Gå til innhold
Hundesonen.no

Ut i Oslo?


Teserere
 Share

Recommended Posts

Jeg sliter med å finne bra utsteder i Oslo. Jeg flyttet til trøndelag når jeg var 19, så fikk såvidt smakt litt på bylivet i Oslo et års tid. Nå er jeg 25 og har ikke peiling på hvor man skal dra! Har vær ute et par ganger den siste tiden, og det har vært skikkelig mislykket... Vi har vandret fra sted til sted uten å finne noe som passer oss. De stedene vi har funnet har manglet dansegulv eller hatt for gammelt klientell eller for høy aldersgrense... Noen tips til bra steder? Hvor man finner folk på sin egen alder-ish og kan danse?

Edit: kan jo legge til at vi har prøvd oss på Aker Brygge, Grünerløkka, Bislet, Karl Johan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nå husker jeg ikke hva steder heter igjen, men er vel Joe's Sportsbar eller noe, ligger ikke langt fra Nationaltheatret. Eneste er at det varierer litt når det er bra, men lørdager pleier å være greie.

Det er bra danseliv og man møter stortsett kule folk :)

Men ellers er jeg lite kjent i byen... drar nesten alltid ut her i Bærum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som trives på onkel Donald. Men spørs hva slags steder du liker? Pub? Bar? Nattklubb?

Ser forresten du liker å danse :P Hm... Latter da?

Har du forresten iPhone? Det er en app som heter "ut på byen". Den er helt genial og med GPS, som finner steder i nærheten av der du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, her var det mange gode forslag!

Hmm nå husker jeg ikke hva steder heter igjen, men er vel Joe's Sportsbar eller noe, ligger ikke langt fra Nationaltheatret. Eneste er at det varierer litt når det er bra, men lørdager pleier å være greie.

Det er bra danseliv og man møter stortsett kule folk :)

Men ellers er jeg lite kjent i byen... drar nesten alltid ut her i Bærum :P

Hvor i Bærum drar du ut? Er jo ikke så langt unna :) Var jo et par steder i Sandvika for noen år siden, men de er ikke der lenger...

Mono? Trompeten? Onkel Donald? Prøvd de?

Nope, men hørt om de to siste, får vel prøve dem ut :)

Vet om mange som trives på onkel Donald. Men spørs hva slags steder du liker? Pub? Bar? Nattklubb?

Ser forresten du liker å danse :P Hm... Latter da?

Har du forresten iPhone? Det er en app som heter "ut på byen". Den er helt genial og med GPS, som finner steder i nærheten av der du er.

Jeg liker det meste, alt ettersom :) Latter har jeg vel vært på en gang, men det husker jeg ikke så mye av :P hihi

Jeg har android, ser ikke ut som appen finnes til den :(

The Villa?

Verken hørt om eller prøvd, hvor ligger den? Hva slags utested er det?

Friday's og Trompeten kan være artige steder :)

Sist jeg var på Fridays var skikkelig lamt, men kanskje ikke like bra der på torsdager som fredag/lørdag?

I mine yngre dager var vi jo alltid ute på torsdager, men sist jeg prøvde de var det liksom ikke så mye liv :icon_confused:

Internasjonalen og Jaeger, evnt. Ryes (om du liker å danse swing, da).

Swing er vel ikke helt min stil :P danser heller til moderne musikk :)

*sjekke ut alle forslagene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Bærum drar du ut? Er jo ikke så langt unna :) Var jo et par steder i Sandvika for noen år siden, men de er ikke der lenger..

Som regel til Onkel Blaa i Bekkestua, og det er ihvertfall ikke langt fra Oslo, god bussforbindelse og går vel en trikkesak dit også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...