Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Er det her du gjemmer det nye familiemedlemmet! Døp om tråden vet du Og helledussen så søt han er, lille nurket! Håper han blir alt du håper og ønsker - og så er jeg spent på hva du syns om ca ett år .. Tihi, må gjemmes på litt til hehe! Han har trossalt ikke kommet i hus enda Herregud da... man kan jo ikke velge bort navn fordi andre har tatt det først Jeg unnskylder meg med at jeg trossalt hadde bestemt meg føøør jeg viste at det var en kelpie til ved navnet Tror det var Mokken som gjorde meg oppmerksom på det, men bestemt er bestemt Oooog jeg finner ingen andre navn jeg liker like godt. Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Det var en spøk da Regnet med det! Siter
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Regnet med det! jepp jepp :-D Siter
Ozzy Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Sort Kelpie er utrooooolig fint altså. Pappaen var fantastisk fin Siter
MegaMarie Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Så fine bilder av den lille sorte Det blir spennende å følge med dere fremover! Siter
Shlush Skrevet 24. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Nok en aktiv helg er forbi Vi har vært sosial med en gjeng fra hundeklubben, og vært på valpesosialisering! Nico må trossalt få øve seg litt til vi får valp i hus, selv om jeg ikke tror det blir noe problem Bildene ble litt så som så! men men... Nico og Malle Cavalier Flatvalp Valpiiis Vi var totalt 7 hunder på turen. Og bilder fra i dag 2 flatvalper og Nico! Flatvalp <3 Litt leketid De er jo litt søte da Siter
Red Merle Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Hærlige bilder! Hvem er aussien ? Siter
Shlush Skrevet 24. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Hærlige bilder! Hvem er aussien ? Er ei tispe fra AussieGården "Aussie Gården's Navyblue Flower" er det vell hun heter tror jeg. Veldig pen tispe Siter
Marthe Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Svart kelpie Kjempe kult navn også 1 Siter
Red Merle Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Er ei tispe fra AussieGården "Aussie Gården's Navyblue Flower" er det vell hun heter tror jeg. Veldig pen tispe Ah, fra samme kennel som min, morsomt Hun så fin ut Siter
Shlush Skrevet 25. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Ah, fra samme kennel som min, morsomt Hun så fin ut Hun er veldig pen ;-) synes jeg hvertfall. Siter
Jauda. Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Jeg har alltid beundret Nico, helt fra første valpebildene og historiene fra Canis Men jeg har vel aldri sagt det! Så nå sier jeg det Men er han veldig maskulin og grov (evt. blodtrent i tillegg )? Jeg synes at "alle" andre hannhunder jeg ser ikke har noe særlig kjønnspreg, og er smale og feminine, særlig i hodet. Det er en av grunnene til at han er så vanvittig flott i mine øyne Siter
Shlush Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2013 Jeg har alltid beundret Nico, helt fra første valpebildene og historiene fra Canis Men jeg har vel aldri sagt det! Så nå sier jeg det Men er han veldig maskulin og grov (evt. blodtrent i tillegg )? Jeg synes at "alle" andre hannhunder jeg ser ikke har noe særlig kjønnspreg, og er smale og feminine, særlig i hodet. Det er en av grunnene til at han er så vanvittig flott i mine øyne Takk Er veldig fornøyd med gutten og han er selvsagt verdens peneste Men nei, han er nok ingen grov eller overdrevent maskulin hannhund. Han er muskuløs, normalt maskulin. Men jeg tror mange innen dalmismiljøet vil mer omtale han som atletisk og edel, hehe... Men han er relativt gjennomtrent. Jeg synes generelt at de fleste dalmatinerhannhunder er maskuline og har fint kjønnspreg. Noen linjer synes jeg er for grove og tunge (tønneforma) uten å gå nærmere inn på det, mens jeg liker best Nico sin type som er litt mer atletisk og høybent, utenom at han gjerne kunne vært 2 cm lavere Men generelt synes jeg dalmatineren er fin med mye kjønnspreg, om jeg skal sette fingeren på noe så er det enten de linjene jeg synes er for tunge eller de tispehodene jeg synes blir for snipette/spinkle. Ellers så er det på tide med nye bilder av lille svarte Og ett av tre av hans herlige søsken!! Tiden går aaalt for fort nå, det er ikke lenge til henting 4 Siter
Shlush Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 http://youtu.be/cE1oMlxzm1k Siter
Shlush Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2013 To bilder fra i dag God påske alle sammen 2 Siter
Shlush Skrevet 2. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2013 I dag fyller verden beste prikkedyr 3 år Tiden har gått kjempefort, han var jo nettopp valp jo Så er han plutselig 3 år! De to ovenfor er nye bilder tatt på lørdag Dette er slik han har tilbringt sine 3 år! Dette må da være verdens fineste 3-åring... Vil da feire denne dagen med noen valpebilder Bare fordi jeg kan Siter
Guest janson Skrevet 2. April 2013 Rapporter Skrevet 2. April 2013 Jøss, jeg var ikke klar over at Nico og Mikke var så nærme i alder. Gratulerer, Nico! Siter
Shlush Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2013 I går ankom lille Vegas Norge Han fikk sitte på fanget til min venninne hele turen hjem. Vi dro på besøk til oppdretter både fredag og lørdag. Og ble møtt av herlige valper, noen hadde dratt men fikk møtt 2 brødre og 2 søstre av Vegas samt flere voksne kelpier han er i slekt med...! Samt en cattledog og en schæfer Hos oppdretter! Han fikk en leke å tygge på, vi kjørte jo trossalt langt!! Greit å ha noen å dele seng med! Kun mobilbilder så langt! Men i dag gikk vi ned til sjøen en tur slik at Nico skulle få springe litt. Lille Vegas sprang etter Nico da Nico vasset og vips var han ut i vannet, det var IKKE kjekt! Så foreløbig liker han ikke vann Han har hilst på Nico, mopsen til venninna mi og familiens rottweiler (vi er hjemme hos familien nå) og han virker som en sosial, frempå og trygg hund Tar alt på sparket og han har litt bein i nesa! 2 Siter
Ingvild Skrevet 7. April 2013 Rapporter Skrevet 7. April 2013 Bollemage! Gratulerer med å få ham hjem. Siter
Shlush Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2013 Bollemage! Gratulerer med å få ham hjem. Takk Den valpemagen forsvinner jo alt for fort!! Men, det blir godt når han blir større *sier jeg allerede nå* Første møtet mellom Vegas og 55kg Rottweiler var som følger. Springe bort, snuse litt på for så å klatre opp å stå OPPÅ Bronto (rottisen), Bronto bikka han av og Vegas vil klatre mer. hehe! Siter
Ozzy Skrevet 7. April 2013 Rapporter Skrevet 7. April 2013 Herlig at de er så gode venner allerede. Siter
Shlush Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2013 Og et bilde av en misfornøyd Vegas som fikk badetur!! 1 Siter
Synnikken Skrevet 7. April 2013 Rapporter Skrevet 7. April 2013 Hvem er mopsen? Grattis med valp! Deilig bollemage! Siter
Recommended Posts