Gå til innhold
Hundesonen.no

Pia's bildetråd


Bellare
 Share

Recommended Posts

Pia syns det er så morro at snøen endeleg har lagt seg, så på turen rundt nabolaget etter skulen i dag gjekk ho med snuten nedi snøen. Veit ikkje heilt kor deilig det er å sniffe snø eg? Høres så kaldt ut! :P

Men når vi kom tilbake fikk ho springe laus utafor her, og det var gøy det :D

snc3b8-mini_9697.jpg?w=800

snc3b8-mini_9706.jpg?w=800

Snøfresern!

snc3b8-mini_9707.jpg?w=800

Hei muttern, er meir snø utafor her!

snc3b8-mini_9725.jpg?w=800

Låg ein ihjel frossn leike i snøen, som eg mistenker er Mike sin, som Pia herja litt med :)

snc3b8-mini_9722.jpg?w=800

Angrip!

snc3b8-mini_9716.jpg?w=800

snc3b8-mini_9728.jpg?w=800

Snø, Nomnom :D

snc3b8-mini_9736.jpg?w=800

Sniffe litt snø før ho skal til å måke hode og kroppen bortover snøen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

*snufs* Snøen har komt tilbake! Men sidan sola viste seg litt fram når eg var ferdig på jobb reiste eg, mamma og hundane utover til besteforeldra mine. Så då fikk Dina og Pia leike gårsbikkje saman m

Så flott bildetråd:-D Haha lo godt av skogstrollet. Herlighet hun er skjønn. Jeg jobber på spreng nå for at vi skal bli samboere hele gjengen og det ser sånn ut "krysse fingrene". To dager i uka er de

Mamma blir alltid sååå glad i meg når eg har fått Pia til og gå i frå ein fløffy pelsdott til ei våt kråke på null komma niks Pia etter at eg har stelt pelsen hennar. Og etter ein våt spase

Posted Images

1. juledag var vi ute hos mormor og besten, så då var det berre og hive dressen på Pia og tussle oppover mot sauefjøsen som no står tom. Den var, utruleg nok, svært spennande! Pia holdt på å snike seg inn i overbygget der fleire gangar... -.-'

Men vi var på nokre småjorder over huset, og der har Vangen (hesten) trakka opp bakken når det har vert bløtt ute, så når det blir frost i bakken, så seier det seg kanskje sjølv korleis det ser ut under snøen. Så Pia gjekk på tryne ein del gangar, men det er kanskje ikkje så heilt enkelt å koordinere føtta når ho springer i hundre-og-ti nedover ein bakke då heller? :P

redalen-mini_0359.jpg?w=800

redalen-mini_0363.jpg?w=800

redalen-mini_0365.jpg?w=800

redalen-mini_0366.jpg?w=800

Smile litt til kamera :D

redalen-mini_0373.jpg?w=800

redalen-mini_0388.jpg?w=800

"Trosse muttern og gå inn igjen i overbygget? Hmm..."

redalen-mini_0412.jpg?w=800

Let's shake it!

redalen-mini_0414.jpg?w=800

Pia i farta :D

redalen-mini_0424.jpg?w=800

Pia fant ut at ho skulle lukke øyra og gå på oppdagelsesferd... Så ho fikk berre ha det så godt :P

redalen-mini_0429.jpg?w=800

"Sorry, sorry, sorry! Muttern, veeeeent! *kræsj* "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nokre få bilder av frøkna frå Pingvinhallen på søndag. Der ho slo til med både BIR, cert og CK!! :D:wub:

Kritikken: Feminin, balanced, correct head. Good skull and muzzle. Good exp. and pigm. Scissors bitt. Correct neck for the breed, topline and tail set. I would like a little more ang. behind. Cottern coat. Sound movement.

Dommer: Yolanda Nagler Magal

Bildene er tatt av Martine Persson.

pia-mini_1222.jpg?w=490&h=780

pia-mini_1155.jpg?w=490&h=716

pia-mini_1216.jpg?w=490&h=673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...