Snøfrost Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 valpetipping er moro Tar gjerne imot flere tips! Selv ønsker jeg 4-6 og minst 3 tisper... men hva jeg tror jeg faktisk får. Tja si det ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 7! Fire tisper. Resten hanner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 2 tisper, 4 hannhunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Sånn ser Denali ut nå: 8 uker drektig! Nå er det ikke lenge til jeg får vite hva som er inni der! Jeg har skrevet en god del mer i bloggen, hvis noen er interessert i å lese: http://kimburu.blogspot.com/2012/02/nar-som-helst.html 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Sonen er jo full av drektige tisper om dagen! Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Denali vet å utnytte at jeg ligger i nærheten av valpekassa. Dustejente! får ikke sove i fred om natta akkurat. Hun INSISTERER på å bli klappet og kost med minst 4 ganger pr natt. Min reaksjon har nå vært å lufte henne i langline (mens jeg står i gangen) i håp om at det skal være så kjedelig at hun gir opp med annet hun faktisk må på do... så langt delvis suksess. Tredje natten fikk jeg sove helt opp til 3,5 time før hun vekte meg igjen Gleder meg veldig til valpene kommer, og kommer til å være glad for å kunne legge meg i min egen seng igjen også... Så langt ingen tegn på noen forestående fødsel. Men synes helt klart at magen har sunket noe nedover. Ellers ikke noe å se en så lenge. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 For en nydelig tispe Denali er! Du er riktig heldig! :-) Gratulerer me valper, eller, valper som kommer iallefall Jeg tipper det kommer 8 valper, 5 tisper og 3 hanner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 For en nydelig tispe Denali er! Du er riktig heldig! :-) Gratulerer me valper, eller, valper som kommer iallefall Jeg tipper det kommer 8 valper, 5 tisper og 3 hanner! Takk blir det 8 stk så får jeg det veldig travelt i et par mnd... hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Da har værkullet ankommet og jeg er stuptrøtt så jeg skal gjøre som Denali og ta en blund De ble 6stk, 4 svart/hvite og 2 rød/hvite. Kjønn må kontrolleres på nytt når hjernen har fått seg en hvil, for akkurat nå går øya omtrent i kryss og det gjorde de når valpene ble født også 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye! gleder meg til oppdatering og bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 oi spennende! gratulerer med 6 valper da gleder mg på bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer med valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye! Gleder meg til å se bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så masse! Gleder meg veldig til bilder og videre oppdateringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye! Gleder meg til å høre mer når du får summet deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer! Ser frem til bilder når du har fått hvilt deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Grattis med småknotter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer!! Disse tror jeg kan bli farlig søte om noen få uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Gratulerer! Gleder meg til bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts