Bikipile Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 De mystiske shibaene stiller på lørdagen også tror jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 På pm-en min står det at Kovu skal dømmes som nr 68. Betyr det at det er 68 rr(!?!??) eller er det fordi det er flere raser i samme ringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 På pm-en min står det at Kovu skal dømmes som nr 68. Betyr det at det er 68 rr(!?!??) eller er det fordi det er flere raser i samme ringen? Er flere raser i samme ring. Se hvilken ring du skal i og ta en titt på PM som ligger som link i mailen. Da ser du hvor mange RR det er og hvor mange av andre raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Fant ut nå. 21 rr. Jaja, ikke alle er hannhunder i unghundklasse, håper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Fant ut nå. 21 rr. Jaja, ikke alle er hannhunder i unghundklasse, håper jeg. En ting du kan gjøre, som gir deg en viss pekepinn om hvor mange som er før dere av rr'ene, er å telle antall hunder i ringen før rr'ene starter, og sjekke hvilket startnr Kovu har. "Mellomlegget" er antall hannhunder før han. Vanligvis stiller få i unghund i alle fall i min rase, mens junior og åpen klasse er de "store". Liker forøvrig at du begynner å jazze deg opp litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 En ting du kan gjøre, som gir deg en viss pekepinn om hvor mange som er før dere av rr'ene, er å telle antall hunder i ringen før rr'ene starter, og sjekke hvilket startnr Kovu har. "Mellomlegget" er antall hannhunder før han. Vanligvis stiller få i unghund i alle fall i min rase, mens junior og åpen klasse er de "store". Liker forøvrig at du begynner å jazze deg opp litt. At jeg hva? Er bare frustert over at jeg ikke venta litt lengre og fikk en ridgeløs rr som ikke KAN stilles jeg. Jeg er stygt redd for at unghund er av de store klassene for RR, det var sinnsykt mange kull den sommeren Kovu ble født. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 At jeg hva? Er bare frustert over at jeg ikke venta litt lengre og fikk en ridgeløs rr som ikke KAN stilles jeg. Jeg er stygt redd for at unghund er av de store klassene for RR, det var sinnsykt mange kull den sommeren Kovu ble født. Haha, jeg synes det er festlig at du blir litt oppkava og engasjert mot din vilje, og jeg synes det er kult at du faktisk gjør en innsats. Men husk også på at det er mulig å gå rett fra junior til åpen klasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Haha, jeg synes det er festlig at du blir litt oppkava og engasjert mot din vilje, og jeg synes det er kult at du faktisk gjør en innsats. Men husk også på at det er mulig å gå rett fra junior til åpen klasse... Jeg gjør ikke noe halvveis. Har jeg sagt jeg skal stille, så stiller jeg (dvs., får noen til å stille ham, ihvertfall ). Så får vi se hvordan det går. I beste fall tør jeg å vise ham fram til oppdretter på Bjerke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Supra er siste ut av tervene, altså nr 13 i ringen - ulykkestall? Også er jeg litt Hun har nemlig mistet masse pels, men hun har jo litt å gå på denne frøkna. Det går sikkert an å "brushe" henne opp, men hva når dommeren skal kjenne på henne? Og denne dommeren likte henne godt i Bø, så jeg har veldig lyst til å stille for han. Hvorfor kunne hun ikke venta et par uker med å røyte? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Da er lørdagenute. Fortsatt bare 1 AK Samme rasedommer som gruppedommer, og de er ikke alltid så negativt Også Antonio Di Lorenzo som BIS Veteran, og han likte henne i raseringen sist vi stilte så det var ikke så dumt. sorry,jeg trodde "alle" meldte på kelpiene sine så jeg gadd ikke melde på Issi Ser nå jeg skulle ha tatt hun med 4 cardigans lørdagen, jeg har en stor tipp at det er lucy og pelle i champion, samme unghund tispe som søndag og amiga. Vi får se . Tidlig oppmøte da Godt det er senere søndag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Godt det er senere søndag Vi har oppmøte kl 12 på søndag, vi! Det blir helt superluksus, spesielt for Bikipile som har "litt" å kjøre... Akkurat nå vurderer jeg om knertis skal vaskes eller vises au naturell. Heller mot det siste (som vanlig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Freke får konkurranse på lørdag alltid moro! Kan være alt fra Jr hann til CH tispe, da Freke er Jr selv og skal først i ringen av de to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 sorry,jeg trodde "alle" meldte på kelpiene sine så jeg gadd ikke melde på Issi Ser nå jeg skulle ha tatt hun med Ett lite "sonen" tips til dere som mangler Cert på AK. Fra nyttår er det 3 kull med juniorer som er født i Norge, og det kommer iallefall 2-3 stk til som jeg har registrert som er kjøpt inn fra Sverige. Og jeg mistenker at det planlegges ett til kull i Norge. Så til neste år kan det være ganske mange bra juniorer som kan plukke Cert, få de "ferdig" certet før de er 2 år nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Ett lite "sonen" tips til dere som mangler Cert på AK. Fra nyttår er det 3 kull med juniorer som er født i Norge, og det kommer iallefall 2-3 stk til som jeg har registrert som er kjøpt inn fra Sverige. Og jeg mistenker at det planlegges ett til kull i Norge. Så til neste år kan det være ganske mange bra juniorer som kan plukke Cert, få de "ferdig" certet før de er 2 år nå. Jaja, ikke noe problem! Men angrer på at jeg ikke meldte på.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Men angrer på at jeg ikke meldte på.. :poke: :poke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 :poke: :poke: Men jeg tror ikke vi egentlig taper så fryktelig mye på det. Om et halvt år derimot! Så til høsten tar vi de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Simira, pust med magen - Kovu er en fin gutt han (ihvertfall sånn jeg ser ham på bildene) - det går veldig fint dette. Ikke tenk så mye 31 gårdshunder på lørdag.... Det var fryyyktelig mange syns jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Simira, pust med magen - Kovu er en fin gutt han (ihvertfall sånn jeg ser ham på bildene) - det går veldig fint dette. Ikke tenk så mye 31 gårdshunder på lørdag.... Det var fryyyktelig mange syns jeg! Ække utseendet det er no gæli med, nei. Dessverre kommer ikke vettet med skinn i pelsen og muskler. Så det var masse gårdshunder ja. Kanskje vi tilogmed rekker å ta en titt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 At jeg hva? Er bare frustert over at jeg ikke venta litt lengre og fikk en ridgeløs rr som ikke KAN stilles jeg. Jeg er stygt redd for at unghund er av de store klassene for RR, det var sinnsykt mange kull den sommeren Kovu ble født. OT og sånn, men en ridgeløs kan fint stille den, får tom kritikk og grejer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Hadde såååååå lyst melde Hottie lørdag, har ventet på en anledning til å stille for den dommeren, men jaggu kræsjer det med debuten hennes på LC gitt. Så da får hun vel løpetid da og får ikke starte LC og ikke har jeg meldt utstilling...Murphy erru med? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Hææ? Hvordan finner jeg ut hvor mange papillon som er påmeldt da?! Fått epost med startnr, men vet ikke hvor mange allikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Hææ? Hvordan finner jeg ut hvor mange papillon som er påmeldt da?! Fått epost med startnr, men vet ikke hvor mange allikevel. Du trykker på lenka som viser hele programmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carofo@online.no Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Vi stiller begge søndag, Leo i åpen klasse og Luna i 6-9 mnd. Itilegg kommer 3 andre kullesøsken (4 med Luna) som også er Leo sine avkom, så det blir ekstra moro 19 eurasiere påmeldt, så her har vi ingen forventniger. 5 stk i valpeklassen. Blir mye venting når voksne er 9.00 og valpene er 12.30.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Du trykker på lenka som viser hele programmet. I see! Fant ikke den lenken da jeg åpnet mailen på telefonen i går kveld. Gah! Hele 6 papillonvalper. Det kan bli... Interessant! Snuppelure har tenna på tørk og er sånn halvveis i spøkelsesalderen om dagen, så jeg har ikke helt trua. Får håpe vi slår til med en knakande god oppvisning Kun 1 portisvalp! Men hele 17 voksne portiser og 17 voksne papillons. Jeg får litt å se på med andre ord Stiller forøvrig bare søndagen, noe jeg angrer pittelitt på, da vi hadde trengt treninga! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Vi stiller begge søndag, Leo i åpen klasse og Luna i 6-9 mnd. Itilegg kommer 3 andre kullesøsken (4 med Luna) som også er Leo sine avkom, så det blir ekstra moro 19 eurasiere påmeldt, så her har vi ingen forventniger. 5 stk i valpeklassen. Blir mye venting når voksne er 9.00 og valpene er 12.30.. Men du veit, når valpen din blir BIR, så er det ikke så lenge å vente til gruppa for henne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts