bernertryne Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Går utifrå du har berner? Kva størrelse har du kjøpt buret i? Det er proline condor large. Lita tispe (38kg), så hun har danseplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Det er proline condor large. Lita tispe (38kg), så hun har danseplass Ok:) Driver å lurer på om eg må ha den størrelsen, eller om det er passelig med den som er hakket mindre... Men har tispe med 10 kg meir, so trenger vel gjerne plassen? Hmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bippo Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Hei, finnes det seler som man kan justere størrelsen på? Har så lyst til å bruke sele på valpen min, men han vokser jo så fort at jeg omtrent må kjøpe ny sele en gang i uka hvis han alltid skal ha en som passer perfekt. Og det vil jeg jo at han skal ha. Så.. Ja. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Har prøvd å finne en vanlig rusletursele som sitter ok på Melvin i en evighet nå etter jeg oppdaget at han var hårløs i "armhulen" ved frambeina etter Hurttaselen. I dag tok jeg med Nonstop sporsele hjem fra jobb for å prøve, satt som et skudd den sitter langt unna frambeina og han virka mer fornøyd med denne enn noen annen sele vi har hatt, så denne blir nok en keeper Er så lei av å måtte levere tilbake hele tiden! Det er tilogmed en ekstra ring under til å feste lina i! (doh, sporsele..) så nå burde vi få meldt oss på sporkurs også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Hei, finnes det seler som man kan justere størrelsen på? Har så lyst til å bruke sele på valpen min, men han vokser jo så fort at jeg omtrent må kjøpe ny sele en gang i uka hvis han alltid skal ha en som passer perfekt. Og det vil jeg jo at han skal ha. Så.. Ja. Noen som vet? Jeg brukte en slik en fra Hunter, varte neste helt fra 8 uker til 8måneder på en collie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Rukka sine kan også justeres masse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bippo Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Jeg brukte en slik en fra Hunter, varte neste helt fra 8 uker til 8måneder på en collie. Åh, herlig! Takk for svar! Er det sånn man får kjøpt nesten over alt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bippo Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Rukka sine kan også justeres masse. Supert, skal sjekke ut de! Takk for link! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Åh, herlig! Takk for svar! Er det sånn man får kjøpt nesten over alt eller? Det finnes ihvertfall også masse andre merker som er veldig like. Bare pass på at det er justering rundt hals, mage og også imellom disse (altså den lina som går mellom beina under magen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 16. August 2014 Rapporter Share Skrevet 16. August 2014 Ok:) Driver å lurer på om eg må ha den størrelsen, eller om det er passelig med den som er hakket mindre... Men har tispe med 10 kg meir, so trenger vel gjerne plassen? Hmmmmmm Jeg ville satsa på large da Her kan du plotte inn rase og bil for å se hvilke bur som vil passe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. August 2014 Rapporter Share Skrevet 17. August 2014 Jeg skeiet helt ut på Bjerke og kjøpte hundeførerjakke lilla stått lenge på ønskelisten Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 17. August 2014 Rapporter Share Skrevet 17. August 2014 Jeg kjøpte noen poser med mini-hundekjeks for litt siden, da jeg etterhvert har innsett at vanlige fôrkuler ikke lenger har den helt store belønningsverdien hos mine hunder. De er lei dem rett og slett, og er lite interessert i å avstå fra spennende saker ute på tur for bare en fôrkule i belønning..! Tar høflig i mot, men hvis kula faller utenfor munnen, bryr de seg ikke om å snuse den opp og ta den lenger, de bare går videre. Så div.poser av disse hundekjeksa fra James Wellbeloved er innkjøpt. Finnes i forskjellige smaker, fisk, kalkun og lam for eksempel. De ble utrolig populære hos mine to, det gjorde susen å bytte. Nå kommer tispen som ei kanonkule på innkalling igjen, uten å ta seg aaaaaltfor god tid med å snuse ferdig på alt først....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 (endret) Vi pleier fylle falsker med godbiter, slik at hundene får noe å gjøre med å få de ut. Det er jo nesten det samme som en Wobbler fra Kong. Så da tok vi en Kong Wobbler. Veldig fornøyd! Hundene jobber for å få godbitene ut. Endret 18. August 2014 av Raksha Uoppfordret reklame for egen bedrift skal kun tas i egen tråd. Lov å linke til egen butikk dersom man svarer på direkte spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Jeg og Chicka har i dag vært på busstur til Coopen som har hvite bitebein som hun liker så godt. Det er hvite ruller av hud og 2 stk i pakken, kjøper ganske mange når jeg først er borte ved den butikken hvor jeg får tak i dem, gutten i kassa syntes alltid det er så gøy å kommentere "jasså, godis til hunden igjen??" @bippo Nå vet jeg ikke om du har kjøpt sele enda men Global Dogshop har billige og veldig fine seler fra Rogz4dogz og Red dingo, og de har gratis frakt, du kan velge i mellom "en million" farger, og de har veldig bra kundeservice dersom det er du du vil spørre dem om, varene kommer fort også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bippo Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Jeg og Chicka har i dag vært på busstur til Coopen som har hvite bitebein som hun liker så godt. Det er hvite ruller av hud og 2 stk i pakken, kjøper ganske mange når jeg først er borte ved den butikken hvor jeg får tak i dem, gutten i kassa syntes alltid det er så gøy å kommentere "jasså, godis til hunden igjen??" @bippo Nå vet jeg ikke om du har kjøpt sele enda men Global Dogshop har billige og veldig fine seler fra Rogz4dogz og Red dingo, og de har gratis frakt, du kan velge i mellom "en million" farger, og de har veldig bra kundeservice dersom det er du du vil spørre dem om, varene kommer fort også Skal sjekke det ut, tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. August 2014 Rapporter Share Skrevet 18. August 2014 Hei, finnes det seler som man kan justere størrelsen på? Har så lyst til å bruke sele på valpen min, men han vokser jo så fort at jeg omtrent må kjøpe ny sele en gang i uka hvis han alltid skal ha en som passer perfekt. Og det vil jeg jo at han skal ha. Så.. Ja. Noen som vet? Google H-seler (samme som siri e la ut bilde av), finnes i mange merker og de har stort sett innstilling både i halsen og rundt magen og vil dermed kunne vare en stund Og i motsetning til y seler har de bedre plass bak albuene så de ikke klyper eller gnager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Molly mutt trekk i posten i dag : frøkena fornøyd også : får ikke snudd rett vei! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Hva er det inni? Molly mutt seng? Kjempefin! Hvordan er den med tanke på røyting og støv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 De har noen på Alpha dog.no gratis frakt også tenkte egentlig kjøpe en gul fra molly mutt selv men,butikken er i Usa så da ble det 800 istedet for 400 pga toll. De har 3 størrelser. Kun trekket man kjøper så putter man hva man vil inni selv! Jeg har en voksen dyne og to tepper må ha det mykt synes Tara nja som alle slike trekk blir den nok fin av hundehår tenker jeg men, er nå bare prøve riste av og vaske nå og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 20 kg fòr {style_image_url}/attachicon.gif images.jpg 20 ruller bæsjeposer {style_image_url}/attachicon.gif $_1.jpg 30 tyggebein {style_image_url}/attachicon.gif 001.jpg Er det noe sted du kjøper tyggebein billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 De har noen på Alpha dog.no gratis frakt også tenkte egentlig kjøpe en gul fra molly mutt selv men,butikken er i Usa så da ble det 800 istedet for 400 pga toll. De har 3 størrelser. Kun trekket man kjøper så putter man hva man vil inni selv! Jeg har en voksen dyne og to tepper må ha det mykt synes Tara nja som alle slike trekk blir den nok fin av hundehår tenker jeg men, er nå bare prøve riste av og vaske nå og da. Bruk gaffateip til å fjerne hår. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 De har noen på Alpha dog.no gratis frakt også tenkte egentlig kjøpe en gul fra molly mutt selv men,butikken er i Usa så da ble det 800 istedet for 400 pga toll. De har 3 størrelser. Kun trekket man kjøper så putter man hva man vil inni selv! Jeg har en voksen dyne og to tepper må ha det mykt synes Tara nja som alle slike trekk blir den nok fin av hundehår tenker jeg men, er nå bare prøve riste av og vaske nå og da. Hvilken størrelse har du og hvor stor er hunden din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Jeg har medium/large : Hunden er på størrelse med en liten Labrador tispe 52 cm i høyde. Hun har god plass Liker den veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 23. August 2014 Rapporter Share Skrevet 23. August 2014 Jeg er også fornøyd med Molly Mutt sengene. Jeg har to stk. Kjempe lett å støvsuge av hår og skitt da det ikke sitter så godt fast. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. August 2014 Rapporter Share Skrevet 23. August 2014 Er det noe sted du kjøper tyggebein billig? Nei har ikke noe fast, bestilte fra ebay den gangen. Ellers kjøper jeg 10-20 pkn i dyrebutikker når de er på tilbud. Også endel hos slakter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts