Malamuten Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 18.30 går fint :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 18:30 på ferista da. Andre må gjerne komme de og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Skal hvile på laurbærene fra i går Men er med neste uke! Må jo begynne å snuse på klasse 1 øvelsene nå Heeei! Nå så jeg resultatene fra bronsemerkeprøva deres. Ingen laubærhviling (som forøvrig neppe er behagelig å hvile på uansett) nå! Trene på kl 1! Det er jo nesten samme øvelsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Så ikke denne før nå, men hadde ikke rukket det allikevel i dag. Kanskje til neste uke, da jobber jeg tidlig vet jeg hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Heeei! Nå så jeg resultatene fra bronsemerkeprøva deres. Ingen laubærhviling (som forøvrig neppe er behagelig å hvile på uansett) nå! Trene på kl 1! Det er jo nesten samme øvelsene Jomen én dag måtte både hunden og jeg pause, merka jeg. Ble litt LP-overdose! Men vil fortsette den gode bølga vi er på nå, til tross for bra karakterer i går har vi MYE jobb å gjøre, i tillegg til å lære de nye øvelsene. Så blir med, altså! Sikter på klasse 1 debut til våren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Denne kom ut på FB i dag: Hei alle sammen. Norsk Rottweilerklubb avd Trøndelag har tenkt å holde RIK grunnkurs i løpet av våren og på forhånd sonderer vi terrenget litt for å høre hvordan interessen for kurs er så om du/dere er int i RIK grunnkurs så send meg gjerne en epost og legg gjerne med hvilen måned som er ønskelig (feb/mars/april/mai).. carolineastad@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Trening for mor og trening for Smula - og kanskje flere trøndersoniser? http://komut.no/komiform4x4/4x4-med-hund/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Noen soniser som vil trene LP til uka? Evt har tips om hvor det er fint å trene nå? Vi må ta litt forbehold ift været vi da, funker ikke så bra hvis det er iskaldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Noen soniser som vil trene LP til uka? Evt har tips om hvor det er fint å trene nå? Vi må ta litt forbehold ift været vi da, funker ikke så bra hvis det er iskaldt. Greie forhold på østre berg, litt snø, men forholdsvis greit opptråkka 'bane' og ikke glatt eller noe. Vi er iallefall hjemme i påska så kanskje vi kan bli med og trene en dag. Er meldt dritt vær da, men det kan jo skifte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Trening for mor og trening for Smula - og kanskje flere trøndersoniser? http://komut.no/komiform4x4/4x4-med-hund/ Ønsker meg bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Greie forhold på østre berg, litt snø, men forholdsvis greit opptråkka 'bane' og ikke glatt eller noe. Vi er iallefall hjemme i påska så kanskje vi kan bli med og trene en dag. Er meldt dritt vær da, men det kan jo skifte.. Vet ikke hvor det er jeg, men er med en dag det er finvær! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Tinka, Geo og jeg blir også gjerne med på å trene lydighet en dag i påska. Kommer hjem i dag, er hjemme til 2. påskedag, så da burde det vel være mulig å få til noe! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Jeg må!!! trene LP, rett og slett. Mandag og tirsdag jobber jeg full dag så kan først etter kl 17. Onsdag har jeg halv dag på jobb, og torsdag-søndag er jeg stort sett ledig hele dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Jeg er med på lydighetstrening mandag, tirsdag eller tidlig onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Onsdag har jeg og guttungen fri med lite å gjøre. Om det blir noe på dagtid så kan det hende vi slenger oss på. Det forutsetter grei framkomst med buss da. edit: Vi har ikke hund da så vi kommer for å skravle og forstyrre dere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Skravle og forstyrre er fint På onsdag kan jeg bare dagtid da, for jeg må komme meg opp på fjellet før det blir alt for seint. Mandag skal dyra vaksineres kl 15, så da kan jeg bare i god tid før eller etter det. Sånn bare for å være litt vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Dette vil jeg være med på! Men Kuro og jeg er ikke så flinke, så vi kan være med og skravle med Mari. Jeg jobber til 4 mandag og tirsdag, og halv dag på onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Jeg kan strengt tatt alle dager jeg! MEn er jo litt deilig hvis det er på formiddagen? Så får man litt varme fra sola-hvis den kikker frem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Jeg kan strengt tatt alle dager jeg! MEn er jo litt deilig hvis det er på formiddagen? Så får man litt varme fra sola-hvis den kikker frem... Da er kanskje mandag et godt alternativ? Hva med kl 11 mandag? Men da kan jo ikke de som ikke har påskeferie da Kl 16 mandag er det sikkert fortsatt sol Tirsdag og onsdag skal det regne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Da er kanskje mandag et godt alternativ? Hva med kl 11 mandag? Men da kan jo ikke de som ikke har påskeferie da Kl 16 mandag er det sikkert fortsatt sol Tirsdag og onsdag skal det regne... Jeg er definitivt med på det! når på dagen er ikke så farlig ÅH, åååå. du har småttis du nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Vi kan godt være forstyrrelser vi også - og Smula kan leke litt med Ymse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Jeg er definitivt med på det! når på dagen er ikke så farlig ÅH, åååå. du har småttis du nå? 11, eller gjerne 10 også for den saks skyld, passer best for meg, men jeg kan i 4-5 tida også Japp. Jeg har liten småttis Vi kan godt være forstyrrelser vi også - og Smula kan leke litt med Ymse Det kan hun Han skal få liksomtrene litt først da Men de kan få leke litt til slutt? Men om vi tar det på ettermiddagen må jeg se om han reagerer noe på vaksina da. Ekko vet jeg ikke reagerer, så vi trener som normalt uansett. Edit: men jeg skal trene lydighet altså. Så om noen skal ha løsslipp osv kan det kanskje tas etterpå? Hvis ikke drar jeg et annet sted og trener. Bare for å være litt sur og snerpete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Jeg vil også trene lydighet uten masse løsslipphunder rundt meg. Jeg vet ikke helt om/når jeg har tilgang på bil i morgen, men syns i utgangspunktet det er greiest å trene på formiddagen, gjerne klokka ti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Vi kan gå oss en tur mens dere trener vi, så kan man ha litt annet på slutten når dere er ferdige Just say when and where Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Jeg får visst lånt bil i morgen, så jeg kommer gjerne. Skal vi si ti eller syns folk det er for tidlig? Østre Berg, da mener dere den grusbanen ovenfor sykkelbanen, mellom mursteinsblokkene og veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts