Yodel Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jeg heter Yodeloo IW, du er utfordret. Jeg er tegnemessig utalentfull, men synes det er moro læll! Siter
Bananen Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Du beholder de rundene du allerede har, hvertfall gjorde jeg det. Var litt bekymret i og med at jeg hadde to stk på over 80 Hæææ? Har mista de de siste gangene, jeg. Fra masse til 1. Men den henger av og til hos meg også. Jeg spiller på iPoden, og av og til henger den leeenge. Siter
Mirai Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Kjipern! Kanskje det virker forskjellig fra tlf til tlf, eller ipad? Vet ikke. Okei, trekker tilbake rådet mitt da, i tifelle det ødelegger for noen Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jeg hakke noe liiiiiv. Noen som vil tegne? Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jeg hakke noe liiiiiv. Noen som vil tegne? Er jeg ikke bra nok? Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Er jeg ikke bra nok? Joda! Du er mer enn bra nok! Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Joda! Du er mer enn bra nok! Puha Siter
eva86 Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jeg hakke noe liiiiiv. Noen som vil tegne? Someone like you? Er vel Adele, men er ikke adele! Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jaaaa, det var jo adele jeg tegnet! Men det hjelper jo ikke det når jeg hadde trykket på å tegne et annet ord Var sikker på at jeg skulle tegne Adele jeg 1 Siter
ToneS Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jeg vil! Når jeg er hjemme og har wi-fi (så ikke før til sommeren ). Jeg er veldig dårlig altså, ikke slik som de her: link Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jeg vil! Når jeg er hjemme og har wi-fi (så ikke før til sommeren ). Jeg er veldig dårlig altså, ikke slik som de her: link hva heter du? Siter
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Fuscienne heter jeg, dette hørtes gøy ut. Siter
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 OMG, bananen. Hæ? De bokstavene under, er det kun de som kan være med? Siter
Bananen Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 OMG, bananen. Hæ? De bokstavene under, er det kun de som kan være med? Nå husker jeg ikke heeelt hva jeg tegnet. Er det et hus med? Eller? Siter
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Ooops, sendte jeg en tegning opp ned akkurat? *ler* Dette var moro. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 (endret) OMG, bananen. Hæ? De bokstavene under, er det kun de som kan være med? Hehe ja er nok kun de ja selvom man av og til sku ønsket flere er det spaden min du antyder som banan? Red: ok haha så nå over her.. Red2: hvordan sletter jeg enkelte spill? har fått noen sånne randoms jeg vil bli kvitt.. Endret 9. April 2012 av Kåre Lise Siter
Bananen Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Åååh, nå husker jeg! De få bokstavene under er et hint. Er du slem, kan politiet putte på deg sånne! Siter
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hehe ja er nok kun de ja selvom man av og til sku ønsket flere er det spaden min du antyder som banan? Neida, var ikke det, spaden var lett. Åååh, nå husker jeg! De få bokstavene under er et hint. Er du slem, kan politiet putte på deg sånne! Haha, fant ut av det, trodde først det var et slags instrument. Har sendt deg en ny tegning. 1 Siter
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Som jeg bommer, først kom jeg borti sprengeknappen, så skrev jeg toggles i stedet for goggles. Siter
Bananen Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Jeg haaar ikke gode tegneskills, altså. Siter
mushi Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Red2: hvordan sletter jeg enkelte spill? har fått noen sånne randoms jeg vil bli kvitt.. Dra fingeren over (slide) fra venstre til høyre på personen du vil slette, så kommer det opp en rød delete knapp. Funker ikke sånn veldig bra, men gjør det noen ganger og det går til slutt Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Dra fingeren over (slide) fra venstre til høyre på personen du vil slette, så kommer det opp en rød delete knapp. Funker ikke sånn veldig bra, men gjør det noen ganger og det går til slutt aha nå har jeg iphone så det funket veldig fint det på første forsøk når jeg først skljønte det. Siter
mushi Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 aha nå har jeg iphone så det funket veldig fint det på første forsøk når jeg først skljønte det. Er noe med det spillet der og Android. De er ikke sånn kjempevenner Hører det fra flere med forskjellige modeller og produsenter. Siter
Ozzy Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Som jeg bommer, først kom jeg borti sprengeknappen, så skrev jeg toggles i stedet for goggles. :D hihi. Skulle legge deg til, men har deg vistnok der fra før av. Siter
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 :D hihi. Skulle legge deg til, men har deg vistnok der fra før av. Ja, gikk gjennom tråden og startet spill med en del av de som hadde lagt ut brukernavnene. Siter
Recommended Posts