marthenilsen Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Du må gi tilbakemelding på den, jeg er på leting etter GPS til fjotten min, og lurer på hvordan denne er :-) Hei tonjek! Beklager sent svar. Har ikke vært innom her. Jeg synes den fungerer veldig fint. Rota med installeringen, men det var fordi jeg ikke leste den norske manualen so lå med :-p Bruker denne som en forsikring. Er ofte på besøk hos søstera mi, og jeg er livredd for at han skal hoppe over gjerdet på eiendommen der. Har forsøkt å feste GPSen til sekken til nevøen min, og har kunnet følge med på hans bevegelser når han går i skogen. Regner med at den vil fungere like fint på en hund :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2015 Sporsele fra Huken. Lite skeptisk till spännet men den trevliga försäljaren på brukshunden i Oslo sa att det bara var att komma in igen med den om den bråkar så skall hon sy på ett vanligt fäste istället. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 30. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2015 Lærkobbel fra Dogman. Virker ganske greit, er spent på om det er bra nok (mykt nok for henda) i lengden. Er jo umulig å finne kobbel som er godt å holde i når udyret drar alle veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Nytt underlag til bilburet, som skal isolere både mot kulde og varme visstnok. Ser godkjent ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Ny kløv til dyret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Ikke så spennende innkjøp, men dette er det siste. (Pleier å bruke håndklær i hundesengene, tåler mange vask. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2015 Feriepengene mine kom i dag, så da har jeg fått shoppa litt. Både til valpen som kommer, til meg og til Mocca : Treningsvesten ble i rosa, to nye trekk til hundesenger, godbiter, veeldig fin tispetruse til småhunder, bilbelte som du fester i selen og bjørkeoljen som er med i klasse 1 i Nosework. Tror vi har utstyr for en stund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2015 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Jada neida, jeg bryr meg altså ikke nevneverdig om at det er en cavalier jeg har og at hun ikke kan delta på spanieljakt-prøver uansett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. September 2015 Rapporter Share Skrevet 22. September 2015 Fant regndekken med utgående farge på salg til valpen idag Kjøpte blått: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 22. September 2015 Rapporter Share Skrevet 22. September 2015 Ble to dekken til Pigg og vest til meg på Hööks, var visst 15% på alt hundeutstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 22. September 2015 Rapporter Share Skrevet 22. September 2015 To reflekskobbel, to reflekstester, et strikk-kobbel, en børste og to halvstrup(en lilla og en sort). Jeg gikk visst også i hooks-fella når de hadde 15% rabatt på alt hundeutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 23. September 2015 Rapporter Share Skrevet 23. September 2015 Mine siste kjøp er 2 halsbånd fra ebay (har bare fått det ene) og en Oster klosliper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 23. September 2015 Rapporter Share Skrevet 23. September 2015 Kjøpte strikket genser til Mocca i dag fra Rukka. Kjempefin, og varm! + margbein, struper og sener.Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 23. September 2015 Rapporter Share Skrevet 23. September 2015 Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 Mine siste kjøp er 2 halsbånd fra ebay (har bare fått det ene) og en Oster klosliper. Kan ikke fatte at jeg ikke har kjøpt en klosliper før! Hunden er mer medgjørlig å få trimmet klørene, jeg får tatt klørene sånn at de blir gjevnere og jeg slipper å bomme så han begynner å blø. Jo, og han kan drive å rykke i foten uten at det gjør noe. Jeg er veldig fornøyd med andre ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 Kan ikke fatte at jeg ikke har kjøpt en klosliper før! Hunden er mer medgjørlig å få trimmet klørene, jeg får tatt klørene sånn at de blir gjevnere og jeg slipper å bomme så han begynner å blø. Jo, og han kan drive å rykke i foten uten at det gjør noe. Jeg er veldig fornøyd med andre ord Lager den mye lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 Lager den mye lyd?Ikke sånn veldig. Har du det på det laveste hakket så var det ikke veldig mye lyd, etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 24. September 2015 Rapporter Share Skrevet 24. September 2015 (endret) Det var salg på BT dogsport så da ble det 2 stk nye dog tech treningsvester, en rosa og en lilla.noen flere sporflagg og 2 stk store biteputer til Vims Endret 24. September 2015 av Malamuten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Är det någon som har erfarenhet med de blinkhalsbanden från hööks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Hanefot med strikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Är det någon som har erfarenhet med de blinkhalsbanden från hööks?Ikke prøvd hööks sine, men disse: http://www.ebay.co.uk/itm/Waterproof-Rechargeable-USB-LED-Flashing-Light-Band-Belt-Safety-Pet-Dog-Collar-/141717424478?var=&hash=item20ff04495e funker ihvertfall fint Har ett som er på tredje sesongen nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2015 Ny hodelykt etter at den gamle så langt er forsvunnet etter flytting. Må ut å teste i kveld og er veldig spent, var så utrolig fornøyd med den forrige å håper jeg får det samme i denne lykten. Dyrere lykt med bedre forutsetninger så den burde jo være bra, det var bare noe med helheten på den gamle, ikke bare lysstyrke, men hvordan den lyste opp. Spent. Denne gangen ble det denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Stygg-stilig Hurtta-sele Grunnen til at hun ser ut som hun har solgt smør uten å få betaling er fordi det regner, og da er livet grusomt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 Lager litt liv i denne igjen. Ble litt tidlig black friday shopping på meg hos Canider gitt. Også har han et limegrønt varmedekken også som jeg tror skal matche ganske godt med halsbåndet. Har beveget meg fra blått til mer jordlige farger. Synes han passer det bedre. (Men litt turkis har vi enda dog) Veldig på tide med nytt hverdagshalsbånd, har slitt ca hallveis gjennom nylonen på minxdesign halsbåndet sitt. (Drar litt til tider kan man si, spesielt når man står bundet og ikke er fornøyd med det) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts