Pim Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Det stemmer! For jeg har nemlig et prosjekt (studier), hvor vi nå i innledningsfasen ser på folks oppvaskvaner. Skulle gjerne hatt så mange som mulig til å svare, sånn at vi kan late som om vi har statistisk grunnlag for å påstå ting Vi gjennomfører i tillegg intervjuer, observasjoner og prober; målet er å undersøke ulike måter å vaske opp på, og (håper vi) gjøre et redesign som vil passe flere bedre. Jeg blir kjempeglad for hjelp! (beklager at undersøkelsen er på engelsk - vi er en flerspråkelig gruppe) http://www.surveymonkey.com/s/9NQ8GNR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 svart.. men sleit litt med å finne det engelske ordet for gryteskrubb, så det ble på norsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Done Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 13. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Takk! Det går helt fint an å svare på norsk i kommentarfeltene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 done Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Takk! Det går helt fint an å svare på norsk i kommentarfeltene Ja, det gikk jeg bare ut i fra, jeg Svart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 værsågod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Her måtte jeg gå litt i meg sjøl.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 (endret) På spørsmål nr. 7,gjelder det hvor mange ting jeg har i oppvaskmaskinen,eller hvor mange jeg vasker når jeg gjør det for hånd? Edit: Ser nå at spørsmålene gjelder for hånd Endret 13. Februar 2012 av LilleZara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Done! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Donediddley! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Done. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Jeg elsker spørreundersøkelser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Done! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Hmmm, prøvde å svare, men vet ikke om det ble registrert for jeg fikk opp at siden var blokkert ...? Tror det er antivirusen min som slår seg vrang til tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Jeg har svart! Føler meg midt i målgruppa siden jeg må vaske alt for hånd og dermed vasker opp et eller annet gjerne fem-seks ganger daglig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Maskina mi frøs da jeg prøvde. Prøver med jobbmaskina i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Done (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Done Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts