Elisabeth00 Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2013 @JeanetteH Hvor stor er Talli? Vil ha kløv til whippeten etterhvert, men usikker på hva jeg skal se etter. Tipper egentlig non-stop kløven blir for stor... Hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2013 @JeanetteH Hvor stor er Talli? Vil ha kløv til whippeten etterhvert, men usikker på hva jeg skal se etter. Tipper egentlig non-stop kløven blir for stor... Hmm.. Talli er 48,5 cm og ca 16 kg ganske smal hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2013 Mitt siste kjøp var en refleksvest (micro) fra Hurtta, kjøpt hos Animail.no, som jeg er veldig fornøyd med :- ) Har den i rosa (så klart!) også, til tispen, og kjøpte nå oransje til hannhunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Julegaver til hundene. Maja: BoT dekken. Milla: Sort "puse"halsbånd med rosa refleks + sportsmann leke. Jeg gleder meg til jul, det gjør hundene også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Rosa trixie sele til den ene hunden , en stor drakampleke formet som en rev , masse godbiter , 2 blinkehalsbånd og to lys til å feste på de vanlige halsbåndene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Halsbånd fra www.kaulapannat.net Det er så fiiiint <3 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Soggy Doggy dørmatte i karamellbrun storfe spiserør Lam vom Naturens Menu godbiter med biff Gler meg mest til dørmatta kjem, blir vel den første tingen som blir plassert i leiligheta, weeee 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Halsbånd fra www.kaulapannat.net Det er så fiiiint <3 Det var LEKKERT!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Soggy Doggy dørmatte i karamellbrun storfe spiserør Lam vom Naturens Menu godbiter med biff Gler meg mest til dørmatta kjem, blir vel den første tingen som blir plassert i leiligheta, weeee Gi gjerne rapport på matta, tror det blir noe sånt i hus her etterhvert. Tipper den er veldig kjekk foran verandadøra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2013 Gi gjerne rapport på matta, tror det blir noe sånt i hus her etterhvert. Tipper den er veldig kjekk foran verandadøra Det kan bare ikke forklares hvor kjekk den er forran døra. Livet har blitt noe helt annet med hund og den matta altså. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Det var LEKKERT!! Gleder meg som en unge til å ta det i bruk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Gi gjerne rapport på matta, tror det blir noe sånt i hus her etterhvert. Tipper den er veldig kjekk foran verandadøra Kan prøve og gi deg ein rapport på det, men får ikkje tatt den i bruk før like over nyttår 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Har gått på et Rogz kræsj igjen... Også har jeg kjøpt inn en del bein, grisehaler osv til julen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Det kan bare ikke forklares hvor kjekk den er forran døra. Livet har blitt noe helt annet med hund og den matta altså. Har den en funksjon selv om bikkjene løper over den liksom? Forstår ikke helt sånn jeg.... Eller bør bikkja stoppe og helst danse litt på matta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Har den en funksjon selv om bikkjene løper over den liksom? Forstår ikke helt sånn jeg.... Eller bør bikkja stoppe og helst danse litt på matta? bare den setter alle labbene på den så virker den supert her. Får somregel aldri mer en alle labbene en gang på den matta jeg på dyrene men funker like bra. Merker at når de har mye hår mellom potene så burde de stoppet opp kanskje et par sekunder før de gikk videre men nå som alle er klippet så springer de over og ingen merker på gulvet. Men sånn helt seriøst så kan jeg ikke forklare det å det kan ikke forstås. Det må liksom bare oppleves. Hvordan matte er er også omtrent umulig å beskrive. De er liksom litt "fulffy" og trekker til seg noen enorme mengder med vann. Ei veninna av meg solgte de her i byen i 1 år eller 2 og jeg var skeptisk! Ble utrolig overasket og siden den tid har de vært i mitt hus. Når hun la ned butikken så tok jeg over siden vi fra før hadde en avtale om å ikke være konkurrenter på noe vis. Har solgt enorme mengder og folk kommer tilbake og handler mer og mer. Til og med leverandøren her i landet har slitt mye etter at jeg tok de inn så han er snart tom for alt på lageret og får ikke nye varer fra usa før i januar Har du plass så hadde jeg gått for en XL matte. Jeg hadde liten lengen for jeg synes den andre ble for stor men når jeg endelig la xl matta i gangen så er husvasken så mye enklere. Sand og dritt samler seg mellom disse fluffy greiene sånn at du slipper alt dette over alt i huset. Men ja husk å rull matta fint sammen og rist på utsiden for ellers får du deg et sjokk over hvor mye dritt det kan samle seg i den matta.... Til og med mine foreldre og besteforeldre har blitt frelst i mattene selv om de ikke har hund så nå har de matter i alle gangene de også(og de gangene er det mange av hos mine foreldre - hele 5 stykk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 bare den setter alle labbene på den så virker den supert her. Får somregel aldri mer en alle labbene en gang på den matta jeg på dyrene men funker like bra. Merker at når de har mye hår mellom potene så burde de stoppet opp kanskje et par sekunder før de gikk videre men nå som alle er klippet så springer de over og ingen merker på gulvet. Men sånn helt seriøst så kan jeg ikke forklare det å det kan ikke forstås. Det må liksom bare oppleves. Hvordan matte er er også omtrent umulig å beskrive. De er liksom litt "fulffy" og trekker til seg noen enorme mengder med vann. Ei veninna av meg solgte de her i byen i 1 år eller 2 og jeg var skeptisk! Ble utrolig overasket og siden den tid har de vært i mitt hus. Når hun la ned butikken så tok jeg over siden vi fra før hadde en avtale om å ikke være konkurrenter på noe vis. Har solgt enorme mengder og folk kommer tilbake og handler mer og mer. Til og med leverandøren her i landet har slitt mye etter at jeg tok de inn så han er snart tom for alt på lageret og får ikke nye varer fra usa før i januar Har du plass så hadde jeg gått for en XL matte. Jeg hadde liten lengen for jeg synes den andre ble for stor men når jeg endelig la xl matta i gangen så er husvasken så mye enklere. Sand og dritt samler seg mellom disse fluffy greiene sånn at du slipper alt dette over alt i huset. Men ja husk å rull matta fint sammen og rist på utsiden for ellers får du deg et sjokk over hvor mye dritt det kan samle seg i den matta.... Til og med mine foreldre og besteforeldre har blitt frelst i mattene selv om de ikke har hund så nå har de matter i alle gangene de også(og de gangene er det mange av hos mine foreldre - hele 5 stykk) Ååå nå får jeg også lyst på en sånn...men har egentlig kjøpt julegave til meg selv, kan kanskje kjøpe en til??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Ååå nå får jeg også lyst på en sånn...men har egentlig kjøpt julegave til meg selv, kan kanskje kjøpe en til??? Jeg må si jeg føler meg litt "fæl" når jeg snakker så godt om produkter jeg selv selger men på den andre siden snakket jeg like godt om de i den tiden jeg ikke solgte de. For å si det sånn så kan jeg aldri tro du angrer. Hadde en kunde nå som kjøpte 2 XL matter og jeg klarte desverre å sende han feil så han fikk 2 vanlige. Ordnet raskt opp og sendte XL mattene og fikk til svar 2 dager senere at de ville ha alle 4 for dette var helt fantastisk så her måtte de ha både til hjemme, begge inngangene og på hytta Kjenner ikke denne personen overhode så. Hadde en innlegg på siden min på facebook om disse og der kom det en masse veldig bra tilbakemeldinger også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Jeg må si jeg føler meg litt "fæl" når jeg snakker så godt om produkter jeg selv selger men på den andre siden snakket jeg like godt om de i den tiden jeg ikke solgte de. For å si det sånn så kan jeg aldri tro du angrer. Hadde en kunde nå som kjøpte 2 XL matter og jeg klarte desverre å sende han feil så han fikk 2 vanlige. Ordnet raskt opp og sendte XL mattene og fikk til svar 2 dager senere at de ville ha alle 4 for dette var helt fantastisk så her måtte de ha både til hjemme, begge inngangene og på hytta Kjenner ikke denne personen overhode så. Hadde en innlegg på siden min på facebook om disse og der kom det en masse veldig bra tilbakemeldinger også pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 pris? Se her http://www.arivo.no/index.php?route=product/category&path=77 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Jeg må si jeg føler meg litt "fæl" når jeg snakker så godt om produkter jeg selv selger men på den andre siden snakket jeg like godt om de i den tiden jeg ikke solgte de. For å si det sånn så kan jeg aldri tro du angrer. Hadde en kunde nå som kjøpte 2 XL matter og jeg klarte desverre å sende han feil så han fikk 2 vanlige. Ordnet raskt opp og sendte XL mattene og fikk til svar 2 dager senere at de ville ha alle 4 for dette var helt fantastisk så her måtte de ha både til hjemme, begge inngangene og på hytta Kjenner ikke denne personen overhode så. Hadde en innlegg på siden min på facebook om disse og der kom det en masse veldig bra tilbakemeldinger også Finnes det en størrelse i mellom de du har inne? Skal ikke føle deg fæl over å anbefale produkter som er så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Mitt siste kjøp var hundemat fra Profine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Mitt siste kjøp var hundemat fra Profine Chicka spiser også den maten, veldig fornøyd med det, hun går på light varianten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Chicka spiser også den maten, veldig fornøyd med det, hun går på light varianten Jeg bruker Adult Chicken and Potatoes til min. Men nå var de utsolgt for den varianten jeg pleier å bruke, så da måtte jeg prøve den for Large breeds. Det går nok ned uansett. Jeg er også fornøyd med foret og ikke minst prisen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Finnes det en størrelse i mellom de du har inne? Skal ikke føle deg fæl over å anbefale produkter som er så bra nei desverre. Den er bare i XL og den vanlige. Han som tar inn produktene her i norge har i hvert fall ikke andre så regner ikke med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Finnes det en størrelse i mellom de du har inne? Skal ikke føle deg fæl over å anbefale produkter som er så bra Dirty dog dørmatter er vel helt like disse? Finnes i mange størrelser her: http://www.tropehagen-zoo.no/search.aspx?searchstring=dørmatte Potemønster istedet for beinet da men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts