Mardina Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Der har du fått det ja! Så kjekt å høre at du er fornøyd, det gjør meg veldig glad. Jeg kommer nok til å bestille fra deg snart også. Du lager masse fint! Må bare få råd først... Ikke det at hunden min trenger mer utstyr da men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Kom i posten idag! Meget fornøyd! Mye tynnere enn jeg trodde. Laget av Arielle. Oh, nice!! Hvor langt er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Jeg kommer nok til å bestille fra deg snart også. Du lager masse fint! Må bare få råd først... Ikke det at hunden min trenger mer utstyr da men.... Så kjekt! Har på følelsen av at det er få hunder som trenger mer utstyr Oh, nice! Hvor langt er det? Det er 3,5meter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Skål og flaskeholdere til bil buret. De flaskeholderne var helt geniale, tar flasker opp til 1,5 liter. Vifte til bil buret Skål til buret hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Bruk alt for mye penger på bgb kroker, O-ringer og masse masse paracord, men nå er heldigvis lageret fullt opp for en stund når alt dette kommer, eller det vil si at noe mer tau skal jeg ha men ikke helt med det første trooor jeg. Hvor kjøper du kroker og ringer fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Hvor kjøper du kroker og ringer fra? Jeg har fått tak i kroker og ringer gjennom et familiemedlem som jobber i en bedrift og det er egentlig ikke mulig for privatpersoner eller små firma å kjøpe derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Hvor kjøper du kroker og ringer fra? Kroker får du hvertfall på Biltema. Jeg kjøpte noen der her om dagen, men ringer er jeg ikke sikker på.. Så ikke etter det.. Det er under båtutstyr.. http://www.biltema.no/no/Bat/Monteringsdeler/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 En hundeseng fra Europris, sålangt er bikkja fornøyd i hvert fall Den er i skinn, eller mest sannsynlig i falskt skinn og noe fleece. Har et enkelt grått teppe fra biltema oppi også, veldig slitesterkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 10stk 500gr v&h sprint og 1kg tørrfisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 Back On Track nettingdekken til kållisen. Kjøledekken til kållisen. Interball, som fort ble en av favorittene til både Ben og Bliss. samt maaaasse webbing, pyntebånd, d-ringer, metallspenner, fleece, pels/fuskepels. Så nå er jeg blakk, kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginostaff Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 et rosa og et blått sett med halsbånd og leiebånd til de nye valpene og v&h til alle dyra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2012 En rev fra kong :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Det var skikkelig fint Har også opplevd det med lengden rundt før, det er så dumt med dobbelt rundt Dersom jeg bestiller fra noen som syr halsbåndene selv, så bestiller jeg alltid egen lengde i kommentar feltet, da slipper jeg "dobbelt rundt" (uff idag var det vanskelig å skrive det jeg skulle si, blir litt rotete..hi hi ) 72stk...så nå håper jeg noen soniser kanskje vil kjøpe noen, fikk dem super billig (pakke pris) og høsten nermer seg desverre fort Oi, de var kule!! Kroker får du hvertfall på Biltema. Jeg kjøpte noen der her om dagen, men ringer er jeg ikke sikker på.. Så ikke etter det.. Det er under båtutstyr.. http://www.biltema.n...onteringsdeler/ Men på biltema er de dyre.... Bør finne et sted der man kan bestille maaaaange og få god pris. Men slik som BGB kroker er blitt svindyre nå :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginostaff Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Oi, de var kule! Men på biltema er de dyre.... Bør finne et sted der man kan bestille maaaaange og få god pris. Men slik som BGB kroker er blitt svindyre nå :-/ må bare spørre. hva bruker dere disse krokene til? har falt helt ut jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 må bare spørre. hva bruker dere disse krokene til? har falt helt ut jeg www.linnazoo.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 et slikt et, bare med rosa webbing. noe enhver border collie burde ha, hilsen Bliss! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rex12 Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Langline med gummi rundt og 2 mat skåler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkenita Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Usj...pengene flyr! Godbiter, godbiter, og atter godbiter. Godisball, og hundeposer. Lurt å kjøpe i Sverige fant jeg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvepiken Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Ny hundetannkrem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 10 grisehaler og en klofil fra Millers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 4kg V&H sprint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Skulle inn og kjøpe meg en pipeball til og erstatte den andre filla, bare sånn at hundene har noe og svømme etter, men det går jo aldrig slik at jeg bare kjøper en.. Lærer aldrig. Det ble to slike, i håp om at jeg har funnet en ball de ikke klarer og ødelegge Men de flyter jo ikke så da måtte jeg ha en slik En slik, siden vi skal på kurs i helga ei ny snor til den ene kongen jeg hadde fra før som mistet sin, en latexball som jeg tror går i stykker rimelig kjapt men som butikkmannen mente var et godt valg for hunder som ødelegger. Vi får se, den kosta bare 40 kr så jeg kjøpte en. Og et ekstra godt tyggebein, ekte bein med noe kjøtt og greier på, til begge to for og lette samvittigheten min for at langturen lot vente på seg i dag. Og vips så brukte jeg 7 ganger så mye penger som jeg tenkte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts