Siri Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Å, så himla kjedelig da. Håper de kan vise dere videre til noen andre gode oppdrettere! Siter
Djervekvinnen Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Åhh så kjipt! Det er sånnt som er så fælt når man har ventet så lenge.. Husker da kullet til Nitro ble født, kom det bare 3 (to tisper og ene tispen var oppdretters) også ble vi lovet den ene tispa, men den knakk foten og de ville ikke selge den. Husker så godt den enorme skuffelsen jeg hadde da. Jeg fikk jo en valp selv om da, men der og da var skuffelsen veldig stor. Så føler med deg! Håper du finner et like godt alternativ! Siter
Mirai Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Jeg tenkte et ørlite øyeblikk at det var kaaanskje en sjans for å få hannvalpen, men jeg regnet jo med de ville ha den selv, forsåvidt Siter
Guest lijenta Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Trist at det skulle skje. Får håpe det er andre bra valpekull som venter på dere Siter
idaemiliee Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Trist at dette skulle skje, da. Håper det er et annet kull med en valp som venter på å få bo hos akkurat dere. Siter
Synnikken Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så kjedelig da! Håper dere får tips om annen kennel! Siter
Kensington Gate Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så leit. Håper du finner en annen bra kombinasjon. Siter
SFX Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så trist! Håper alt går bra med mor og sønn, og at når oppdretter får hodet over vann kan hjelpe dere i retning av andre aktuelle kull. Siter
Zitka Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Så trist å høre Krysser fingrene på at det blir valp på dere ifra en annen god kombinasjon Siter
Peers Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Å nei, det var leit å høre Håper dere finner drømmevalpen snart! Siter
mushi Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Dette var trist! Godt at en av valpene ihvertfall overlevde. Håper dere finner en ny valp som frister. Siter
Marianne&Java Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Off, så trist Men det var jo ihvertfall bra at en av valpene og moren klarte seg... Krysser fingrene for at det kommer et aktuelt kull for dere snart Siter
LØJ Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Uff, dette var trist. Krysser fingrene for at det kommer en liten rynkkeklump din vei snart Siter
Recommended Posts