Bellare Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Kan vel like gjerne berre lage ein tråd der eg slenger ut bilder i staden for fleire forskjellige Så i dag har i vert fall eg og Pia gått oppover bystien, og det endte med at frøkna fikk springe laus. Og mens ho raste oppover og nedover bakkane, så drog ho med seg ein del kvist, så det såg ut som at ho prøvde å lage seg ein kamuflasjedrakt Ser utover Førde. Her er ho nokså fin i pelsen... Men etter litt springing, så såg ho slik ut! ... og deretter slik Litt ekstra kamuflasje er berre bra det, syns Pia. Etter at ho forsvant 20 - 30 meter nedover bakkane til ho forsvant ute av syne, så fant ho ut at det var best å komme seg tilbake til matmor. Tenk om eg forsvant! "Skal vi heim igjen no eller kan eg springe meir?" Siter
Aslan Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Hellandussen for en pelsdott Kjempesøt! Siter
Ballong Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Åååå, så søt! Så mye bøss i pelsen, hehe Siter
mushi Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Hahahah! Må le av skogen i pelsen hennes, nesten ett eget økosystem. Her mister plutselig bikkja evnen til å gå hvis hun får ett blad eller en barnål i håret. Siter
Bellare Skrevet 9. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2012 Hahahah! Må le av skogen i pelsen hennes, nesten ett eget økosystem. Her mister plutselig bikkja evnen til å gå hvis hun får ett blad eller en barnål i håret. Haha, hadde det berre vert så vel her også! Siter
Bellare Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Hadde håpt på fin vær i dag, men den gang ei. Våkna til opplett, men etter ein kort luftetur på morgonkvisten kom snøen dalande igjen. Heldigvis letta det opp litt, og eg benytta sjansen til og dra med meg Pia bort på nokre bøar (jorde) så ho kunne få herje litt. Desverre tok snøen oss igjen i det vi hadde komt oss bort dit vi skulle, og saman med snøen kom også ein sur og kald vind, så det endte med at vi vendte nasa heimover. Vel heime vart det til at eg rydda litt her og der, og når eg var ferdig hadde det letta opp igjen ute. Igjen drog eg med meg Pia ut, men denne gangen gjekk vi kun bort i parken, så fikk ho herje litt rundt der. Kameraet vart også med for ein luftetur, så her er nokre av bildene eg fikk knipsa av Pia i parken. Siter
Bellare Skrevet 25. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 I dag var det endeleg oppholdsvær, så tok med meg Pia bort i parken. Joggesko var kanskje ikkje det beste skovalget, dei var mildt sagt drukna sidan det var ein masse masse vatn under all snøen, isen og skaren Men her kjem nokre bilder Siter
Tricolor Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Moro å se hvordan de koser seg når de får løpe alt de orker! Siter
Bellare Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Endeleg kom sola igjen (i vert fall for nokre få timar), så med sol og blå himmel kapra eg og Pia eit jorde som ligger ein knapp kilometer herifrå. Der var det faktisk vår! Men synd det er stappfullt av ekkel hundedritt over alt ute på jordet, og Pia kan til tider finne på å ete det som "lunsjsnacks" Siter
Bellare Skrevet 17. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Ser vist ut til at eg blir student igjen til hausten. Får berre håpe vi møter på ein masse masse koslege hundar gjennom året vi er der slik at vi kan jobbe enda meir med sosialisering, så kanskje det er eit håp om at frøkna blir trygg på fremmede hundar. Eller i vert fall så trygg at ho ikkje klikkar kvar gong ho ser ein Satsar på at Pia tar flyttinga på ein grei måte! Siter
Linda=D Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Så flott bildetråd:-D Haha lo godt av skogstrollet. Herlighet hun er skjønn. Jeg jobber på spreng nå for at vi skal bli samboere hele gjengen og det ser sånn ut "krysse fingrene". To dager i uka er det felles tur her som jeg tror vil være god sosialisering for vesle Pia. Det siste bildet er jo bare kjempe skjønt. 1 Siter
Bellare Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Mamma blir alltid sååå glad i meg når eg har fått Pia til og gå i frå ein fløffy pelsdott til ei våt kråke på null komma niks Pia etter at eg har stelt pelsen hennar. Og etter ein våt spasertur rundt sentrum etter ca. ein timen på stellebordet, så er Pia klissklass, full av sand og generelt sett ganske så møkkete 1 Siter
Krokus Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Og etter ein våt spasertur rundt sentrum etter ca. ein timen på stellebordet, så er Pia klissklass, full av sand og generelt sett ganske så møkkete Hælledussen! Dette bildet burde vært i dådyrøyne-tråden. Skikkelig søtnos! Siter
Bellare Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Hælledussen! Dette bildet burde vært i dådyrøyne-tråden. Skikkelig søtnos! Det er der allerede, første sida 1 Siter
soelvd Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Det her er egentlig ikke min type hund i utseende i det hele tatt, men blir like glad hver gang Pias bildetråd blir oppdatert. For en herlig frøken! Siter
Bellare Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Tok meg endeleg tid til og overføre bilder frå digitalkameraet og over til datan. Så slenger ut nokre av dei her Pia stakk av med golvfilla... Mulig ho hinta til at senga hennar burde vaskast? Men så gjekk ho lei og la seg ned med filla i stede Etter børsting... ...ooooog etter turen vi tok etter børsteseansen. Våt? Åneida Er det Pia som er lita eller beinet som er stort? 1 Siter
Krokus Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Å, hun er så søt, ler meg skakk over hvordan hun ser ut når hun er våt :-P Siter
Bellare Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Frihelg, SOL, blå himmel og heile 15 plussgrader. Herlege, herlege laurdag! Så sidan Pia vekte meg før fuglane i dag, spaserte vi rundt sentrum før vi kapra oss eit jorde i utkanten av sentrum. Fikk knipsa ein del bilder, men når eg kom heim oppdaga eg at pelsen til Pia ikkje likte 200 i ISO, men det var jo ikkje så heilt enkelt og sjå på kameraskjermen på grunn av sola når vi var ute. Men lærer vel til neste gang får vi håpe. Tid for litt bildespam igjen! I belive I can fly, I belive I can touch the sky... Flygande vaskefille! Siter
Bellare Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Reine sommaren ute i dag med 20 plussgrader på det meste. Så vi måtte nesten nyte sola med ein spasertur som ikkje endte så positivt. Litt seinare drog eg med meg Pia bort på jordet igjen så ho kunne rase i frå seg litt på eiga hånd. Bomullsdott i farta 1 Siter
Bellare Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 *snufs* Snøen har komt tilbake! Men sidan sola viste seg litt fram når eg var ferdig på jobb reiste eg, mamma og hundane utover til besteforeldra mine. Så då fikk Dina og Pia leike gårsbikkje saman med bestefars BC, Enya, for ei stund Nordlandsvallaken Vangen. Er det trygt her inne skal tru? Vi listar oss så stilt på tå, for vi skal ut og røve... Enya Dina Pia og Dina Vakraste Enya Snøtryne Snøkenguruen min. Pia fant seg ein utkikkspost Verdens beste, og ikkje minst skumlaste vaktbikkje! Alltid like fantastisk 2 Siter
Bellare Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Grusomt så fort alle påskefridagane har sust avgårde! Men eg og Pia har vert i både Askvoll og på hyttetur, og etter ein gjennomgang av pelsen i dag, så tok vi turen ut på eit jorde. Trur Pia synes det var deilig å få strekke skikkeleg på beina og rase i frå seg med ræva i gir og gassen i bånn. Men over til bildespammen! Vakraste gneldrebikkja mi Siter
Bellare Skrevet 17. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2012 Nokre få bilder av frøkna i Bergen Lille jålebrita mi. Der vi sov var det eit speil Pia stadig vekk måtte speile seg i 1 Siter
Recommended Posts