Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skjer i Trondheim?


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har meldt meg på

Nidaros brukshundklubb har ledige plasser på lydighetskurs med Maren Teien 14-15. juni.

Jaaaaa

Posted Images

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Ok, veit du om hvor ofte de pleier å arrangere? Pris og ol. Er så vanskelig å finne god informasjon om det på nettet synes jeg.

De hadde et høsten 2012 og det ble sagt de skulle ha et til ikke så lenge etter, men har ikke sett noe info om det. Du får spørre noen i styret: http://web2.nkk.no/trondelag/avholdte-aktiviteter/styret/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært skriver? Du må ha vært skriver ved to anledninger før du kan begynne som elev, men det er ingenting i veien for å gå kurset, ta eksamen, så være skriver.

Ikke vært skriver ennå nei, men tenkte det var greit å få kurset unna først som sist :) Det var så gøy med utstilling!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Snusmumrikk

Er det flere soniser som skal gå LP på retrieverklubbens stevne i april? :) Ziva debuterer i klasse II.

Nope. Litt for tidlig for Ymsemann og Ekko har konkurransepause til jeg finner ut hvordan jeg får han til å synes ringen er like moro som trening igjen. Men hvor er det og hvem er dommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Litt for tidlig for Ymsemann og Ekko har konkurransepause til jeg finner ut hvordan jeg får han til å synes ringen er like moro som trening igjen. Men hvor er det og hvem er dommer?

Syns ikke Ekko konkurranser er morsomt lenger altså? Jeg har motsatt problem, jeg må få hunden til å syns at trening er gøy igjen :P

Det er på retrieverklubbens bane på Lysheim, ca 1 mil fra E6 ved Sparbu :) Dommer Anne-Marit Traaholt på lørdag og Arild Berntsen på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Syns ikke Ekko konkurranser er morsomt lenger altså? Jeg har motsatt problem, jeg må få hunden til å syns at trening er gøy igjen :P

Det er på retrieverklubbens bane på Lysheim, ca 1 mil fra E6 ved Sparbu :) Dommer Anne-Marit Traaholt på lørdag og Arild Berntsen på søndag.

Ok. Nei, han gjør jo som han skal, og får greie poeng, men han har ikke den gnisten på konkurranse som han hadde før og har på trening nå. Og jeg vil ha tilbake den gleden tilbake i ringen også :) Men er litt usikker på hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere soniser som skal gå LP på retrieverklubbens stevne i april? :) Ziva debuterer i klasse II.

Når er påmeldingsfrist? Vi skulle vell egentlig bare ha hevet oss i det igjen, men vi får se.. Vil få unna et par treninger til før jeg evnt melder meg på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tenkte bare å tipse dere om at XXL på Lade har tilbud på diverse hundeutstyr nå. En stor palle med 80% blant annet. Ruffwearsele til 100,-(uansett størrelse), og Ruffwear Omnijore(hele settet) til 500,- I tilegg lå det en del dekken osv oppi der, så her er det mulig å gjøre et kupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...