AquilaWaiting Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Det er freddan,og jeg lurer på mye rart. Har jo hatt noen hunder opp gjennom årene,og har nå ei frøken på 8 mnd. Når ho har logge i dyp søvn og sove lenge,og våkner,så strekker ho seg som en katt,altså ho krummer ryggen. Ho strekker seg vanlig også,men krummer rygg og. Lurer om dette er vanlig eller ikke? Siter
soelvd Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 "Alle" (to) mine hunder har gjort det i alle fall Siter
FlippogRime Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Whippeten min gjør det også Siter
MaritaS Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Det er jo godt å strekke seg Trur nok det er ganske vanlig. Siter
Heidihj Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Min malamute beveger seg som en katt, gnir seg inntil bein som en katt, og ikke minst strekker seg som en katt. Goldnen er hund hele veien Siter
Maria Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Begge mine gjør det den lille ser jo ut som en katt og til tider Siter
MiO Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Strekker ryggen som en katt og tramper med klørne samtidig som en katt! (shetland sheepdog her) Siter
Aslan Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Min og gjør det, særlig når han har sovet lenge Siter
Guest Yellow Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Min hund strekker seg som en hund. Siter
Poter Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Eine bruker også å krumme ryggen som en katt når han strekker seg. Innimellom trør han med labbene slik som katter bruker å gjøre. Tror han er blitt miljøskadet av å vokse opp med en katt Siter
Gullulven Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Ettermiddagstrekken starter med krum rygg, tapping med framlabber også sklir han ut nesten så lang som han er med knærne nær bakken, å fortsetter å skyyyyve den ene framfoten fram, reiser seg og rister seg. Ja han ser til tider ut som en kjempe katt Siter
Mud Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Mozza gjør sånn, ingen av de andre har gjort det. De har strekt seg selvfølgelig, men ikke sånn katteaktig. En annen ting hun gjør er at hun griper med poetene som en katt. Slutter jeg å klappe henne tar hun tak rundt håndleddet litt og trekker hånden min til seg. Veldig merkelig. Siter
Maria Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Mozza gjør sånn, ingen av de andre har gjort det. De har strekt seg selvfølgelig, men ikke sånn katteaktig. En annen ting hun gjør er at hun griper med poetene som en katt. Slutter jeg å klappe henne tar hun tak rundt håndleddet litt og trekker hånden min til seg. Veldig merkelig. Ikke så merkelig om man er krøllert, kanskje? Chess gjør det heeelt tiden populært kalt maselabben Siter
AquilaWaiting Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Ikke så merkelig om man er krøllert, kanskje? Chess gjør det heeelt tiden populært kalt maselabben Frøkna hær er også sånn! Ligger vi på golvet og fjaser, så strekker ho labben mot handa mi for å leke mer,teitebolla. Og ho åler seg ofte mot beina og sofaen. Wannabe katta altså. Siter
Recommended Posts