Guest Jonna Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Barbermaskin? Ett skritt nærmere krøllemaskot da Pitteliten til poter da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Pitteliten til poter da!!! Vel, du som skal stille ut, trenger bare til poter og snuta, vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Vel, du som skal stille ut, trenger bare til poter og snuta, vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Nei, jeg tenkte mer noe sånt jeg: Stjålet fra denne siden (grooming the miniature poodle, det er noe for deg? hehe) Og etterhvert noe sånt: Bare uten den tuten under, liksom Og innen da, har du helt sikkert kjøpt deg en større barbermaskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Nei, jeg tenkte mer noe sånt jeg: Stjålet fra denne siden (grooming the miniature poodle, det er noe for deg? hehe) Og etterhvert noe sånt: Bare uten den tuten under, liksom Og innen da, har du helt sikkert kjøpt deg en større barbermaskin Store tanker om mine grooming egenskaper skjønner jeg. Men du vet å friste med noe brunt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Store tanker om mine grooming egenskaper skjønner jeg. Men du vet å friste med noe brunt da Kontinentalen er visst ganske grei å holde, når man bare finner ut hvor disse dottene skal være Da trenger den bare kalosjer og en t-skjorte for å unngå den verste slitasjen på utstillingspelsen. Og ja, vi satser på anlegg for brunt og lekre brune valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 90 kong pipeballer?! Vet om en liten kooiker her i huset som hadde blitt fra seg av lykke hvis det lå under treet til han Hvor kjøpte du de potesokkene? De har jeg også lyst på Hehe, Gry ble tussete for de ballene hun også ja Potesokkene er bestilt av Oona. http://www.facebook.com/AboxNo?ref=ts&fref=ts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Prøvde å legge inn bilder av alt jeg hadde kjøpt sist, men det var jo fillern meg bare gif bilder å finne av mye av det. Men måtte lete litt mer etter bilde av disse ballene. Artige greier dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Kongballene var geniale! Pøbel ble litt for tussete, han prøvde å rive de i stykker. Men Kamar redder de og gjemmer de unna. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Troll nomsele og rosa hurrta vest Og, kurs som vi begynner på 9. Januar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havanais Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Venter på et MR-kobbel som skal komme i posten *glede seg* Skal bli fint når Sansa er ferdig utvokst, da kan jeg begynne å handle sele og halsbånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Vannflaske/fat til treninger, hjernetrim spill, 4 pakker tørket kylling, 2 pakker med tyggebein med tørket kylling, 1 pakke griseører, 1 pakke grisehaler og 1 tauknute leke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Takk til Psycholynx 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Takk til Psycholynx Hvor langt er kobbelet og hva betalte du for det (om jeg får spørre)? På utkikk etter et justerbart helt opptil 5 meter helst, og det er jo ikke så vanlig, så lurte på om det kanskje kunne lønnet seg. Samt de er jo veldig fine i forskjellige farger flettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Havanislove: Det er på 2.80 meter kostet kun 250! Veldig rimelig synes jeg! Hehe litt rar lengde men,det er bare for at skinnbåndet mitt har strekt seg til den lengden så synes det er så fin lengde;) Greier ikke 1.80 bånd altfor kort! Akkorat inn fra tur med nytt halsbånd og bånd nå veldig fornøyd! Båndet er veldig lett også. Sjekk ut www.linnazoo.com 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havanais Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Kjøpte en børste i går og en kam, men husker ikke merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Halsbåndet og leken på bildet Leken på bildet. Men den er død allerede,takk for det Bella Pluss en stor vannskål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Da var WP selen i hus. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Nomesele til Linda, håper bare hun skjønner konseptet, og potesokker til Zelda. Kjøpte til begge fra Dogbooties.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 2stk. Til Chicka og Turbo (Akita venninnen til Chicka), de MÅTTE jo ha gullhalsebånd, gulljentene 1stk til Chicka 1stk til Chicka Også har vi vært i butikken idag og kjøpt 10stk grisehaler og 10stk griseører 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Amalie trimmbord til hund i størrelse 60 x 85 x 80. Nå blir det stell på dyra her. Har ny blåser, klippemaskin og i det hele tatt. Deilig å bytte ut alt med noe nytt og ennå bedre Blir det valpis som skal stilles en del er jeg nødt for å ha skikkelig utstyr. Enn så lenge får Chess bli superpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Mer kjetting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Har shoppet litt i det siste, iom at hun plutselig grodde ut av alt i str 40cm Så ble en superturkis fleecedress Og en ny puppiasele (måtte ha L, iiiik så stor hun har blitt! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Akkurat kjøpt råååååsa cordura denier 330 og svarte 500-sokker til Chessea fra dogbooties. Gleder meg allerede. Brukt disse i 5-6 år nå, og er bare fornøyd strl. XS *gleder meg* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts