Malamuten Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Så spennende :-) grattulerer med drektighet og krysser fingre for at alt går bra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Spennende altså!! jeg gleder meg til valpisser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Hvordan går det? Ikke nysgjerrig jeg Og det hadde jo vært veldig gøy med et bilde av et stk valpefull mage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Jeg oooooog er nysgjerrig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 6. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 I går, kl 09.15 kom kennelens førstefødte til verden. Ei rød tispe på 266 g. Kl 10.15 var den andre valpen ute, en hann på 237 g, vi klarte dessverre ikke å få liv i han. 10.45 kom den siste, en kraftig rød gutt på 271 g med mye liv i. Alt står bra til med mor og barn. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Gratulerer så mye med firbeinte småtasser i huset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Gratulerer så mye med valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Omigosh, nå gleder jeg meg til bilder altså! Shibavalper er nødt til å være det fineste i verden. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Shibavalper er farlig søte, så om en er fast bestemt på å ikke få flere hunder så er ikke dette tråden for deg, Anette har nemlig vært ute med kameraet: Stolt mamma og de to små: Knøttissene: Tispa til venstre, hannen til høyre: Gutten: Lillefrøkna: Gleder meg til å se hvordan de blir når de blir store. Hvitt er den fargen som kommer aller sist, så blir spennende å se hvor kjapt urajiroen kommer inn. De er så fine, Anette... jeg dør på meg her jeg sitter. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Å guri min, så nydelige da. Var hos oppdretter her for litt siden og fikk erfare akkurat hvor nydelige 7 uker gamle shibavalper er. Fikk til og med suss inni nesa, liksom. Åh! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Åh, hallo. Fininger, hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Herregud,de er jo fleeceballer allerede jo! Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2012 Gratulerer så mye med noen herlige små tasser Herregud, så søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2012 Herregud så skjønne de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silky Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2012 Yay-For-Shi-Ba-Val-Per! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2012 Gratulerer! :wub: Så skjønne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Yay-For-Shi-Ba-Val-Per! Hahahahahahaha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Så ufattlig søte små nurk! Gratulerer så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2012 :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Frøkna: Lillegutten: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Fineste marsvina! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Herligheten så søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Det var søte marsvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 20. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Jeg tror valpene har fått navn. Pappa'n er oppkalt etter det hellige Mt. Fuji, det høyeste fjellet i japan. Så valpene får navn etter japanske fjell de også, og blir hetende: Hakushu Ki Yari og Hakushu Ki Aino etter å ha stått og ropt etter KiiiYoooMiiii, så ville jeg ha det kort og enkelt. Valpekjøper fikk også velge navn selv. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Uææææ, så fine de er Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts