Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på F til kattebebiser


Sanne
 Share

Recommended Posts

Hva slags kattunger er det?

Huspus eller en rase?

Jeg synes sånt betyr noe når jeg har satt navn på mine ;)

Det er rasekatter ja! Sibirkatter :D

Vet ikke helt om du er på jakt etter hverdagsnavn eller stamtavlenavn, så her kommer litt av hvert! :)

Fokus

Freke

Flint

Flora

Fila

Fatso

Firestarter

Free Falling

Flower Power

Stamtavlenavn! Og tusen takk for forslag, noteres ned!

Og takk til dere andre også, masse herlig! Og jeg skal samtidig videreformidle til hunnkatteier^^ Vi er tre om å finne navn, men alle relativt blanke, så dette er til stor hjelp! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaaaaw takk dere for mange fine forslag! Alle skrives ned til vårt eget oppdrett trer i kraft! Elsker spesielt Famitsyn, Frekk, Fokus, Freke, Flerr, Flenge og Fres var genialt, Fiona, Felicia og Florian! Jeg har det klart til vårt F-kull hvertfall :D

Nå har vi snakket med hunnkatteier igjen, og navnene som står øverst til henne foreløpig er Fazetta, Felizia (elsk), og Figaro (Mjæh, men dattera som vil at hannen skal hete det. Synes den skulle hett Florian jeg, men Figaro er jo søtt det også!)

Takker for alle tips dere! :flowers: Og takk for masse fortryllende navn til fremtidige kull for meg og samboer sin del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er navnene bestemt og det ble Falzetta, Felizia og Florian :wub:

Florian er fint, synes jeg :) Har en kompis som heter det, så det er litt morsomt. Men da vi var i Krakow var det ei veldig pen gate der som het noe med Florian. Er vel en helgen også som heter det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...