Castella Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Gratulerer så utrolig mye! Nydelig valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Så herlig! Liker de bildene der de leker sammen sikkelig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Må bare dele to mobilbilder fra i går Vegas lå på fanget og koste, fikk et lite rampeinnfall! Det lyser ramp lyyys vei på denne gladgutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Nye bilder tatt idag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 DE ØRENE, å herregud! :wub: Jeg har aldri forelsket meg sånn i ører før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 26. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Advarsel!!! BILDERAS!!!!! Weee, ørene har stått i hele dag (untatt nå på kveldingen når han er sliten og trøtt!). De står litt skjevt Men han har vell gått i sidevind eller noe. Vegas har hatt playdate med en søt flatcoat tispevalp ved navn Lilo De fant virkelig tonen! Roet leken av og til bare, så gikk resten bra. Tjo hei! Eyh, ikke bit rumpa mi! Lilo er bare LITT søt!! Vegas har fått seg fin lekevenninne! Vegas ekke så værst han heller tenk! God gammeldags "grusing"? Og mitt favoritt lekebilde "La oss slå hodene sammen!" Så var vi på tur i dag På skaret (for den som er lokalkjent). Jeg hadde håpt at snøen var litt mer borte, men nei da. Men fikk virkelig føle på "fjell"følelsen og jeg gleder meg så innmari til jeg kan gå på fjellet igjen (les:snøen blir borte) "Hva sier du??"Nico Litt mosing må til! Nico mener at Vegas er verdens rareste hund! Vegas gjorde nemlig dette Enn å RULLE seg og kose seg med å dra seg sidelengs i SNØ da Nei fysj sier Nico!! viktig å gjete litt på Nico! Vegas fant en "stikke"busk å tygge på! nam nam nam nam er den ikke god sier du?? Blæææh NEI, den var ikke god! Bilderas slutt!! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 (endret) Vegas fant en "stikke"busk å tygge på! nam nam nam nam er den ikke god sier du?? Blæææh NEI, den var ikke god! Bilderas slutt!! Hahaha herligste bildet ever Endret 27. April 2013 av roxie88 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Nico har vært en tur på skihytta relativt fin utsikt Den fineste utsikten selvsagt! Playing hard to get! Vinterglede! Trekkhund! Lille Vegas fikk en tur i skogen Ikke noe fjellspringing riktig enda! Han later som om han er veldig sanset! Nærmeste vi har kommet ståbilde!! (12 uker gammel) Og bilder er generelt KJEDELIIIG! Og store ører 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Så fin, gratulerer Blir gøy å følge dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Long time since last time? Tja, nei egentlig ikke. Men er da på tide med noen nye bilder når jeg har hatt litt photoshoot av gutta mine Vegas vokser og vokser og er 13 uker nå (om jeg har talt riktig). Han er blitt ca 11 kg, men det har han vært en stund nå så er tydeligvis en liten voksepause på gang her. Og det må han jo... Han skal liksom ikke bli 40kg som voksen heller. hehe! De virkelig nyyyter sommervarmen som har kommet, spesielt Nico! Vegas synes den er noe varm Prikken er virkelig i sitt rette miljø! Å få springe å strekke skikkelig ut på et digert jorde i sol og varme er DIGG. (Så tar man i litt ekstra når man passerer Vegas!) Han er hvertfall verdens beste og kjekkeste prikk De er jo litt rare, som dere ser Photoshoot av Vegas: Photoshoot av Nico: Begge to: Vegas kommer på innkalling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Herregud for en søt valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Så fine de er sammen Ser ut som de koser seg skikkelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 17 mai tur Det var de tre bildene jeg giddet å redigere nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Så fine de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Så fine de er! Takk Lille gull (se der, han heter ikke lille piraya lengre!) er påmeldt sitt første valpeshow så han debuterer 29 juni. Skal bli spennende å se mr "jeg kan å SITTE for tenk" i ringen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Vegas har blitt 15 uker-ish Og litt langbent Så noen bilder fra plena i dag Jeg vet av minst EN hund som ville ha den leka! "Fåååå den!" Nico er flink storebror, viktig å gi litt handicap-poeng til minstemann! En stolt kelpis som vant leken! JIPPI! Dog er det viktig å ikke la slike valpekrapyl beholde leken for lenge, Nico har hørt rykter om at de kan bli noe høy på pæra på den måten Så var ting i orden igjen! Seierskosetygging! Dette synes Vegas om saken *KLASK!* Gutten med de stooooore ørene Det er sånn at han skal høre bedre, men jeg vet ikke om han har skjønt det selv riktig enda Og verdens vakreste lille prikkedyr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Nå er det leeeenge siden du har oppdatert - er Vegas blitt stor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Nå er det leeeenge siden du har oppdatert - er Vegas blitt stor? Spørs hva du mener med stor. Jeg synes jo han er knøtteliten Men joda! Han er blitt 5 mnd! Debuterte på sitt første valpeshow sist søndag som eneste kelpie og ble BIR valp. Flink var han og, travet mesteparten av tiden og stod fint, viste tenner fint osv. Flink gutt! Jeg prøvde i den anledningen å ta slufsebilde av gutten, om det ble suksess vet jeg ikke. For det var ikke enkelt å skulle stille opp og ta bilde selv osv, men her er resultatet Begynner å se ut som en kelpie i det minste Gutta leker mye, tennene til Vegas flyver... Bokstavligtalt! hehe Nico er full av blod, men ikke sitt eget. Mange sikre tegn på at tannfellingen er i full gang her Pene prikkedyret stilte også i helga og ble BIR og fikk sitt fjerde cert (tror jeg). Ble også BIG og BIS4, så er superfornøyd og stolt av prikken min Altså, den kelpien er ikke helt montert i hodet da *fnis* Og kan til tider se mer ut som en rabbiesinfisert ulv enn en hund. Han bare leker uskyldig av og til Nico må ha det vennligste blikket jeg vet av, han ser bare supervennlig ut. Rooolige mørke øyne, er nok forelska i egen hund... Ikke at den lille sorte er så stygg heller, han er rett og slett nydelig. En nydelig rampevalp 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Så stor og flott Vegas har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 6. August 2013 Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 En hel mnd uten oppdatering??? Det må du gjøre noe med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 OBS! Jaja Hva er nytt siden sist?? Verdens beste Nico kan nå kalles N uch På NKK Trondheim ble han beste åpenklasse hannhund og ble 2BHK med storcert i boks. "BH Nuch Lovinda's Johnny Cash" Sommer og apportering i vann Vegas har blitt 6 mnd nå Og er gulle god! Vi trener lydighet og ting begynner å falle på plass der også men vi har god tid og prøver å gjøre ting skikkelig. Han er meldt på valpeshow siste helgen i august, og blir sikkert eneste kelpie der. Men er god miljøtrening Så noen bilder fra tidligere i sommer (facebookkvalitet blandet med mobilbilder! Noen av bildene er fra min venninnes blogg): På fjelltoppen Tusten Kjent stil etter fjelltur! I sommer har vi hatt besøk av familiens rottweiler Han har vært hos meg i litt over 4 uker og drar hjem nå i helgen. RadarTrioen! Vegas Og hans andre side... Gremlings!! Så turbilder av noen hundeturer vi har hatt med 6 og 7 hunder på en gang. Litt om og men, men så ble det gruppebilde! Søteste og snåleste paret 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Sååå noen treningsbilder Det må jo også få bli med! Og et par filmer kanskje... Skinkeligging... SÅNN skal du ligge Vegsis! Lek som belønning er KNALL! Startet såvidt med hopp over hinder... Og litt pirk på fvf og utgangsstilling! En slik racerkelpie blikke sliten av slikt Men slike flinke gutter fortjener bærehjelp til bilen etter trening Jeg har trossalt kjøpt den ultimate veskekelpie Nico trener også litt! Og bruker sitt drapsinnstinkt på belønningen! Gamlefar Bronto fikk være med å observere det hele! Søtingen Så noen bilder fra tidligere som gikk glipp i forrige post! Apporteringshunden min Bilder fra utstillingen på Vestnes Vegas Noen videoer kanskje? Vi trener på fart på apporten Nico har trent litt fvf Så en liten snutt av fri ved fot med vegas fra NKK Tronheimshelga, tror den nettopp hadde løsna litt eller noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Den siste videoen ville ikke inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. August 2013 Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Vegas har blitt stor gutt! Vet du hvor høy han er ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts