Foxen Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Trønder med DP her. Har sett noen kjennte her inne også, gøy. Kommer nok ikke til å være veldig aktiv på skrivefronten, men leser å leser Foruten hund har jeg to katter (en Birma, en mix), en hest, en hamster, to undulater og noen fisker, tre unger og en gubbe Siter
Symra&Pippin Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Vi liker både trøndere og DP'er her altså. Og vi vil gjerne se bilde av vofsen! Velkommen hit! Siter
Mirai Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Det er lov å bare snoke også, om du ikke vil skrive så mye! Velkommen uansett! Siter
Mardina Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Velkommen Skriver ikke så mye her jeg heller, liker å luske i bakgrunnen og lese og lære Siter
Torunn Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Tror jeg må være en av de minst aktive når det kommer til skrivefronten her inne, så du er ikke alene om det Men jeg har en søster som har skrivekløe så hun har tatt over mine tråder (mer eller mindre ) Men men .. Hun oppdaterer de hun, å jeg er bare inne å ser til at hun ikke floker det til. :running: Siter
Synnikken Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Velkommen! Håper du vil trives her inne i sonenverden Vil veldig gjerne se bilder av Dpen din Siter
Torunn Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Å der har hvist min lille søster ramlet innom tråden din og Siter
Anita F Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Hei! Jeg kikker også mest, men av og til så bare må jeg slippe ut noen ord Vil gjerne se bilder ja Siter
Foxen Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Hei! Jeg kikker også mest, men av og til så bare må jeg slippe ut noen ord Vil gjerne se bilder ja Hei, kjentfolk jo Siter
Anita F Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Hei, kjentfolk jo Gi meg litt flere hint da! Tok den nå! Foxy 1 Siter
Foxen Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Gi meg litt flere hint da! Tok den nå! Foxy Jepp Fine hunden det Siter
Recommended Posts