Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken vei skal dorullen henge?


Mirai
 Share

A eller B  

72 stemmer

  1. 1. Hvordan henger du dorullen?

    • A, inn mot veggen
      3
    • B, ut fra veggen
      69


Recommended Posts

Øh. Da tror jeg hun har misforstått noe. Når man springer på do på natten så er det fordi man må tisse som regel. Det er DET som haster, ikke å få tak i papiret. Det kan man gjøre etterpå... :D

Hahahahaha! Det skal jeg uten tvil si til henne neste gang :D :D Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dont care! ååh, jeg er så lei denne diskusjonen :P Holder jo på å bli familie-feide mellom samboer og mamma fordi de mener motsatt, og driver og snur dem hver gang vi er på besøk hos hverandre :P

Haha, det er jo litt komisk da.

Ser det for meg.

Men her i huset er det B, og vi er alle enige om det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt absolutt og utvilsomt B. I de tre årene jeg har bodd med studentvenner har jeg konsekvent snudd rullen hver bidige gang den er hengt opp som A feil. Jeg er forøvrig stort sett den som henger opp nye ruller — om en av de andre skulle måtte finne frem en ny rull setter de den som regel loddrett oppå den gamle rullen, fremdeles på holderen :gaah: — og det virker ikke som om de andre bryr seg spesielt uansett, så jeg pleier heldigvis å få det som jeg vil. Hadde en av dem bestemt seg for at A var best, ja da hadde det blitt krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stående på gulvet eller vasken fordi man ikke gidder å skifte ut den tomme hylsen som henger igjen fra forrige rull? Anyone?

Jeg var så lat da jeg var yngre, men ikke nå lenger. Syns det ser utrolig slaskete ut med tomme dorullhylser stående samtidig som det er en nyåpnet rull ved siden av :P Laaaaaat! Tar meg 10 sekunder å gå i skapet, hente ny, sette den på og kaste den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stående på gulvet eller vasken fordi man ikke gidder å skifte ut den tomme hylsen som henger igjen fra forrige rull? Anyone?

Neeeeeei! :cry: Sånt blir jeg sprø av. Og ellers burde det ikke være noen diskusjon, den må selvfølgelig henge UT fra veggen! Se bilde lenger oppe. Sånn er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...