Ozzy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Dæven, IW, du tegner virkelig detaljert! Spesielt annsiktet! Du er flink da! :D Morro. (begynte å spille dette i sta, så er fryktelig engasjert og hekta! ) 1 Siter
KristinR Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Er det bare hos meg at telefonen min (Samsung GS2) går i heng hver eneste gang jeg prøver å spille det her spillet? Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Er det bare hos meg at telefonen min (Samsung GS2) går i heng hver eneste gang jeg prøver å spille det her spillet? Skjer ikke hos meg, og jeg har ræva kina-telefon.. Siter
idaemiliee Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Hurra! Jeg som føler at alle har gitt seg med dette. Endelig noen å spille med igjen! Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Hvis en av dere er Ida E, så tegner du veldig veldig fint! Siter
idaemiliee Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Hvis en av dere er Ida E, så tegner du veldig veldig fint! Det er meg. Takk! Ikke alltid jeg gidder å konsentrere meg så veldig, altså. Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Det er meg. Takk! Ikke alltid jeg gidder å konsentrere meg så veldig, altså. Det er sånn at jeg nesten får dårlig samvittighet for å skjønne det tidlig. Har du tegnebrett eller noe? Jeg bare skribler noe ned kjapt, stygt blir det likevel. Siter
eva86 Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Hvis en av dere er Ida E, så tegner du veldig veldig fint! Signerer! 1 Siter
idaemiliee Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Det er sånn at jeg nesten får dårlig samvittighet for å skjønne det tidlig. Har du tegnebrett eller noe? Jeg bare skribler noe ned kjapt, stygt blir det likevel. Haha Nei, jeg sitter å knoter på iPhonen. Signerer! Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Neiiiiiiiiiiiiiiiiiii Noen som vil spille NÅ? Ble visst lurt til dette jeg og "noen" er så treige.. Siter
Baby Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Neiiiiiiiiiiiiiiiiiii Noen som vil spille NÅ? Ble visst lurt til dette jeg og "noen" er så treige.. Hva er navnet ditt da? Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Neiiiiiiiiiiiiiiiiiii Noen som vil spille NÅ? Ble visst lurt til dette jeg og "noen" er så treige.. JEG ER IKKE TEIG!!! :angry: Det er du som tegner vannskelig! Siter
Baby Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Jeg er livanne der inne MEn advarsel: Jeg suuuger til å tegne. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Hva er navnet ditt da? Sendte deg PM, jeg var så teit å bruke navnet mitt.. JEG ER IKKE TEIG! :angry: Det er du som tegner vannskelig! TREIG! hi hi men du tegner vel med halve verden haha Jeg er livanne der inne MEn advarsel: Jeg suuuger til å tegne. ok så det nå og Ja det gjør nok jeg også.. Jeg er ubrukelig til perspektiv, ironisk når jeg jobber med 3D modellering.. *LOL* Red: generelt ubrukelig til sketching hehe men perspektiv er no virkelig herk,... Siter
Anette Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 jeg heter anettebuind, jeg er til tider treg men tegner når jeg kommer på det Siter
Mirai Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Snusken: gå inn på Settings, så kan du endre brukernavnet ditt der om du har logget deg inn med Facebook, sånn som jeg selv har gjort Da kan du gi brukernavnet ditt her, sånn at du ikke trenger å legge ut navnet. Så når du spiller står det f. eks "Julie S" eller juliesta. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Nei bruker ikke FB login? Siter
Mirai Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Ahh ok. Men tror du uansett kan forandre brukernavnet i Settings? Siter
mushi Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Er det bare hos meg at telefonen min (Samsung GS2) går i heng hver eneste gang jeg prøver å spille det her spillet? Har samme telefon og det skjer her og. Det er bare å gå ut og inn igjen så funker det. Det er spillet som er teit. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Ahh ok. Men tror du uansett kan forandre brukernavnet i Settings? Ja det ser sånn ut, lar det bare stå nå vet ikke hva som skjer med de spillene som er i gang om jeg gjør det? Det er egentlig helt ok, bare trenger ikke poste det akkurat her liksom. Er bare sende en PM eller skrive her så kan jeg og legge til. Siter
Mirai Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Du beholder de rundene du allerede har, hvertfall gjorde jeg det. Var litt bekymret i og med at jeg hadde to stk på over 80 Siter
Recommended Posts