Bellare Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2012 I stede for at eg skulle sitte og råtne i sofaen, så drog eg med meg frøkna bort på jordet. Pia vart kjempeglad for den tanken, for ho sprang rundt som ein galning når vi hadde komt fram. Og det lille udyret fant ut at ho skulle vere såpass slu at ho sprang i tette sirklar rundt med og surra meg heilt inn i langlina *sukk* Litt seinare kom det ein mann som hadde med seg ein hund (ein gjeterblanding trur eg), og den hunden fant jo ut at den skulle snike seg innpå Pia i skikkeleg gjeterstil når vi var på veg mot bilen. Plutseleg byksa den fram og kom spurtandes mot Pia. Jaddah... og eigaren? Han gav blanke F***! Så etter at hjartet mitt nærmast hoppa ut av brystet på meg, såg det ut til at hunden var heilt OK, men Pia kjefta på den, noko som er heilt normalt til Pia å vere. Siter
Bellare Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2012 Trente litt med Pia i dag Siter
Bellare Skrevet 6. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Var oppom barneskulen med Pia i går for og få ut litt energi og knipse litt bilder. Så etter ei kjapp økt med lydighetstrening, så kasta eg litt ball til ho, som ho flittig apporterte tilbake til meg (dei fleste gangane i vert fall) Ho tok seg nokre freserundar på eiga hånd også, og hadde tydelegvis tenkt å ta seg ein spasertur aleine, men når ho såg meg jodle rundt som ein tulling kom ho tilbake som eit olja lyn. Matmor var jo morosam! Bråstopp ved ballen Pia klar for avgang Den lille pipestilken min på knappe 6 kg vart plutseleg omgjort til ein svær bolle Siter
Bellare Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Pia vart svært, svært glad når pappa kom heim Enya og Pia. Lisjefrøkna nekta å ligge nærmare Enya, og det til tross for at ho nærmast gjekk under Enya på veg oppover Lille sporhunden min! Sauen min I'm Watching you! Alltid ein god hårdag Pia fant ut at ho måtte posere litt sidan eg satt og knipsa bilder Pia nyter kveldssola i parken. Siter
soelvd Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Jeg bare digger den hunden og blir like glad hver gang tråden oppdateres. Utrolig skjønn hund! Siter
Bellare Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Jeg bare digger den hunden og blir like glad hver gang tråden oppdateres. Utrolig skjønn hund! Takktakk Siter
Bellare Skrevet 10. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2012 Sidan Pia hadde vert så tålmodig mens eg sleit meg gjennom pelsen hennar i godt og vel ein times tid, så tenkte eg at vi kunne ta oss ein spasertur sidan været var ganske så greit og temperaturen nesten 20 pluss. Blåste ein del, men det var varm vind, så det gjorde i grunn ingenting, og ellers kom det ein og anna liten regndråpe i ny og ne. Innan vi hadde komt oss halvvegs rundt sentrum, begynte det å plaske ned, og det tok ikkje meir enn knapt eit minutt før både eg og Pia var kliss våte i frå topp til tå. Men i motsetning til alle andre som var ute, så trossa eg og Pia regnet og delvis gjekk raskt og jogga heim igjen Nybørsta Pia Fortsatt nybørsta Pia Mobilbilde: VÅT Pia! Nesten heime, men kliss våte var vi! Pia ligger til tørk i vinduskarmen Siter
Bellare Skrevet 22. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2012 Var ute og testa nye kameraet i går, og Pia måtte jo sjølvsagt vere med. Kunne jo vere eg trengte ein modell Men når vi kom heim igjen, så kom Mira, eine katten tusslande, så då fikk Pia og Mira herje litt Hei! Berre går du din veg? Kos med meg... ...vær så snill? Siter
Bellare Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2012 Drog med meg Pia ein snartur bort i parken etter at eg hadde gått gjennom pelsen hennar. Det blåste noko grusomt ute, og i det vi skulle krysse vegen kom det plutseleg eit kraftig vindkraft som blåste ein masse sand og grus bortover gata. Føsj! Men vi kom oss da bort i parken og fikk knipsa litt fordè Følge med på matmor? Trokke det gitt! Kom sa du? Okeeeei! *wrooom forbi* Siter
Bellare Skrevet 11. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Hei storegutt! Titt-titt mammsen Pia og Dina, datter og mor. Det er sååå kjedeleg når hundeparadiset vart til møkkaparadis. Gyllinga pågjekk ute Hallo? Er det nokon der nede? Pia fikk seg ein ny venn Pia viser kor viktig der er å nyte den siste kveldssola før regnet kjem! Sidan parken var okkupert av scener, folk, stolar, brudepar and you name it, så okkuperte vi graset oppafor stadion Siter
Bellare Skrevet 18. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Vi har tatt ein liten pause frå stram strikk og hestehale, og prøvar dermed ut nokre nye frisyrer. Musefletter ser ut til å ha funka greit, og i dag tok eg liksågjerne å fletta museflettene Siter
Bellare Skrevet 3. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2012 Til tross for at vi begge har vert oppe sidan 6 i dag tidleg, så må vi ha litt morro på kvelden før leggetid. Må sei det er herleg å ha verdens mest tålmodige pelsdott når vi steller pelsen Haff, så kjedeleg meinar Pia. Bestemor-knute Fingrar, nom-nom! Pia ønskar å gå på karneval Ferdig Siter
Bellare Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2012 For tida bur vi på Nøtterøy, og Pia ser ut til å ha slått seg til ro. Ho har også fått hilse på ein heilt del andre hundar, og det går bra det. Vi bur også saman med to andre hundar, nemleg Husky/Greyhound blandingen til huseigar og Wheaten Terrier blandingen til ho andre som leiger her. Fleire bilder og meir tekst ligger på bloggen 1 Siter
Bellare Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2012 Eg og Pia var så heldig at vi fikk gå tur med bomullsdotten Luna og eigaren hennar Bente i dag. Ein kjempekoseleg tur. Og eg trur nok Pia syntes det var stas å få gå tur med ein voffs av samme slaget som ho sjølv Luna med lilla klemme og Pia med rød. Fleire bilder ligger på bloggen. 1 Siter
Bellare Skrevet 11. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2012 Pia har blitt stor jente! Ho vart nemleg 2 år på søndag Siter
Bellare Skrevet 21. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2012 Pia x2 Pinneeeeee! Foto: Carro92 Pia er ingen fisefin frøken i vert fall. Gjørmehol! Nøkken! 1 Siter
Bellare Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Litt bilder frå Pia i studio på skulen, og på utstillinga i Letohallen i dag Foto: Linda Økseter Foto: Linda Økseter Foto: Linda Økseter 1 Siter
Mikke Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Utrolig søt hund Og nydelig bilder! Siter
bea Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Kjenner jeg blir riktig glad av å se på bildene av Pia- Søt glad jente. Siter
Bellare Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2012 Takk, og ho er ei lita gladjente Siter
Bellare Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2012 Tok med meg Pia ned på holmen i dag så eg kunne ta litt bilder til ei skuleoppvåe, men gjekk i grunn ned litt for seint, for bildene vart så mørke. Men sidan det ikkje var nokon andre der, så fikk Pia rase rundt slik ho sjølv ville, utan sele, langline eller bånd. Så smart som ho er, så skulle ho sjølvsagt gå ut i det høge graset og bort til nokre steinar. På grunn av regn og flo, så vil eg tru steinane var litt glatte, dermed hørte eg plutseleg eit plask før Pia kom som ei kule opp og tilbake igjen med halve bakparten våt. Og våtare vart ho med raptus, null kontroll og i sikte for alle dei store dammane. Ikkje nok med det, så fant eg ein flytestein. Sjølvsagt måtte eg kaste den uti vatnet igjen, og kven er såpass nysgjerrige på den lille, flytande steinen at ho må gå uti vatnet igjen? Det er ingen ringere enn lille Pia det. Ho som var nybørste, fin og fluffy rett før vi gjekk ned på holmen… Men har man pelshund, så har man pelshund. Det viktigaste er tross alt at bikkja får ha det kjekt og leve livet! Ho følte seg jo også såpass flink etter at ho hadde drukna halen sin, og vassa litt, så då kom ho inn på plass og forlangte godbit. Vel fortjent sidan ho kjem frivillig og held seg i nærleiken. Flinke lille grisungen min sin det! Ser du kva som er fram og bak? Raptus! Så rein og fin atte Å' erre du kasta uti her a' muttern!? Skjønnheten i eigen person Siter
Recommended Posts