Bellare Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Flott halsbånd! Hvor er det fra? Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Takk! Tror nemlig Ymse ønsker seg noe slikt i julegave Tok det lang tid før du fikk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Takk! Tror nemlig Ymse ønsker seg noe slikt i julegave Tok det lang tid før du fikk det? Ganske så nøyaktig 1 mnd. meinar eg, så det tok litt tid. Men ho måtte jo lage det også, slik eg ville ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Ettersom eg ikkje har skrevet i denne tråden før teller vel kvalpen og Hurtta dekken Har og kjøpt mykje leiker og diverse, men fant ikkje bilder av dette på mobilen. Hvor har du kjøpt Hurrta dekken i den fargen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 3meter kobbel kjøpt på ebay, kjempe fornøyd med det og til en kjempe bra pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. November 2014 Rapporter Share Skrevet 12. November 2014 Er det lær av god kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Er det lær av god kvalitet? Ja, jeg syntes det, også er det mykt å holde i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiakristine Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Ikke så spennende hundekjøp her i det siste, men det siste nyinnkjøpte var rett og slett dette: Hvordan gir du hunden laksefileten? Rå? Er litt nybegynner på annen mat å gi hunden enn hundepellets Gjerne tips om andre ting og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 @maiakristine Jeg råfôrer, så gir alt rått, ja. Har ganske lenge sammensatt via Prey Model-metoden nå, som enkelt forklart er en fordeling av 80% muskelkjøtt med fett, 10% spiselige bein og 10% vitaminrike organer, med variasjon over tid. http://www.raaforing.no Men nå som Vom og hundemat har kommet med Taste-serien har jeg valgt å gå tilbake til å gi en del VogH igjen, i form av deres lammepølse, og gir fisk, kjøtt og litt bein (mest rå svinehaler og -ører) ved siden av. Gir du 50% eller mer VogH behøver du ikke å gi organer attpåtil, hvertfall ikke med en type som inneholder organer som lammepølsa gjør, pluss den jo er vitaminisert. Andre bein som passer ypperlig til mindre hunder er lammeribbein, alt fra kylling, hele fisk/fiskekoteletter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 På tide med flere lys til halsbåndene. Flere forskjellige farger. Kjøpte denne i grønn, den lyser veldig godt opp, skal mye til for at andre ikke ser at hunden er på tur Veldig lurt i veldig mørk skog Jeg "mekker" den litt med en liten krok som jeg har kjøpt på ebay fra før, da henger den mye bedre på halsbåndet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 http://www.canelana.no/produkt/hundeforerjakken/ Denne i grønn kjøpte jeg. Veldig fornøyd med den. Den er riktignok til meg selv, men bruker den på treninger og tur med hund da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. November 2014 Rapporter Share Skrevet 15. November 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 16. November 2014 Rapporter Share Skrevet 16. November 2014 3 Kg Naturtørka musklar, vom og hud Tugg-E-Nuff treningsleikesak med sau Div. provit tyggesaker 4 småkrukker godbitar VetBed teppe Dr. clauder's lakseolje Dr. clauder's pigment aktiv algosan Dr. clauder's pigment aktiv karoten Orbiloc, som er ein real IQ-test når det kjem til korleis den skal festast. I vert fall for slike som meg Skal strikken brette området på selen den kryssar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 16. November 2014 Rapporter Share Skrevet 16. November 2014 Hvor har du kjøpt Hurrta dekken i den fargen? Eg kjøpte det i ein dyrebutikk i Finland. Eg har ikkje sett denne fargen her, synd, for det er jo såå fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 17. November 2014 Rapporter Share Skrevet 17. November 2014 Eg kjøpte det i ein dyrebutikk i Finland. Eg har ikkje sett denne fargen her, synd, for det er jo såå fint! Er sikkert en eller annen slags "limited" versjon;) Har kanskje vore mulig for butikkar i Norge å ta den inn også, men finner den ikkje på lista her no, veit du ka fargen heiter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 18. November 2014 Rapporter Share Skrevet 18. November 2014 Er sikkert en eller annen slags "limited" versjon;) Har kanskje vore mulig for butikkar i Norge å ta den inn også, men finner den ikkje på lista her no, veit du ka fargen heiter ? Eg kasta desverre embalasjen på alt eg kjøpte i Finland før heimreise pga plass i kofferten så eg veit desverre ikkje kva fargen heiter, det er sikkert noe limited ja. (det er turkis/sjøgrønn vil eg sei). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Er sikkert en eller annen slags "limited" versjon;) Har kanskje vore mulig for butikkar i Norge å ta den inn også, men finner den ikkje på lista her no, veit du ka fargen heiter ? I tråden til valpen min var det ei som hadde sett dette og vinrød då ho var i Finland, eg kom no over det vinrøde i ein norsk nettbutikk, kanskje dei kan få tak i eller kan sei kva det heiter. http://alphadog.no/hurtta-pro-varmedekken-cranberry.html Dette var og fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Haquiana seler til hele gjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 I tråden til valpen min var det ei som hadde sett dette og vinrød då ho var i Finland, eg kom no over det vinrøde i ein norsk nettbutikk, kanskje dei kan få tak i eller kan sei kva det heiter. http://alphadog.no/hurtta-pro-varmedekken-cranberry.html Dette var og fint Cranberry fins endå, så det kan alle bestille inn;) I tillegg er det en farge som heiter Blue haze, i tillegg til dei vanlige Rød og svart.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Bildene blir visst ikke godkjent så nå får det bli uten,Tålmodighet oppbrukt! Hybel/ stort tøybur Kaninører Handlers gobiter Halvstrup (til utstilling) Bag`n tag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Noen som vet om butikker i Bergen som har Dr. Badakkys fiskeolje i kapsler? Oi, feil forum. Beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 LP-ruta Hurtta lifeguard vest, gul. Blir vel tur- og treningsvesten på vinterstid tenker eg *ventar utålmodig til neste helg* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Netthandelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Halsbånd og kobbel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Boka "EN NESE FOR ALT" av professor Frank Rosell Adferdsprofessor ved HIT.. Boka tar for seg hundens nese.. og alle tenkelige og utenkelige bruksområder av hunden og "nesa". Informativ og inspirerende bok for alle oss hundefolk.. og ikke minst for oss som vet hvor mye hunden ELSKER å bruke nesa si til å løse oppgaver. ANBEFALES virkelig.. Bare å ønske seg i julegave.. eller den perfekte julegave til andre hundeentusiaster. ca 300 sider i A5? format Frank og den ene hunden hans, Tapas, var på Lindmo NRK! for snart 2 uker siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts