ute pga naboen, og da forsvinner hele poenget med høns syns jeg. Hva? Hvordan da? Siter
Recommended Posts